PDA

Переглянути повну версію : Офіційний дилер BMW "Арія Моторс"


axel
10.04.2014, 10:44:06
53469
З листопада 2013 року у Львові працює новий офіційний дилер BMW компанія "Арія Моторс" який може Вам запропонувати:


Нові Автомобілі
Мотоцикли
Сервіс авто та мотоциклів
Аксесуари
Запасні частини
Trade-in.


Для власників БМВ актуальним питанням є якісний сервіс.

Даний сервіс пропонує:
Регламентне обслуговування автомобіля з веденням сервісної історії.
Ремонт ходової частини автомобіля.
Ремонт двигунів.
Ремонт електричних систем автомобіля.
Кузовний ремонт (Арія Моторс володіє рихтувально малярним цехом з висококваліфікованим персоналом).
Мийка автомобіля, чистка салону та озонування.


Також сервіс обладнано 3D стендом геометрії Hunter Hawk Eye. Який є сертифікованим компанією BMW.
53470
Окрім того ви можете отримати послуги шиномонтажу та балансування на 3D устаткуванні Hunter HammerHead, який теж є сертифікованим компанією BMW.
53471


"Арія Моторс"
Офіційний дилер BMW у Львові
79040, Україна
м. Львів, вул. Городоцька, 306.
Тел: +380 (32) 232-3500
+380 (32) 232-3505
Факс: +380 (32) 232-3509

E-Mail: Service@bmwlviv.com
www.bmwlviv.com

Nikola
10.04.2014, 10:57:57
напиши ціни наприклад Кузовний ремонт (Арія Моторс володіє рихтувально малярним цехом з висококваліфікованим
??? за деталь з фарбою у гривнях! і взагалі бажано прейскурант всього,щоб людина не їхала питатись ,а подивилась на ціну і прийняла рішення!!! Олег ака shady333 дай відгук ,скільки часу зайняла робота,що робив яка ціна!!!!

axel
10.04.2014, 11:09:39
??? за деталь з фарбою у гривнях!
Для цього потрібен індивідуальний огляд. спеціалістів.
і взагалі бажано прейскурант всього,щоб людина не їхала питатись ,
Прейскурант усього викласти не можливо через його обсяг.

Nikola
10.04.2014, 11:21:30
Мені потрібно перепресувати шланги,(або трубки кондиціонера 3шт),цікавить чи ви таке робите,і яка ціна цієї роботи і з заправкою фріоном?відповідайте повним реченням чітко і якісно!

axel
10.04.2014, 11:32:31
Nikola, Трубки не перепресовуємо, тільки заміна.
Наповнення кондиціонера на Ваш автомобіль коштуватиме 295 грн.

shady333
10.04.2014, 11:41:22
Отже, декілька слів.
Побувала моя купешка на цьому сервісі.
Плюси:

офіційний диллер
чистота
халявна чашечка кави
доступ до ремзони
гарантія

Мінуси:

Не всі запчастини є в наявності (можливо на нові моделі все потрібне є, але для зрілих авто треба замовляти і не факт що буде на складі в києві)
вартість запчастин, краще приїзжати з своїми запчастинами :)


Детальніший опис проведених робіт постараюсь розписати найближчим часом в себе в темі.

Sergo
10.04.2014, 11:49:30
Наповнення кондиціонера на Ваш автомобіль коштуватиме 295 грн.

Ціна бомба :respekt:

{ додано через 3 хвилини }
axel, є декілька питань, якщо не тяжко дай відповідь:

1) чи є скидки на авто ? спеціальні умови ?
2) хотілось би почути хоча-би частину прайсу, наприклад на самі розповсюджені роботи, на шиномонтаж, на геометрію коліс.

axel
10.04.2014, 11:55:27
1) чи є скидки на авто ? спеціальні умови ?
Є знижки на авто, в залежності від віку автомобіля та серії.
хотілось би почути хоча-би частину прайсу, наприклад на самі розповсюджені роботи, на шиномонтаж, на геометрію коліс.

Немає як такого. Для кожного автомобіля ціна підбирається індивідуально. Дайте номер кузова і роботу яку потрібно виконати. і я порахую.

Stebnyk
10.04.2014, 12:00:25
також був на цьому сервісі на повній діагностиці авто.
Дуже привітний персонал.
Чистота на ремзоні просто неймовірна, можна робити пікнік прямо між підйомниками)))
Спеціалісти хороші, стосовно діагностики, знають що, де, як перевірити, звертають увагу на все.
Стосовно ремонтних робіт, то не знаю як там, ще не опробував.

tommy_boy
10.04.2014, 12:03:56
виглядає круто, якось спробую :)

_andriy_
10.04.2014, 12:48:37
Скільки коштує:
діагностика ходової е30
Зробити сходження
Заміна ох. рідини з Вашими матеріалами
Заміна гальмівної рідини з Вашими матеріалами?
дякую!

axel
10.04.2014, 13:44:59
Скільки коштує:
діагностика ходової е30
Зробити сходження
Заміна ох. рідини з Вашими матеріалами
Заміна гальмівної рідини з Вашими матеріалами?
дякую!
Діагностика ходової 100 грн. також перевіримо можливі підтікання.
Геометрія із завантаженням передньо та задньої осі автомобіля коштуватиме 160 грн.
Заміна охолоджуючої рідини: робота 144 грн. 207 грн матеріали.
Заміна гальмівної рідини 250 грн з матеріалами.

Sergo
10.04.2014, 15:39:50
Заміна охолоджуючої рідини: робота 144 грн. 207 грн матеріали.
Заміна гальмівної рідини 250 грн з матеріалами.

А тут вже не так солодко, але для офіціалів можливо і нормально, ніколи не мав з ними справи.

axel
10.04.2014, 17:08:12
А тут вже не так солодко,
114 грн за роботу по заміні гальмівної рідини це дорого?
Чи робота по заміні охолоджуючої рідини 144 грн, з прокачкою системи і виявленням підтікань за допомогою обладання це дорого?

e@gle
10.04.2014, 17:48:29
тих-тих-тихо
шшшш, без нервів.

bmwe36petro
10.04.2014, 19:27:34
Ціни - це питання дуже відносне, тому озвучувати їх тут не бачу змісту, бо через деякий час вони будуть не актуальними. Ця тема створена для того, щоб клієнти даного сервісу могли залишити відгук, або отримати консультацію.

Більшість з нас знає Ігора axel, звертайтесь до нього за потреби, він завжди дасть вичерпну відповідь та кваліфіковану пораду. Звичайно що ціни в офіційного дилера не можуть конкурувати з приватними майстернями, але кожен вправі сам обирати де обслуговувати своє авто.

axel, мабуть наступного тижня заїду до вас на планову діагностику ходової.

temsky740
10.04.2014, 21:40:28
Будем посмотреть на отзывы. Про Христину вже начитались.

