PDA

Переглянути повну версію : Чотиридверна BMW 6-серії з'явиться в 2011 році


bmwe36petro
08.12.2008, 18:28:27
Відомо, Mercedes-Benz переживає не найкращі дні, але є одна модель в їхньому ряду, яка насьогодні є безпрецедентною і незрівнянною поряд з іншими конкурентами. Сам винахідник чотиридверного купе, CLS-клас - дивовижне поєднання елегантності, комфорту, динаміки і практичності. Ставши великим хітом, це безумовно притягнуло увагу з боку конкуренції. Porsche готують свою Panamera, Audi працюють над A7 і недавно BMW оголосили, що в майбутньому 6-серія купе також запропонує чотирьохдверну модель. Суміш знаменитих Баварських седанів і купе новий “coudan” (якщо це буде новим ім'ям для нового класу) очікується в 2011 році.
5170
Недавно, на Міжнародному Мотор-Шоу в Женеві, Голова Правління BMW, Доктор Helmut Panke офіційно оголосив, що BMW має в даний час в розробці дві цілком нові модельні серії.

"Ми використовуємо весь потенціал BMW Group і наполегливо рухаємось вперед для роширення модельного ряду транспортних засобів. Крім того ми будемо розширюватися з двома цілком новими, незалежними модельними серіями, і тим самим продовжувати прибуткове зростання BMW Group.", заявив Panke.

Немає жодної конкретної згадки щодо природи двох майбутніх модельних серій, але першим очікуваним модельним рядом буде BMW кросовер, що найбільш ймовірно, конкурент для R-класу Mercedes-Benz, автомобіль, що поєднуватиме комфорт і простір з динамікою BMW.

Щодо іншої модельної серії, найкращою гіпотезою буде, що це - конкурент для Mercedes-Benz CLS. Mercedes “coudan” (купе + седан), як ми полюбляємо його називати, був вражаючим успіхом понад усе, і не мав жодного конкурента в той момент. BMW не могли стояти і дивитися як їх було побито в своїй улюбленій грі - будівництві фешенебельних спортивних седанів. Їхні реакції будуть засновані на наступному поколінні 6-Серії, які запропонують окрім звичайного купе і кабріолета чотирьохдверний варіант.

BMW розглянули три можливі варіанти як відповідь CLS-класу Mercedes-Benz. Перший з них був пов'язаний з розвитком купе, що використовує велику платформу 7-Серії. Цей автомобіль був би безперечно нащадком high-end-ового купе 8-Серії 1990-х. Другий полягав у створенні унівесала на базі 6-Серії. Очевидно був вибраний третій варіант, в основі якого було створення наступного покоління 6-Серії як дво-, так і чотирьохдверної.

Ходять чутки, що виробництво третього покоління 6-Серії купе і другого покоління кабріолета розпочнеться напочатку 2011 року. Чотирьохдверний “coudan” очікують вже восени того ж року. Скоріш за все, що дво- і чотирьохдверні моделі матимуть подібний проект і мінімум відмінностей.
5174517651735175
За допомогою кількох згенерованих комп'ютером слайдів, які ми представляємо, ви можете побачити, як цей автомобіль виглядатиме. Здається, що BMW закінчили експерименти над дизайном і моделі не зазнають значних відхилень від неповторних ліній BMW. Деякі навіть говорять, що джерелом натхнення для наступного BMW буде знаменита 8-Серія купе 90-х. Це єдина річ, яку ніхто не пропустить побачивши, оскільки це одна з найкрасивіших розкішних двомісних купе.

Історія

Першу купе 6-Серії було запущено як наступник купе E9, так званої 2800CS, 3.0CS і 3.0CSi. Новий транспортний засіб, отримавший внутрішній код позначення E24, мав удосконалене шасі, яке було набагато безпечнішим, ніж у E9, відповідно федеральним стандартам щодо зіткнень та перекидань у той час. Офіційний запуск 6-Серії відбувся в серпні 1976, з 633CSi і 630 CS (крім США). Цей автомобіль мав двигун об'ємом 3210cc та 197 PS (145 kW). Починаючи з 1980 року, 635CSi був також доступний з 3453cc SOHC, 218 PS (160 kW) і вищою швидкістю 222км/год. 635CSi міг досягти 100км/год за 7.2 секунд, які були досить значними у цей час. Розкішна версія, відома, як L6 появилась в 1987 з шкіряним виконанням салону та іншим спорядженням.
51715172
Модель 630 CS було обладнано двигуном 2986cc I6 M30, характерною відмінністю якого був карбюратор Solex 4A1, що видавав 184 PS при 5800 об/хв. На 633 CSi використовувався також 3.2л двигун, але обладнаний інжетором Bosch Motronic, який видавав 200 PS. 630 CS було замінено в 1979 році на більш доступний 628CSi, з меншим об'ємом (2788cc), але зі збереженням тієї ж потужності. Вона була обладнана тим же інжектором Motronic, як на 633.

У 1983 році BMW почав використовувати M88/3, модифіковану версію M88/1 двигуна з суперкара BMW M1 і поставив його на кузов E24, створивши знаменитий M635CSi, або перший M6. Котрий отримав 24-клапанний DOHC 3453cc, 286 PS (210 kW), що розвивав максимальну швидкість 270км/год. M6 міг розганятись до 100км/год за 6.0 секунд. M6 також отримав покращену підвіску, гальма і механічну КПП з короткими передачами.

Всі оригінальні BMW 6-Серії були виготовлені в Dingolfing.

Продажі 6-Серії проходять успішно завдяки гідному попереднику, який містить мускулистий V-8 двигун, деякі з BMW більше всього просували технологію шасі, розкіш і безпеку, можливості, які були нечуваними у вісімдесятих, і зручність кабріолета як і купе. Особливістю 6-Серії зразка 2006 року став новий, потужніший двигун; нова стандартна комплектація та опції; і значні технічні та естетичні тонкощі.

За матеріалами topspeed.com

BMW-ЮРА
08.12.2008, 20:00:30
Машина гарна, але ті ручки на задніх дверях:-\, моглиб зробити їх так як у Альфи, чи в Сеаті, шоб вони були незамітні, думаю було б в 100 раз краще.Так машина б підкреслювала більше свій спортивний стиль купе.

Just be
08.12.2008, 22:12:57
Машина просто афігенна !

BMW-ЮРА
08.12.2008, 23:34:23
Just be, але погодься без тої задньої ручки було б просто ульот!

augustino
09.12.2008, 09:09:00
А мені подобаються ручки.Виглядяє як капля води розтягнута під дією аеродинамічної сили на швидкості понад 300 км/год.(Ото видав,як поєт:-))) )