PDA

Переглянути повну версію : Gran Coupe четвертої серії BMW виявилося ліфтбеком


axel
13.02.2014, 22:52:36
52793
З іронією ми ставимося до манери автовиробників використовувати термін «купе» стосовно седанів з низьким дахом. У випадку з Gran Coupe четвертої серії маркетологи BMW дійшли до гранд-абсурду: кузов у нової машини не тільки не дводверний, а взагалі не трьохоб'ємний. Це ліфтбек - пятидверка, замаскована під седан, на зразок Шкоди Октавії. Що, втім, не заважає BMW бути вельми ефектною машиною.
52794
Колісна база у «четвірки» Gran Coupe і седана третьої серії ідентична - 2810 мм. Однаковий і об'єм багажного відсіку - 480 л. Ліфтбек трохи ширше і довше, при цьому помітно нижче: 1374 мм проти 1416 мм у седана. Тепер зрозуміло, навіщо німцям знадобилася парна четверта серія! Розвести два нових продукти - Gran Coupe і хетчбек GT - в рамках одного сімейства було б проблематично. Хоча довгобазий хетч більший і важчий пятидверной «четвірки».
52795
Оскільки Gran Coupe позиціонується як представник четвертої серії , то і лінійка силових агрегатів повторює набір купе. Базовою стане дизельна версія 418d , а флагманською - бензинова 435i ( 306 к.с.). Всі з восьмиступеневим «автоматом» , а повноприводними поки будуть 420d і 428i . Ліфтбек на 50 кг важче купе і на 90 кг важче седана. Навіть «трійка» - універсал - і той легше. Проте за динамікою ліфтбек позиційований між купе і седаном . Наприклад , Gran Coupe 420d розганяється за паспортом до 100 км / год за 7,5 с - на одну десяту швидше еквівалентного седана , але на три десятих повільніше купе.
52796 52797
У Німеччині ціни на купе та Gran Coupe ідентичні. Найдешевша версія - не сама повільна : за бензинову модифікацію BMW 420i потужністю 184 л.с. c « механікою » у Німеччині просять від 35 750 євро. Це на 2100 євро дорожче аналогічного седана , але на 1210 євро дешевше хетчбека GT. Прямим конкурентом BMW на російському ринку стане Audi A5 Sportback, за який сьогодні просять мінімум 1596200 рублів. Подібний іміджевий автомобіль повинен з'явитися і на базі Мерседеса C -класу. А у BMW в D -класі залишилася ще одна незайнята ніша для компактного полноприводника , і , як ми вже знаємо , кросовер X4 на підході.
http://img.drive.ru/i/0/52ef3bb794a656f83f52fe5b.jpg

Digress
13.02.2014, 22:56:46
:wow:гарненька четвірочка:)

Karabas Barabas
14.02.2014, 00:33:11
Дизайн просто бездоганний

..до речі хто зараз шеф дизайнер в БМВ?

tommy_boy
14.02.2014, 10:56:56
бмв перетворюється на октавію :biggrin:

sergiy
14.02.2014, 12:23:57
бмв перетворюється на октавію
не наврочити б:biggrin:
..до речі хто зараз шеф дизайнер в БМВ?
Адриан ван Хойдонк.

Karabas Barabas
14.02.2014, 14:52:48
Адриан ван Хойдонк.
щастя, здоров'я і многая літ цій людині за такі прекрасні машини! :drinks:

bmwe36petro
15.02.2014, 01:21:36
Дизайн просто бездоганний
бомбезний дизайн
бмв перетворюється на октавію
октавії ще дуже далеко до цієї БМВ

Ko3a4oK
15.02.2014, 08:20:19
дуже гарна машина, просто бомба :bomb:

slaviksch
15.02.2014, 14:16:40
красуня, в принципі як і всі решта.