_andriy_
10.04.2014, 21:47:31
bmwe36petro, поїдемо разом))) я теж після середи заскочив би на діагностику ходовки та заміну гальмівної. Якраз 2 рік після заміни підходить

David
10.04.2014, 22:24:14
І так, напишу і я. Перше, що хочу сказати, що нормальне відношення до клієнта. Друге це чистота, приємно зайти, не потрібно їхати через танкодром і озерні калюжі, free wi-fi, є кафе з нормальними цінами, де можна і перекусити. Великий *плюс*, це те, що при великому бажанні, можна зайти на ремзону.
Щодо озвучення прайсу, вважаю це смішним проханням. Чому? Якщо Вас щось цікавить, знайшли час, приїхали, запитали особисто, дізнались усе, що потрібно... Дзвонити і *морочити* голову людям і запитувати *а скільки це у вас коштує? а скільки це?* абсурдно... Чому? Бо це офіційний дилер, не приватний підприємець, який возить запчастини і від вас залежить його дохід... який буде по телефону розказувати ціни на ту чи іншу запчастину. Виділіть час, поїдьте, запитайте якщо цікавить багато питань... Якісь запчастини дорожчі, якісь дешевші, *плюватись* немає підстав, це офіційний дилер, треба це розуміти.
Підсумовуючи, хочу сказати, що приємно вражений даним сервісом. :respekt::ok:

temsky740
10.04.2014, 22:25:47
І так, напишу і я. Перше, що хочу сказати, що нормальне відношення до клієнта. Друге це чистота, приємно зайти, не потрібно їхати через танкодром і озерні калюжі, free wi-fi, є кафе з нормальними цінами, де можна і перекусити. Великий *плюс*, це те, що при великому бажанні, можна зайти на ремзону.
Щодо озвучення прайсу, вважаю це смішним проханням. Чому? Якщо Вас щось цікавить, знайшли час, приїхали, запитали особисто, дізнались усе, що потрібно... Дзвонити і *морочити* голову людям і запитувати *а скільки це у вас коштує? а скільки це?* абсурдно... Чому? Бо це офіційний дилер, не приватний підприємець, який возить запчастини і від вас залежить його дохід... який буде по телефону розказувати ціни на ту чи іншу запчастину. Виділіть час, поїдьте, запитайте якщо цікавить багато питань... Якісь запчастини дорожчі, якісь дешевші, *плюватись* немає підстав, це офіційний дилер, треба це розуміти.
Підсумовуючи, хочу сказати, що приємно вражений даним сервісом. :respekt::ok:

Головне забув сказати, що там робили в е39?

David
10.04.2014, 22:43:25
Головне забув сказати, що там робили в е39?

не вперше заїжджаю туди :) замовляв деякі деталі, кілька раз. Та сьогодні вперше виконував якісь роботи) перевіряли ходову. Хотів в ремзону, послухали і дозволили зайти без проблем.
Звісно якщо по оригіналу брати всі запчастини, то підсумкова ціна досить не маленька, імхо, але при цьому я не вважаю, що це мінус...BMW, офіційний дилер, то не на гаражі в *дяді Васі робити*. Правильно хлопці підмітили, кожен робить сам, як вважає за потрібне і де, відповідно до свого гаманця і можливостях.:)

{ додано через 10 хвилин }
і ще)) були сьогодні *соклубники* Петруха, myblock, посиділи, поговорили, не скучно було)

Sergo
11.04.2014, 08:09:55
114 грн за роботу по заміні гальмівної рідини це дорого?
Чи робота по заміні охолоджуючої рідини 144 грн, з прокачкою системи і виявленням підтікань за допомогою обладання це дорого?

Для мене - так, але повторю - я на офіціалах ще не обслуговувався.
На АТЛ мені замінили наприклад гальмівну рідину за 80 грн + гальмівна банка АТЕ вроді 75 грн, причом робив бувший робітник Христини - не знаю чи правда, але ходову продіагностував нормально і знав, що де має бути. Діагностика бесплатно доречі :) Заміна вакуумна....

temsky740
11.04.2014, 13:33:20
вартість запчастин, краще приїзжати з своїми запчастинами
А гарантія з Вашими запчастинами? Це питання.
Дуже привітний персонал.
Звичайно, клієнтів потрібно ще привабити і не тільки привітністю...
Геометрія із завантаженням передньо та задньої осі автомобіля коштуватиме 160 грн.
Це правильний підхід - БМВ треба вантажити - це факт. Багато СТО на це забивають .
Заміна охолоджуючої рідини, Заміна гальмівної рідини
Мужики, це не панацея - ОЖ можна самому міняти, тормозуху вдвох. Треба просто руки правильні мати і голову.
Великий *плюс*, це те, що при великому бажанні, можна зайти на ремзону
Дійсно плюс. На Баварії таке здається не практикують.
Дзвонити і *морочити* голову людям і запитувати *а скільки це у вас коштує? а скільки це?* абсурдно... Чому? Бо це офіційний дилер, не приватний підприємець, який возить запчастини і від вас залежить його дохід... який буде по телефону розказувати ціни на ту чи іншу запчастину.
А якщо клієнт не хоче їхати з протилежної сторони Львова, що йому не дзвонити? Сидіти в роздумах чи є там ванос на М62, чи ні і скільки він коштує. Абсурд. Треба дзвонити і питати - вони з радістю повинні піднімати трубку і відповідати, бо відношення до клієнта один із головних аспектів.
Виділіть час, поїдьте, запитайте якщо цікавить багато питань...
:biggrin:
замовляв деякі деталі, кілька раз. перевіряли ходову
По цьому не варто робити висновки. Не рахую це показовою роботою.
Цікавлять більше питання по заміні МСК на різних моторах (особливо V8), регулювання ГРМ, ремонт паливної на дизелі.
Думаю після цих питань дорога одна (принаймні для мене) - на гаражі в *дяді Васі робити* (Навроцького,25).
Правильно хлопці підмітили, кожен робить сам, як вважає за потрібне і де
Цілком логічно, Остап.
Іноді ''дядя Вася в гаражі'' такі вЄщі витворяє з БМВ, що людина і забуває про ОД.
Висновок з цієї басні один - не красота і чистота СПАСЕТ бмв, а великий РОЗУМ.
Але в наших сурових реаліях РОЗУМ надає переваги працювати сам на себе, на то він і розум.
Чекаємо серйозних відгуків.

324disel
11.04.2014, 14:58:51
Але в наших сурових реаліях РОЗУМ надає переваги працювати сам на себе, на то він і розум.
підтримую
а на рахунок діагностики ходової, пора задуматись, бо вона має бути безкоштовною. Не буду в даній темі називати імен, але зараз по Львову біля 3-ох великих станцій купили так звану трясучку і до кінця квітня діагностика безкоштовна. Ясно, що зараз тут скажуть багато всякого, але стоячи і наблюдаючи як люди роблять халявну діагностику , то після неї 80% клієнтів залишаються на ремонт, хоча не планували його робити саме зараз.

я притримуюсь такої думки, що офіціали будь то БМВ, Хонда інше - вони не готові обслуговувати авто старші 10років.

David
11.04.2014, 15:24:02
А якщо клієнт не хоче їхати з протилежної сторони Львова, що йому не дзвонити? Сидіти в роздумах чи є там ванос на М62, чи ні і скільки він коштує. Абсурд. Треба дзвонити і питати - вони з радістю повинні піднімати трубку і відповідати, бо відношення до клієнта один із головних аспектів.


