PDA

Переглянути повну версію : E34 Блок управління, потрібна допомога


Kisil
28.01.2014, 20:15:09
Всім привіт , маю проблему з машиною bmw e34 525 ванос, плаваючі холості обороти(не завжди, нема певної послідовності) діагностика нічого не показує. Датчики холостого, дроселя,воздохомір нові. Як варіант порадили замінити блок управління. Купляти не знаючи на 100% не хочеться, якщо хтось має такий ,або стоїть на машині і дали б поїздити на кілька днів, був би дуже вдячний. З мене:beer:

Sergo
28.01.2014, 22:04:35
МКПП\АКПП?
Датчик холостого чи регулятор холостого новий?

BOKSTER
28.01.2014, 22:19:09
Маю один в один таку ж проблему.
Такий самий мотор з такими ж мозгами тільки з червоною наклейкою (чимось відрізняються бо на білій не заводиться, хоча номер той самий).
Віддраяв клапан холостого - не допомогло.
Ще кажуть що може просікати прокладка штанів і це може повпливати.
Взяв нові на днях спробую поміняти. Але якось мені це сумнівно.

{ додано через 3 хвилини }
В кого діагностувався?

Kisil
28.01.2014, 22:35:29
механіка,той що під впускним

{ додано через 2 хвилини }
Маю один в один таку ж проблему.
Такий самий мотор з такими ж мозгами тільки з червоною наклейкою (чимось відрізняються бо на білій не заводиться, хоча номер той самий).
Віддраяв клапан холостого - не допомогло.
Ще кажуть що може просікати прокладка штанів і це може повпливати.
Взяв нові на днях спробую поміняти. Але якось мені це сумнівно.

{ додано через 3 хвилини }
В кого діагностувався?

був і на христині, біля рікавто, і ще десь

BOKSTER
28.01.2014, 22:46:12
на вулецькій в Павла був?

Kisil
28.01.2014, 22:59:42
на вулецькій в Павла був?
там не був

{ додано через 9 хвилин }
вважаю що головним номером є 1 703 563, а 0 261 200 413 це прошивка яка на чіпі

BOKSTER
28.01.2014, 23:32:48
Якщо заміна блоку допоможе, то напиши сюди.

Sergo
29.01.2014, 21:47:14
вважаю що головним номером є 1 703 563, а 0 261 200 413 це прошивка яка на чіпі
Не зовсім так...
1703563000 - номер по БМВ
0 261 200 413 - номер по Бошу

Karabas Barabas
30.01.2014, 17:54:56
мав схожу проблему, був підсос повітря в шлангах які йдуть до клапану холостого ходу

Kisil
30.01.2014, 18:14:10
мав схожу проблему, був підсос повітря в шлангах які йдуть до клапану холостого ходу

Провіряв 2 рази, шось нічого не видно, ще коли є електронагрузка теж скачуть, але не завжди

Karabas Barabas
30.01.2014, 18:19:08
диму в колектор надуй інакше не перевіриш

Kisil
30.01.2014, 18:37:47
диму в колектор надуй інакше не перевіриш

Кудою?

Karabas Barabas
30.01.2014, 18:46:03
у впускному колекторі з права від дроселя є трубка з шлангом, роз'єднуєш і надуваєш диму з папіроси :)

Kisil
30.01.2014, 18:56:13
Пробував псикати холодним стартом на заведеній, машина не реагували, завтра попробую з димом

Karabas Barabas
30.01.2014, 19:00:51
холодний старт в цьому випадку не ефективний
дим піде з усіх щілин яких не має бути, і буде наглядно видно точно звідки

Kisil
30.01.2014, 19:05:09
Якщо поможе відпишу обовязково, наразі дякую

Kisil
02.02.2014, 12:01:19
Ніяких підсосів повітря не знайшов, але здається виною всього був генератор, стояв 80А, поставив 140А вже два дня все гуд)))))

BOKSTER
02.02.2014, 12:06:11
цікаво, як це може бути зав'язано на генераторі? :shok:
Послідкуй ще трохи і відпишись чи не повернуться провали.