PDA

Переглянути повну версію : Термостатат або система охолодження


324disel
17.12.2008, 22:04:14
Так от, не вмикається термостат. м10в18
Почалося все з того, що був пробитий термостат і кришка мала зломаний клапан тиску. Датчик показував приблизно 60 градусів.
Я замінив кришку та термостат. Результат: стрілка стоїть на 12 годину, тобто все ок. Але нижній патрубок холодний , піврадіатора холодних.
Шо за брєд. Машина не кипить здається , а може... Я думаю так не повинно бути.
Хтось підкажіть.

augustino
18.12.2008, 10:58:55
Якби машина кипіла,ти б то відчув.Термостат фірмовий брав,чи замінник,бо там може відрізнятися температура повного відкривання.І ще одне, якщо низ радіатора холодний, попробуй його промити оцтом,мало б помогти

ValodjaE36
18.12.2008, 11:31:13
попробуй його промити оцтом,мало б помогти
Радіатор оцтом... а як це робити? та чи не буде йому гірше???

augustino
18.12.2008, 11:34:57
Мій співробітник промивав радіатор пічки оцтом.Казав що стільки всякої фігні потім витекло!А робиться це просто Заливається в радіатор оцет і чекається десь з годину.Потім добре було б продути його компресором або чимось типу Кйорхера.Потім все гарно промиваєш від оцту чистою водою.Готово)))

bmwe36petro
18.12.2008, 11:38:02
Шо за брєд. Машина не кипить здається , а може... Я думаю так не повинно бути.
Хтось підкажіть.
Якшо не кипить, то все впорядку, просто при низькій температурі надворі термостат не повністю відкривається, тому циркуляція через радіатор мала.
І ще одне, якщо низ радіатора холодний, попробуй його промити оцтом,мало б помогти
Не раджу промивати, якшо не відомо чи радіатор дійсно забитий, а лишня промивка може призвести до протікання, знайде собі слабе місце і промиє його...

augustino
18.12.2008, 12:02:16
знайде собі слабе місце і промиє його...
Тут ти правий,але оцет ні пластмасі ні гумі ні металу нічого не зробить.Але лишній раз випробовувати долю неварто

324disel
18.12.2008, 18:35:37
просто при низькій температурі надворі термостат не повністю відкривається, тому циркуляція через радіатор мала.
та якби не повністю відкрився , то патрубок після термостата був би по любому гарячий або теплий , а він ніякий.
А оцтом я би не промивав.

augustino
18.12.2008, 19:09:56
А оцтом я би не промивав
Чого?Я ж не кажу концентратом,а столовим!

Vovchik
18.12.2008, 20:04:31
Поперше: ти нормально залив рідину ??? скільки її влізло ???
подруге: ти коли заливав, то пробку викручував, щоб повітря вийшло,
потретє: відкривав пічку при заливанні тосолу ???

324disel
18.12.2008, 23:51:49
Влізло стільки скільки й витекло.
Пічку відкривав - пічка гаряча.
Яка пробка має бути відкручена при заливанні тосола в м10 мотор?
По зовнішнім признакам , датчикам і т.д. ніби все ок. Проблема в тому , шо нижній патрубок і радіатор холодний. Не може бути навіть зимою (в БМВ тимпаче) не відкритий взагалі термостат.

Vovchik
19.12.2008, 00:51:32
на радіаторі є пробка, коли заливаєш рідину, то через неї виходить повітря, бо може бути система завоздушена

augustino
19.12.2008, 08:40:31
324disel, може твому мотору достатньо повітряного охолодження?)))
А сам термостат гарячий?

324disel
19.12.2008, 20:59:36
на радіаторі є пробка, коли заливаєш рідину, то через неї виходить повітря, бо може бути система завоздушена
завтра попробую



[QUOTE=augustino;12112]А сам термостат гарячий?
/ message


гарячий

Anesteziolog
06.04.2009, 20:16:08
Сьогодні мив свій радіатор. Антіфріз кольору ржавчини. кажуть в старих машинах багатьох подібна ситуація. Цікавить хто який антифриз заливає в радіатор, якого кольору, як часто міняє його , як часто доливає, які пропорції з дистильованою водою чи немає, чи миє радіатор якщо миє то чим.

BMW-ЮРА
07.04.2009, 12:44:14
Недавно міняв помпу і заливав новий тосол.Брав німецький концентрат STC , який мені порекомендував майстер моторист, він такий собі лиє, розмішується з дистельованою водою, і супер.

augustino
07.04.2009, 13:01:46
Я промивав радіатор звичайною водою,просто вимив весь пісок і все.На рахунок промивок всяких переживаю щоб не порозїдали щось в системі,тому не використовую

Anesteziolog
07.04.2009, 15:58:20
Який краще заливати антифриз? По паспорту йде червони? які пропорції з дистильованою водою?

augustino
07.04.2009, 16:09:21
Як йде червоний,то його і треба заливати.Дистильована вода підійде полюбому,але є ймовірність корозії системи охолодження,якщо машина довго стоятиме.
Більшість виробників вимагають застосування для системи охолодження охолодної рідини, яка складається з 50% концентрату антифризу на основі етиленгліколю або пропіленгліколю і 50% дистильованої води (об'ємних). За цієї концентрації температура замерзання становитиме мінус 35-40°С, а температура кипіння близько 107°С. Рекомендується також замінювати охолодну рідину відповідно до рекомендацій виробника. Детальніше див. Розділ Автохімія.
Тут можна дати наступні рекомендації:
1. Не рекомендується змішувати рідини різних типів (зокрема такі, що відповідають різним стандартам). Це може привести до зниження захисних властивостей антифризу.
2. Потрібно дуже обережно підходити до питання змішування антифризів різних кольорів. Але і антифризи однакових кольорів, але різних виробників різних країн можуть бути не сумісні – загальноприйнятих стандартів на забарвлення не існує, і колір антифризу є справою смаку виробника.
Загалом, якщо ви використовуєте дорогу якісну охолодну рідину на своєму авто, а у дорозі трапилась неприємність і частина її витекла, якщо немає такої ж рідини, краще долийте дистильованої води, ніж невідомо чого. Але постарайтесь якомога швидше купити концентрат антифризу, який у вас використовувався, та компенсувати долив води. Справа у тому, що доливши воду, ви втратили як температурну замерзання, так і температуру кипіння (у нормальної охолодної рідини температура кипіння близько 107°С, а у деяких спеціальних – до 116°С.