Я казав про тих хто має можливість приїхати:) і про тих, що люблять задавати тисячу запитань, лише з цікавості скільки воно може все це коштувати, для перевірки, чи зекономили на тому сервісі, де робили раніше такі роботи, бо і такі люди є:wacko2: при цьому забравши у співробітника 40 хв часу) а потім легенько *спригнути*:):):)

temsky740
11.04.2014, 15:29:23
Я казав про тих хто має можливість приїхати і про тих, що люблять задавати тисячу запитань, лише з цікавості скільки воно може все це коштувати, для перевірки, чи зекономили на тому сервісі, де робили раніше такі роботи, бо і такі люди є при цьому забравши у співробітника 40 хв часу) а потім легенько *спригнути*
я дзвонив і питав, мені цікава ціна на виконання конкретних робіт, було конкретне питання, але досі чекаю відповіді, сказали передзвонять - 2 години вже пройшло. З ким розмовляв я не знаю, якийсь чоловік з ремзони. На то і є номера телефонів в першому пості.

David
11.04.2014, 15:33:54
я дзвонив і питав, мені цікава ціна на виконання конкретних робіт, але досі чекаю відповіді, сказали передзвонять - 2 години вже пройшло. З ким розмовляв я не знаю, якийсь чоловік з ремзони.

нууу я не про тебе мав наувазі, бо не знав, що ти дзвонив :)

temsky740
11.04.2014, 15:40:56
нууу я не про тебе мав наувазі, бо не знав, що ти дзвонив :)
Вже передзвонили. Ціна - рівень Київа. Але це офіціали, не треба дивуватися. Стенд 3д хантер - нормальний прикол.

axel
11.04.2014, 16:12:58
temsky740, Велика просьба, наступного разу кажіть відразу, "я робив на навроцького і у Вас робити не буду, мене просто цікавить ціна"... бо підібрати всі приспособи, перевірити їх наявність на складі. по tis підібрати роботу, виявити які запчастини обов`язково міняти на нові, і підібрати болтик до болтика по ETK... ці процедурі це трудомісткий процес. Я надіюся по крайній мірі на розуміння.

Петруха
11.04.2014, 16:40:10
Був я на Арії вже два рази,перший-планове ТО,другий-озонування.Щодо ТО:заміна ф-тра картерних газів,паливного та повітряного ф-трів,заміна масла,(приїхав зі своїм),заміна рідини в гідропідсилювачі керма(атф-оригінал купляв в них).Другий раз був на озонуванні,яке знищило всі неприємні запахи(диму сигарет та фарби після реставрації шкіри).Що хочу сказати-я приємно вражений всім.Ціни на деякі послуги дорожчі,але не суттєво,а на деякі навіть дешевші!!!!Тому сума на вище вказані послуги вийшла така,як на інших СТО,я моніторив.Та й якби різниця була 50-100грн,все одно б поїхав на Арію,бо-цитую:
1) “Дуже привітний персонал.
Чистота на ремзоні просто неймовірна, можна робити пікнік прямо між підйомниками)))
Спеціалісти хороші, стосовно діагностики, знають що, де, як перевірити, звертають увагу на все.”
2)”не потрібно їхати через танкодром і озерні калюжі, free wi-fi, є кафе з нормальними цінами, де можна і перекусити. Великий *плюс*, це те, що при великому бажанні, можна зайти на ремзону.” Навіть таке як мийка авто-просто супер,машина блистіла як псові зайця:biggrin:.Та сама кава за їх рахунок,дрібниці,але приємно.І таких дрібниць багато.
Ну так-дорожче ніж на не офіційних БМВ сервісах,а що Ви хотіли,так і має бути.
:respekt:

temsky740
11.04.2014, 17:00:13
axel
Я з Вами спілкувався? :biggrin:
Мета дзвінка була вирішити для себе куди їхати в наступний раз (я про серйозний ремонт). Але різниця цін насторожує. Так само приклад стосовно виготовлення запасного ключа. Я тільки можу уявити скільки то буде коштувати. Але тут є людина, яку всі знають і яка при відповідності техпасорту зробить це в 3 рази дешевше.

axel
11.04.2014, 17:04:40
temsky740, так.

temsky740
11.04.2014, 17:09:23
temsky740, так.
Я вибачаюсь, якщо Ви дійсно витратили багато часу на моє питання.

temsky740
11.04.2014, 19:43:00
виявити які запчастини обов`язково міняти на нові, і підібрати болтик до болтика по ETK... ці процедурі це трудомісткий процес
Це була пуста трата часу. Я про це не питав, що треба при цьому міняти. Конкретно запитав - скільки буде коштувати регулювання ГРМ. Але Ви поступили мудро, проштудировав ситуацію наперед, щоби бути готовим відповісти на можливі запитання. :good:

axel
11.04.2014, 23:45:04
скільки буде коштувати регулювання ГРМ.
в "скільки буде коштувати регуювання" входить не тільки сам процес регулювання, а й вартість запчастин які для того є потрібні. прокладки, болти, герметик та інше.
Тут ключовим словом є "робота", потрібно питати не "скільки коштуватиме регулювання ГРМ", а "скільки коштуватиме сама робота по регулюванню грм"!

temsky740
11.04.2014, 23:50:32
в "скільки буде коштувати регуювання" входить не тільки сам процес регулювання, а й вартість запчастин які для того є потрібні. прокладки, болти, герметик та інше.
Тут ключовим словом є "робота", потрібно питати не "скільки коштуватиме регулювання ГРМ", а "скільки коштуватиме сама робота по регулюванню грм"!
Так відповідь так і прозвучала за саму роботу виходячи з озвученої ціни. :ok: Значить питання було правильно сформульоване.

axel
12.04.2014, 00:00:26
Так відповідь так і прозвучала за саму роботу виходячи з озвученої ціни. Значить питання було правильно сформульоване.
Так я озвучив відповідь на рахунок самої роботи, вона вже в мене була відразу виписана. Підібравши усе устаткування, і весь список запчастин для замовлення... залишилося підкалькулювати ціну, але потім я побачив цей (http://bmw-club.lviv.ua/showpost.php?p=135164&postcount=22) пост, далі працювати над тим замовленням не побачив змісту і саме тому дав ціну лише роботи.

temsky740
12.04.2014, 00:06:19
Так я озвучив відповідь на рахунок самої роботи, вона вже в мене була відразу виписана. Підібравши усе устаткування, і весь список запчастин для замовлення... залишилося підкалькулювати ціну, але потім я побачив цей (http://bmw-club.lviv.ua/showpost.php?p=135164&postcount=22) пост, далі працювати над тим замовленням не побачив змісту і саме тому дав ціну лише роботи.

Ок. Я думаю нічого дивного в тому немає, якщо запитати про ціну роботи, яка вже зроблена. Клієнт понад усе і завжди прав - принцип торгівлі продуктами і послугами. Ще раз вибачте за забраний робочий час. :ok:

Andrij999
25.08.2014, 10:13:48
Був в них на діагностиці ходової два місяці назад. Результатом їх роботи задоволений. Діагностика тривала близько 1.5 години. Виявили всі до найменших недоліків. Плюсом є те що за процесом діагностики чи ремонту можна спостерігати з другого поверху через вікна. Ціна: перевірка х/ч-90грн. мийка кузова-54грн.=144грн. Думаю для такого сервісу ціна нормальна.

temsky740
26.08.2014, 23:53:27
Ціна: перевірка х/ч-90грн.
Останнім часом багато СТО практикують на постійній основі перевірку ходової частини безкоштовно. Це вам для роздумів. А ваш заїзд на мийку і перевірку ходової зовсім ніяк не описує ситуацію (ні з позитивної, ні з негативної сторони). Так що тут висновки не зробиш.

Sergo
27.08.2014, 00:27:40
temsky740, згідний.
А що входило в перевірку ходової ? Дьоргали колеса і тикали монтіровкою ? Чи все-таки був вібростенд, перевірка гальмівних колодок та рідини ? Рульової рідини і тп ?

Andrij999
27.08.2014, 19:54:10
Останнім часом багато СТО практикують на постійній основі перевірку ходової частини безкоштовно.
Хотів би дізнатись для себе де ви безкоштовно робите перевірку ходової? Бо чую багато розмов про це, а де таке є не знаю.
Це вам для роздумів.
Це ви маєте на увазі мені для роздумів чи автосервісу для якого створена тема?

А ваш заїзд на мийку і перевірку ходової зовсім ніяк не описує ситуацію (ні з позитивної, ні з негативної сторони). Так що тут висновки не зробиш.
__________________
Я не описував ніяких ситуацій. Я залишив позитивний відгук про автосервіс, і написав ціну щоб інші могли орінтуватись скільви там коштує перевірка х/ч.

{ додано через 24 хвилини }
А що входило в перевірку ходової ? Дьоргали колеса і тикали монтіровкою ? Чи все-таки був вібростенд, перевірка гальмівних колодок та рідини ? Рульової рідини і тп ?
Що входило в перевірку я сказати не можу, я спостерігав за прцесом останні 15хв.(до того пив каву і читав журнали)Судячи по побачиному за тих 15хв. то дьоргали колеса, тикали мантіровкою і хитали машиною. А так як роздруковки з вібростенду мені не давали-то машина на вібростенді не була. Рідини також думаю не перевіряли.

axel
27.08.2014, 23:34:10
А що входило в перевірку ходової ? Дьоргали колеса і тикали монтіровкою ? Чи все-таки був вібростенд, перевірка гальмівних колодок та рідини ? Рульової рідини і тп ?
Під час кожного заїзду автомобіля на сервіс ми перевіряємо рідини.
Під час перевірки ходової додатково здійснюється перевірка підтікань, та перевірка люфтів трансмісії автомобіля.

А що заважає зробити там ходовку ? Наприклад Навроцького, 25. Я думаю при умові ремонта в них це було б безкоштовно.
Я Можу з Вам довго сперечатисяпро переваги різних сервісів, і можу навести Вам навести багато переваг офіційного сервісу над іншими сервісами.

А тут де подушки http://etk.bmwsar.ru/detailsd/47636/...N/L/33/33_1034
Мені просто дуже цікаво
№ 7 та №9 На зображенню яке додаю нижче.
http://ills.bmwfans.info/2ot0.png

axel
31.08.2014, 01:51:26
Тему почистив. Любі БМВісти, тема стосується Арії Моторс. Реклама, чи поливання брудом інших сервісів відбувається в інших темах, в них же описуємо "студентів" які тикають де попало. Хвалимося своїми знаннями теж у інших темах. Вивчаємо будову автомобіля теж у інших темах.
Ця тема виключно для відкликів, щоб користувач бачив їхати сюди чи ні.

rulyan
01.09.2014, 00:31:05
Ця тема виключно для відкликів, щоб користувач бачив їхати сюди чи ні
Підтримую на всі 100%

BMW-ЮРА
13.09.2014, 21:02:01
Був сьогодні на даному сервісі. Роботою задоволений, масло в коробці замінили, термостат з охолоджуючою рідиною також, так що моя красуня, до зимових холодів готова. Дякую Ігору за гарний прийом і відношення. З мене велике пиво!
Після заміни мастила (6л.) АКПП почала працювати набагато краще. Переключення передач майже не відчутне. Незнаю, як буде дальше, бо міфів про заміну мастила в АКПП по форумах пише багато, поїздим буде видно. Думаю трошки покатаюся і потім ще раз та сама процедура. Тоді вже переживати не буду, що масло бруднувате було. Я його не бачив як зливали, але Ігор казав, що було темнувате. Сподобалась ціна на оригінальний концентрат BMW, 1,5 л. ціна 99 грн. Дистильована вода взагалі копійки в порівнянні з магазином АТЛ, там купляв до натирання шкіри кондиціонер, доречі фірма Hi Gear, досить класний, мені сподобався, рекомендую.
Подивився детально історію обслуговування свого автомобіля першим власником, радий, що машинка була в хороших руках. Думаю, ще по двигуну підтяну косяки і все буде супер.
Ще раз дякую Ігоркові за теплий прийом, кава там хороша!

Tarasik010
24.10.2014, 10:04:19
Теж був на даному сервісі, можу сказати задоволений що приїхав, ціна за роботу дійсно відповідає якості.
Особливу подяку Ігору ака axel, крутий мен:):respekt:
Чистота вражає, навіть вимазатись немає де якщо б і хотів.
В рем.зону пускають але не на довго, а я люблю дотошно дивитися за роботою(ну і пильнувати що роблять) але то таке... там того не потрібно:biggrin:

axel
15.04.2015, 11:05:33
Офіційний дилер BMW у Львові також надає послугу обов`язкового цивільного страхування наземних транспортних засобів.
Якщо когось цікавить цивілка, звертайтесь. :)

Nikola
09.06.2015, 12:57:46
http://rabota.ua/company2497212/vacancy5759041?sId=52923848&utm_source=jobalert_company&utm_medium=email&date=08.06.2015

Ecosee
11.06.2015, 08:57:30
за 3к....

_andriy_
11.06.2015, 09:42:45
у тексті букви пропущені доречі.
продають тачки за 1.5 млн і платять 3к адміністратору, це якось не відповідно. імхо.

Рус
23.09.2015, 17:26:07
Скористався сьогодні послугами СТО "Арія Моторс".
Проводили заміну мастила двигуна та всіх фільтрів - враження виключно позитивні. Адекватне ставлення, ненав'язливі поради. Хотів поміняти гальмівну рідину, але порадили цього не робити, так як зовсім недавно це було зроблено попереднім власником на черговому ТО (я цього не помітив в "сервісці"). Хоча могли б піти по принципу "бажання клієнта-закон" і приплюсувати "пару гривень" в касу.
Особлива подяка Ігору - поставився з розумінням до певної ситуації.
Загалом - раджу, та як маю досвід спілкування з менеджерами "Христини"...

Рус
02.12.2015, 19:27:18
І знову відпишусь тут, щоб подякувати Ігору. Місяць мучили мене дивні скрипи по кузову... то спереду, то ззаду... :ireful: Нарешті сьогодні була виявлена причина і усунена!!!Скрипіли РОЗПОРКИ !!!
Причина скрипу була ліквідована безкоштовно. :ok:

COS
09.12.2015, 23:27:52
Скажіть а вони діагностують, ремонтують старі бмв?)

Рус
10.12.2015, 23:13:27
Скажіть а вони діагностують, ремонтують старі бмв?)
Напишіть у "приват" до форумчанина з ніком Axel...

324disel
14.12.2015, 19:31:12
Скажіть а вони діагностують, ремонтують старі бмв?)
Ремонтують всі бмв.
старі
класика

E 38
10.01.2016, 16:31:38
Загнав машину на сто аріа моторс,бмв 730 і \ е 38 1995 р. вона в мене не заводиться,стартер крутить але не заводить(не ципляє) короче вони кажуть що не знають в чому проблема і я в шоці ,перед новим роком загнав по нинішній день без машини,сьогодні 10.1.2016р. може завтра буде якийсь результат,бо свята були і вон не працювали.може хто шо знає підкажіть що робити дякую

Prizrak
11.01.2016, 00:01:17
короче вони кажуть що не знають в чому проблема
:lol: гон якись як то вони не знають, нахер тоді такий сервіс здався, забирай машину жени на Хімічну там заведуть...

Рус
11.01.2016, 00:24:55
E 38, не хочеться вірити в їхню некомпетентність... Особисто в мене прецедентів не було. Дай їм два "несвяткових" дні, а потім відпишишся...:biggrin:

BMWdiesel
11.01.2016, 08:41:49
:lol: гон якись як то вони не знають, нахер тоді такий сервіс здався, забирай машину жени на Хімічну там заведуть...

на хімічній швидше доб'ють, чим заведуть.

Prizrak
11.01.2016, 10:07:54
на хімічній швидше доб'ють, чим заведуть.
колись мою Е34 ніхто не міг завести, вони завели...

Gosha
20.04.2016, 14:47:03
Попав і я в цю установу, міняти датчик розподільчого валу приїхав. :( Все гарно, побродив між красивими, витонченими, досконалими і не побоюсь цього слова ідеальними автомобілями і хондами. Все зробили якісно і швидко, хоч і були затримки через криворукість попередніх майстрів. :( Коли сів в свою БМВ, в якої після ремонту почав працювати ванос і двигун вийшов з стану сну я був в захваті, сльози щастя і соплі радості я розтирав по своєму обличчі. Навіть забув передзвонити Ігору і подякувати, але він цього не міг упустив і сам передзвонив. :) Отже дякую вкотре, за якісне обслуговування і скидку, таку хорошу, як братові рідному, скидку. :)

BMWdiesel
20.04.2016, 23:01:48
Gosha, скільки вам обійшлись послуги ?

Gosha
21.04.2016, 07:04:31
BMWdiesel, 3200

axel
21.04.2016, 10:38:44
Загнав машину на сто аріа моторс,бмв 730 і \ е 38 1995 р. вона в мене не заводиться,стартер крутить але не заводить(не ципляє) короче вони кажуть що не знають в чому проблема і я в шоці ,перед новим роком загнав по нинішній день без машини,сьогодні 10.1.2016р. може завтра буде якийсь результат,бо свята були і вон не працювали.може хто шо знає підкажіть що робити дякую
Якось це повідомлення пропустив.
Блок управління двигуном був встановлений від 7-ки у кузові Е32. Е38 трохи відмовлялася з ним працювати. Власнику автомобіля було рекомендовано замінити блок, блок було замінено і проблема вирішилась.

BMWdiesel
21.04.2016, 18:57:58
Gosha, а що робили крім заміни датчика розпредвалу ?

Gosha
21.04.2016, 21:59:24
BMWdiesel, ціна вище то робота по заміні датчика з його вартістю. Думаю самі знайдете скільки датчик оригінальний коштує. І дуже здивуєтесь. Ну і комп'ютерна діагностика звичайно опісля заміни. Мийка по замовчуванню, вже переважна більшість станцій так робить, в офіційному сервісі це стандартна практика.

BMWdiesel
21.04.2016, 22:36:48
Gosha, зрозуміло! Дякую :) Просто привик, що клієнти зі своїми запчастинами.. тому і було інтересно, що крім заміни датчика робилось, що аж ваноси заспівали :)

LC MONARCH
22.04.2016, 15:45:59
Попав і я в цю установу, міняти датчик розподільчого валу приїхав. :( Все гарно, побродив між красивими, витонченими, досконалими і не побоюсь цього слова ідеальними автомобілями і хондами. Все зробили якісно і швидко, хоч і були затримки через криворукість попередніх майстрів. :( Коли сів в свою БМВ, в якої після ремонту почав працювати ванос і двигун вийшов з стану сну я був в захваті, сльози щастя і соплі радості я розтирав по своєму обличчі. Навіть забув передзвонити Ігору і подякувати, але він цього не міг упустив і сам передзвонив. :) Отже дякую вкотре, за якісне обслуговування і скидку, таку хорошу, як братові рідному, скидку. :)

Ось це пост. Рекламний? Всім постам пост! Жартую. Гарно! І так має бути! Профі мають бути профі!

Василь85
25.04.2016, 18:30:22
Добрий день. Скажіть чи є у вас заводські прошивки для х5 бмв 2006 року?

axel
05.05.2016, 16:16:17
Василь85, Так.

DrSobik
14.09.2016, 01:04:34
Маю досить неоднозначні відчуття щодо обслуговування свого старенького у цьому сервісі. Всього ремонтувався там тричі. Після першого разу був просто в захваті: персонал - супер, роботу зробили - супер. Тут жодних претензій.

Коли ремонтувався вдруге, то вийшло не так класно:
1. Хотів змінити КВКГ. Замовили хлопці зі складу - ніби все ОК. Пригнав машину, оформили. Попросив замінити відразу і шланги до клапана, якщо вже сам клапан міняється. Відповіли, що зроблять. Прийшов через декілька днів забирати авто і ще добрі 3 години споглядав у вікно, як машину "доробляють". Не розумію, чому тримали до останнього і не бралися за неї. ОК, буває. Виписали рахунок. На рахунку - рекомендація: замінити шланги КВКГ. В мене - міні-вибух у мозку. Хлопці, просив же ж замінити і шланги. Якщо обіцяєте, то зробіть. Якщо не можете зробити, то не обіцяйте - буде менше незадоволених клієнтів.
2. То ше - пів-біди. Змінили мастило (мав своє). Поставили залишок мастила у багажник. Приїхав додому, відкриваю багажник, і відчуваю, як, окрім мотора, чудово змащена оббивка... Не докрутили корок - ємність при їзді перевернулася і мастило потекло по багажнику... Я був дуже "засмучений"...

Добре, бувають погані моменти. Пережив якось. Приїхав через якийсь час знову ремонтуватися. Цього разу - змінити шланги КВКГ. Дякую, хлопці! Знову робимо, по-суті, те ж, що і минулого разу. Ну хай буде - не кінець світу. Старі шланги забилися, мастило тече дико через надлишковий тиск в моторі - треба давати раду. Домовилися на вівторок, що привезу авто. Казали, десь у середу віддадуть. ОК, заміна прокладки клапанної кришки і КВКГ - нормально по часу. В середу подзвонили, бо знайшли ще одне місце, звідки текло. Добре, робіть. Але постарайтеся скоріше. Може на четвер? Добре, домовилися. Четвер, дзвоню. Як там справи? Кажуть, що машина - в роботі. ОК. П'ятниця зранку дзвоню. Як справи? Вже-вже все робиться... ОК, пострарайтеся хоч у п'ятницю віддати, щоб я хоч катнувся і потестував, бо у суботу відправляюся у далеку подорож. Добре, постараємося. П'ятниця - більше ні слуху, ні духу... Субота: я вже нервуюся. Дзвоню і кажу, що машину дуже треба. Більше чекати не міг, на жаль. Кажуть прийти на 3-тю за авто. Прийшов і... Знову споглядав, як мою машину ще добру годину-півтори докручують. ОК, все б нічого, але... Виїхав, зробив коло - відчуваю, що трохи паленим заносить в салон. Приїхав назад і кажу про це. Відповідають, що то очисник хляпнув десь і вигорає. Якщо проїдуся трохи по трасі, то все видує і не буде смердіти. ОК, якщо так кажуть майстри, то повірю. Збираюся в довгу дорогу, їду... Їдеться нормально, але як тільки зупиняюся десь, з-під капота валить дим і сморід горілого мастила у салоні. Так погано не було навіть перед ремонтом: дим ішов, але хоч не несло паленим. Відкрив капот: мастило відкись крапає на розпечений метал і відразу згорає. Я думав, мене зараз трафить... Хлопці, я ж вам нормальні гроші заплатив за те, аби ви зробили роботу і аби такого не було. Я ж просив зробити скоріше, щоб могти потестувати. Чому до останнього тягнути? Якщо немає можливості зробити вчасно, то не обіцяйте і не кажіть, що от вже-вже... Ви ж, наче, можете оцінити, скільки часу на яку роботу потрібно...

Підсумок: персонал досить привітний - тут без питань. Але затягування часу при виконанні робіт - це щось дуже неприємне. Таке воаження, що замовлень набрали багато, а от робити немає кому, тож уже проходить дуже повільно. Не писав би цього допису, якби хоч протестували і зробили усе, як слід. А так - двічі поспіль клієнт розчарований, на жаль... Ніби і зробили те, що просив, але не продіагностували можливі подальші проблеми і не усунули їх... І не перевірили, коли я звернув увагу. От вони відразу і "вилізли боком"... Дуже-дуже прикро...

Через описані факти не можу, на жаль, рекомендувати цей сервіс як надійного партнера при обслуговуванні авто.

beemwe
23.09.2016, 16:03:02
В мене виникла проблема з надмірним споживанням мастила. Відправився на сервіс BMW "Арія Моторс", там привітно зустріли, вислухали, оглянули автівку і порадили замінити клапан вентиляції картерних газів (КВКГ), при цьому завели у бокси і показали, як це приблизно виглядатиме, так як в цей час проводили заміну КВКГ на такому ж двигуні, як і в моєму автомобілі. Пообіцявши протягом декількох годин все зробити, ми домовилися на четвер 22 вересня.

За тиждень до призначеного дня читаю допис DrSobik про проблему, що виникла під час заміни КВКГ на його авто (як виявляється це той самий автомобіль, який я бачив при поїздці до Арії). Знову відправляюся на сервіс з наміром скасувати замовлення і робити це на якомусь іншому сервісі. Менеджер підтвердив ситуацію із DrSobik, сказав, що зроблені висновки і що обслуговування надалі буде на найвищому рівні і що за мною вибір - скасовувати замовлення, чи приїзджати у зазначений день. Вибрав друге і не пошкудував.

Акуратна, професійна та якісна робота кваліфікованого майстра справила гарне враження. Велике значення віддавалось і чистоті робочого місця, і чистоті деталей двигуна. Крім заміни КВКГ було відновлено роботу клапана холостого ходу (який підклинював), почищено дросель. Отже все робилось добре, особисто за тим спостерігав бо знаходився безпосередньо біля майстра в приміщенні боксу. В кінці зроблено було діагностику, яка підтвердила справність двигуна. І все це зайняло часу з 9 години ранку, коли приїхав на сервіс, до 4-ї після обіду. А ще, під час ремонту, менеджер, оглядаючи автівку, вказав на проблему із дверима, із-за якої у салон потряпляє вода. Про це я йому не говорив, але одного разу під час сильного дощу в салоні було трохи мокро і тоді я не міг зрозуміти, звідки вона там взялася. Сподіваюся, що такої прикрої ситуації, як це було із DrSobik там більше не буде, бо мені обслуговуваня на сервісі BMW "Арія Моторс" дуже сподобалося.

mikey_greg
23.09.2016, 22:13:32
Не докрутили корок - ємність при їзді перевернулася і мастило потекло по багажнику...
Можливо у банки затяжка провернута. Бо це якось дивно - кинути відкриту банку в багажник. Занадто очевидно наче.

Їдеться нормально, але як тільки зупиняюся десь, з-під капота валить дим і сморід горілого мастила у салоні.
Може хлопці очисника не пожаліли ? )))

Скажу за себе: відганяв свою машину до них 2 рази. Обидва рази треба було доробляти самому. Хочеш зробити щось добре - готуйся робити це сам.

DrSobik
11.10.2016, 08:45:16
Щодо зкоментаря mikey_greg,

банку від мастила таки не докрутили, бо я її закрутив вже сам. Але було пізно, на жаль. А в те, що вона по дорозі від вібрації розкрутилася, повірити важко, бо проїхав я раптом від Городоцької до Любінської - якихось 5 км чи якось так.

Щодо "очисника", маю результати "розтину": звернувся до майстра вже закордоном. Він подивився і побачив, що тече з-під клапанної кришки. Трохи проїхав і потім розібрав. Причиною смороду від згорілого мастила виявилася тріщина у клапанній кришці... Причому немала. Звідти і випирало мастило. Фото докладаю до допису. Тепер маю запитання до майстрів на Арії: як ви так ремонтуєте, що виникають такі проблеми? Вочевидь, проблема виникла вже відразу, коли я машину забрав. До "ремонту" такого ніколи не виникало. Мій знайомий майстер сказав, що можливою причиною може бути засильно затягнутий болт, через що кришка тріснула. У будь-якому випадку, я не розумію такого підходу до ремонту... І мені мало віриться в те, що ту тріщину "не побачили", оскільки мінялася прокладка клапанної кришки - там усе дуже добре видно. У підсумку: клапанна кришка - під заміну. Користованої не було, довелося замовляти в майстерні за кордоном нову + робота. Ціна деталі становить біля 300 євро, ціна роботи - біля 100 євро. Сумарно заплатив 400 євро. І це вже після сумнозвісного "ремонту".

Тепер вже знаю точну причину поломки, тож постараюся зв'язатися із Арією і поскаржитися. Як на мене, цієї проблеми можна було уникнути, якщо б майстри добре виконували свою роботу.

e@gle
11.10.2016, 13:49:04
додаю фото :)

_andriy_
11.10.2016, 21:54:33
DrSobik, Мав схожу ситуацію з поломкою автомобіля в Австрії.
Перед поїздкою все абсолютно перевірив на СТО у знайомого, від радіатора до вихлопної труби, але тим не менше, при зїзді з автобану мені трісло верхнє вухо радіатора. Я попав тоді на неповних 400євро ремонту у Відні.
До чого я це, а до того, що машина не нова, при самій відповідальній діагностиці в кожен вузол чи механізм не залізеш і за 15 років експлуатації деталі які несуть фізичні чи теплові навантаження здатні псуватись, ламатись, розвалюватись, ті ж колектора, сальники, пильники, кришки іт.п. До цього треба бути готовим.
Стосовно тріщини на кришці, відверто кажучи я дуже сумніваюсь що її не побачив майстер Арії, бо на фото дефект замітний, не мікротріщина. В кінці кінців Ви теж перед поїздкою могли відкрити капот та переглянути все свіжим оком, вважаю що така практика має бути у кожного автомобіліста перед далекою дорогою.
З іншої сторони, якщо є питання до СТО, то їх в першу чергу слід ставити там, щоб отримати чітку відповідь та знати позицію сервісу, а не відразу писати тут.

Next
11.10.2016, 22:28:50
_andriy_, це форум і кожен може лишити свою думку щодо даного сервісу, тим більше що він тут фігурує

DrSobik
12.10.2016, 12:01:53
_andriy_, маєте рацію щодо того, що деталі зношуються. Машина не є нова. Але! Тепер аналізуємо: хочу вірити, що майстер добросовісно виконав роботу і тріщини не було. Я забираю машину зі сервісу, проїжджаю буквально 2 км і при кожній зупинці відчуваю запах горілого. Це означає, що якимось магічним чином та тріщина взяла та з'явилася відразу після сервісу. Направду, не хочу нікого ображати, але тут залишається лише згадати оте славнозвісне "Совпаденіє? - Не думау!".

А от щодо "залізти самому під капот", то це вже явне перебільшення. Якщо я звертаюся у майстерню, тим більше у "офіційний сервіс BMW", то очікую високого рівня сервісу і маю певний рівень довіри до майстрів та вважаю зайвим ще перевіряти результати їхеньої роботи. І як Ви собі уявляєте це? Я їхав буквально за кілька годин після того, як забрав авто. Вже був вечір. Підняти капот, та зняти обшивку без нормального освітлення, аби "перевірити" клапанну кришку - це вже занадто. Це щодо "практики у кожного автомобіліста".

Знову ж, ситуація для мене вельми неприємна. Хочу вірити, що ця критика дозволить зробити правильні висновки і інші клієнти отримають саме таке обслуговування, яке очікується від "офіційного сервісу BMW".

Anesteziolog
12.10.2016, 14:18:03
Кожен має право на свою думку і коли людина впевнена що поломка виникла з вини сервісу, то варіанти два або так і є, або він помиляється. Для того, щоб це вияснити хороший управлінець мав би вияснити це дискутабельне питання. Найлегше сказати що сам дурак, або то не я то все само. Нажаль в україні питання обслуговування ( СТО, Готелі, Ресторани......) бажають бути кращими. Навіть якщо вони помиляються то ніколи не визнають свою помилку. Хочеш- судись, наші суди самі гуманніші суди в світі. ( Куму машину в дупу стукнули, так і ні копійки не отримав, ше гроші на адвокатів купу потрапив). А хочеш забий і зеконом свої нерви. Думаю, що помилки трапляються і закордоном, просто підхід зовсім інший. Для менеджера думаю правильно би було сказати типу привезіть нам запчастину на експертизу або ...... відправляйте на експертизу в німеччину за ..... і дійсно якщо там...... ми відшкодуємо....... Приносимо вибачення за незручності........ Деколи просте тепле слово чи телефонний дзвінок може владнати надзвичайно складні ситуації.

_andriy_
12.10.2016, 19:17:57
_andriy_, маєте рацію щодо того, що деталі зношуються. Машина не є нова. Але! Тепер аналізуємо: хочу вірити, що майстер добросовісно виконав роботу і тріщини не було. Я забираю машину зі сервісу, проїжджаю буквально 2 км і при кожній зупинці відчуваю запах горілого. Це означає, що якимось магічним чином та тріщина взяла та з'явилася відразу після сервісу. Направду, не хочу нікого ображати, але тут залишається лише згадати оте славнозвісне "Совпаденіє? - Не думау!".
Саме тому, я нагалосив, що відразу треба було звернутись на СТО і спробувати все вирішити, а не писати тут, так було б конструктивніше.
А от щодо "залізти самому під капот", то це вже явне перебільшення. Якщо я звертаюся у майстерню, тим більше у "офіційний сервіс BMW", то очікую високого рівня сервісу і маю певний рівень довіри до майстрів та вважаю зайвим ще перевіряти результати їхеньої роботи. І як Ви собі уявляєте це? Я їхав буквально за кілька годин після того, як забрав авто. Вже був вечір. Підняти капот, та зняти обшивку без нормального освітлення, аби "перевірити" клапанну кришку - це вже занадто. Це щодо "практики у кожного автомобіліста".
Ви трохи не так мене зрозуміли. :)
Якщо ви віддали машину в ремонт, то цілком логічно, що довіряєте майстрові та вправі вимагати відповідного якісного ремонту.
але я мав на увазі інше, стара машина потребує догляду і значно більшої уваги ніж та яка є на гарантії чи має до 5ти років наприклад не алежно чи ви були вчора у сервісі чи ні. Тому водієві нічого не заважає, ба навіть більше, цього вимагає ПДР, періодично відкривати капот та візуально оглядати рівень рідин, наявність підтікань чи інших візуальних пошкоджень вузлів чи механізмів. Для цього не потрібно шось розбирати чи знімати, Ви ж напевне орієнтуєтесь як має виглядати підкапотний простір справної БМВ. :)

{ додано через 11 хвилин }
Підсумовуючи, бажаю Вам вирішити цю проблему та більше з подібними неприємностями не зустрічатись:victory:

e@gle
13.10.2016, 13:29:20
Дисклеймер. Про запах горілого було повідомлено відразу, що охарактеризували як "капнуло на колектор - вигорить"(протирається бензином чи сухою тряпкою); машину власник забрав в останні хвилини перед поїздкою, при тому що з заміною шлангів КРКГ вона приїхала за +-5 днів до того.

Про "практику у кожного бмвіста" - як заглянути в шрус кардана який при знятті розсипали(шрус защолкується, його не так просто розібрати, хіба що кардан падає поки шрус ще в фланці редуктора), а потім зібрали поставивши сепаратор іншим боком, що автоматично заклинило шрус?

ПС. Більшість людей не хоче вникати в нюанси при сервісі авто, очікують лише результат. Сервіс не в гаражному кооперативі.

DrSobik
13.10.2016, 14:30:32
Саме так, про запах горілого мастила я повідомив відразу. Очевидно, це вже була перша ознака проблеми. Цього не взяли до уваги. Сказали, що то дрібниця. Проїдуся трохі по трасі і все буде ОК.

Машину віддали лише біля 6-ї вечора у суботу, тож робочий час вже закінчився. До кого звертатися через кілька годин, коли ти вже перетнув кордон і не маєш можливості повернутися?

Не думаю, що поважаючий себе майстер покаже клієнтові забльований мастилом двигун перед здачею. Проблема виникла відразу, коли машина покинула сервіс. Тож не потрібно писати про "підкапотний простір справної БМВ".

100% влучний коментар e@gle: авто обслуговувалося на сервісі, а не в гаражі. Звідти і справедливі очікування, що роботи будуть виконані належним чином.

axel
23.02.2017, 18:41:01
Арія Моторс відтепер надає послуги хімчистки салону.
Хімчистці піддаються як текстильні так і шкіряні салони.
Хто бажає освіжити внутрішній простр свого автомобіля - звертайтеся.

Next
23.02.2017, 22:05:58
axel, яка ціна буде для е38 (шкіра)?

Ko3a4oK
26.02.2017, 17:13:16
також цікавить хімчистка салона ціна для е39?

axel
03.03.2017, 10:51:39
Next, Ko3a4oK, повна хімчистка 1850 грн

Vomont
05.03.2017, 17:27:27
Що значить повна?

e@gle
06.03.2017, 11:43:36
жирна, смалец, на всі гроші

DrSobik
18.03.2017, 17:54:49
Вітаю, шановні Пані та Панове, які люблять свої БМВ, і у яких серце крається, коли їхнім улюбленцям завдають кривди :wink:

Отже, моя епопея із сервісом "Арія Моторс" має своє продовження. Кому цікаво, бис ти знали, шо вас чекати може, якшо сервіс недопрацював, а страждаєте від того саме ви.

Я після всіх нервів сконтактувався із консультантом, який мене обслуговував, і попросив повідомити дирекцію сервісу щодо моєї ситуації. Звісно ж, написав, що як клієнт є дуже незадоволений якістю надання послуг і хочу прояснити деякі питання. Консультант сказав, що сконтактується із директором із повідомить. Чекав я досить довго, зо два тижні. Жодної відповіді... Я написав знову і запитав, чи є якісь зрушення. Знову жодної відповіді. Із цього моменту почався такий-собі ігнор... Але я, як клієнт офіційного сервісу БМВ і як людина, що вже "розпещена" стилем життя за кордоном, категорично не погодився із тим, що мене ігнорують. Коротше кажучи, мене дістало і я подзвонив на сервіс вже сам, попросивши, аби мене з'єднали із директором.

Розмова із директором, паном Тарасом, була досить приємною. Чесно кажучи, я очікував гіршого. Я спробував аргументовано пояснити, що відбулося і чому я маю претензії. Зауважу, що пан Тарас не відкинув вини сервісу, тобто у мене не було відчуття, що він мене хоче відфутболити. Тож за це - окреме дякую. Звісно ж, я пояснив, що очікую компенсації, оскільки зазнав збитків унаслідок, на мій погляд, неналежної якості надання ремонтних послуг. Пан директор сказав, що проконсультується зі своїми юристами і надасть мені відповідь.

Десь через тиждень я знову подзвонив панові Тарасові і запитав, як він бачить розв'язання цього конфлікту. Цього разу мій співрозмовник був вже менш поступливий і намагався знайти аргументи, які б знімали відповідальність зі сервісу. Але я із ними не погодився. Підсумок розмови: мені дали зрозуміти, що я нічого не отримаю. Офіційно це називається так: "ми погоджуємося, що сервіс, можливо, десь недопрацював, але я не бачу можливості повернення Вам тієї суми, яку Ви називаєте".

Якщо не йде в усній формі, то піде у письмовій. Я написав скаргу на ім'я дирекції "Арія Моторс", у якій описав ситуацію і виставив претензію у розмірі збитків, яких я зазнав. Мені прислали листа від імені директора "Арія Моторс" як відповідь на скаргу. Суть відповіді зводиться до того, що мені нічого не компенсують, оскільки сервіс не надає гарантію на деталі, надані клієнтом. Нагадаю, мова йшла про заміну прокладки клапанної кришки. От тільки неточність у тому, що пошкоджено було саму ж клапанну кришку, а не прокладку. Кришка під час ремонту повинна була зніматися. Висновок: велику тріщину на кришці неможливо було не помітити під час ремонту, отже або непрофесійний ремонт, або халатність. Незалежно від причини, збитків зазнав клієнт...

Отже, пишу наступну скаргу, у якій аргументую, чому відмова є несправедливою, вказуючи на всі нюанси. Через кілька тижнів отримую вже зовсім іншу відповідь: сервіс переглянув цю справу і вирішив повернути мені усю вартість робіт, які були виконані.

Хтось би вже святкував, але не я :nea: Проблема в тому, що я зазнав збитків більших, аніж те, що мені хочуть чи можуть повернути. Але з іншого боку, я маю претензії лише до робіт із заміни прокладки клапанної кришки, а не до усіх. Відтак, не бачу сенсу приймати цю пропозицію. Отже, пропоную компромісний варіант: іду сервісу на певну поступку, дещо зменшуючи суму своїх претензій. Зумовлено це тим, що сервіс пішов на поступку мені і прийняв деталі, які я надав. На мій погляд, це могла б бути гарна мирова угода. Але судячи зі всього, сервіс вирішив цього разу відмовчатися і не надав мені жодної відповіді. Я трактую це як відмову.

З огляду на описане, подальша комунікація із "Арія Моторс" виглядає беззмістовною. Отже відчуваю, що мене майже примушують звернутися до екслюзивного представника компанії БМВ в Україні, фірми "АВТ Баварія". І якщо не буде належної реакції звідти, то вже готово усе для звернення у центральний офіс БМВ у Мюнхені. Для BMW AG сума претензії є сміховинною, а от до компанії "Арія Моторс" можуть виникнути запитання, оскільки у Німеччині ставлення до клієнта є кардинально іншим, аніж в Україні, на користь клієнта, звісно ж :)

Отож, якщо виникне конфлікт із сервісом, то будьте готові, що надто легко не буде, навіть попри те, що це є офіційний представник BMW AG.

Як буду мати ще щось цікаве, то обов'язково напишу :)

andriy320e30
21.03.2017, 17:30:47
Незрозумів вини сервісу. Вам не поміняли кришку клапанів.?

BMWdiesel
21.03.2017, 18:21:38
andriy320e30, або зламали або не виявили дефекту... тут явно вина сервіса.

_andriy_
28.03.2017, 20:53:20
сервіс переглянув цю справу і вирішив повернути мені усю вартість робіт, які були виконані.
Досить лояльне рішення!

Можна поцікавитись, Ви раніше писали, що закордоном звертались за ремонтом та консультацією до майстра. Це мається на увазі звернення до оф СТО БМВ чи ні?
Чеки про купівлю запасних частин та акти виконаних робіт від тамтешніх СТО збереглися?