PDA

Переглянути повну версію : E39 Навернулась печка


Hronik1710
22.01.2014, 12:14:57
Прийшли морози і почались проблеми з отопленням, машина може нагрітися до 80-90 градусів а тепло іде таке ледь тепле якщо погазувати починає дути краще, а з пасажирської сторони дує взагалі холодним((((
машина e39 528 1997р.

Ko3a4oK
22.01.2014, 13:46:37
1. Завождушення системи, потрібно розвоздушити
2. клапана пічки під заміну або розбери і почисти (я таке зробив і посьогоднішній день все працює, пройшло більше 2х років)

slide
22.01.2014, 14:05:49
Hronik1710, Те що слабо дує може бути із за того що генератор не дає зарядку при низьких обертах...а те що дує холодним то схоже на завоздушення системи

yaroslav
22.01.2014, 15:30:58
Однозначно проблема у додатковій помпі яка знаходиться біля клапанів, швидше за все стерлись щітки. Умене було таке саме взяв б/у ситуація не змінилась, а от коли реставрував свою зняту і поставив назад все запрацювало як має бути.
Ту б/у також реставрував також працює.
Коли купляв б/у перевіряв її вона була робоча, але на машині у певному положенні вона за місяць часу перестала працювати.

Hronik1710
22.01.2014, 16:08:59
а як самі клапани перевірити, це реально якщо заклинив один клапан то воно мені дує слабо і холодним з пасажирської сторони????

Ko3a4oK
22.01.2014, 16:31:22
візьми 2 болта від колеса і коли знімеш 1 патрубок з клапанів засунь туди болт (відповідно і другий) зніми самі клапана і розбери, промий і прочисти контакти і збери і думаю буде в тебе щастя :)

Next
22.01.2014, 16:44:58
Однозначно проблема у додатковій помпі
не на всіх авто є додаткова помпа, це не показник, я більше схиляюся до
1. Завождушення системи, потрібно розвоздушити
2. клапана пічки під заміну або розбери і почисти (я таке зробив і посьогоднішній день все працює, пройшло більше 2х років)

yaroslav
22.01.2014, 17:41:18
По ЕТК помпа є, є вона у двох виглядах інтегрована у блок клапанів і є окремостояча в системах обігріву з конденсатором залишкового тепла. Без помпи це хіба версії авто передбачені для країн піденного регіону.
Чому схиляюсь до неробочої помпи, ситуація описана у першому пості на 100% відповідає колишній моїй, а враховуючи, що такаж ситуація у мене була і на б/у блоці клапанів то і на всі чесних 200%.

slaviksch
22.01.2014, 17:58:26
Однозначно проблема у додатковій помпі яка знаходиться біля клапанів, швидше за все стерлись щітки. Умене було таке саме взяв б/у ситуація не змінилась, а от коли реставрував свою зняту і поставив назад все запрацювало як має бути.
Ту б/у також реставрував також працює.
Коли купляв б/у перевіряв її вона була робоча, але на машині у певному положенні вона за місяць часу перестала працювати.

Згідний в мене теж таке було. Іі легко перевірити навіть самому.

Ko3a4oK
22.01.2014, 19:49:34
вичитав на київському бмвшному форумі "Попробуй на ощупь патрубки в раёне клапанов печки(на левом стакане которые),при нагретом двигателе и включенной печке.Если один горячий,а 2 другие холодные,то не работают клапана.Если все 3 патрубка тёплые,то смотреть дальше,возможно забит радиатор печки!Вообщем попробуй и отпишись что и как."

Hronik1710
24.01.2014, 12:25:23
Я вже зробився дурний))) поміняв клапани з помпою вроді почало дути теплішим і з двох сторін, але не довго була та радість сьогодні ідинтичне дує тільки з моєї сторони але вже теплішим, а на більших оборотах і з другої половини починає тепленьке вказуватися))) може бути шо вона завоздушенна???(але вона б тоді мала кипіти !!!) переключаю на панельці пе по середині на холодне дує з двох супер значить не моторчик печки.

Next
24.01.2014, 12:33:36
а може радіатор пічки забитий?

Ko3a4oK
24.01.2014, 12:42:28
http://bmw-autocats.ru/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/528i-M52/L-M/aug1997/browse/heater_and_air_conditioning/water_valve_water_hose/
попробуй чи шланг №5 гарячий і по можливості №12, якщо №12 тепленькій то значить радіатор пічки забитий. а клапана пічки з розборки брав?

Hronik1710
24.01.2014, 12:47:05
так але я завіз клапана в ремонт розібрали помпу, поміняли щотки і клапани перевіряли вони клацають.

Hronik1710
24.01.2014, 13:50:44
патрубки гарячі шо той шо той(((

Ko3a4oK
24.01.2014, 15:04:05
патрубки гарячі шо той шо той(((
тоді значить, що радіатор не забитий, можливо що ще може бути так це листя на самому радіаторі пічки (невідомо чи попередні власники їздили завжди з повітряним фільтром) Nnw3H8wX_Jk відео як знімають радіатор, но тобі потрібно тільки провірити чи він зверху не забитий листям і заодно чи повністю нагрітий

yaroslav
24.01.2014, 22:25:37
Попробуй виставити температуру сторони водія 16 а сторону пасажира на 32 якщо сторона пасажира почне дути теплим значить радіатор пічки не забитий і не завоздушений. У мене перших три дні після реставрації помпи я встановлював такі значення 22 ліва і 28 права сторони, а зараз виставляю 22 ліва і 23 права і дує рівномірно. Мабуть за час неробочої помпи правий радіатор трохи підзабився, але потрохи він відновив свою роботу.

Hronik1710
25.01.2014, 12:47:05
Попробуй виставити температуру сторони водія 16 а сторону пасажира на 32 якщо сторона пасажира почне дути теплим значить радіатор пічки не забитий і не завоздушений. У мене перших три дні після реставрації помпи я встановлював такі значення 22 ліва і 28 права сторони, а зараз виставляю 22 ліва і 23 права і дує рівномірно. Мабуть за час неробочої помпи правий радіатор трохи підзабився, але потрохи він відновив свою роботу.
Зробив так і дійсно вроді дує з двох але в мене машина нагріта до 90 а воно дує ше не дуже гарячим трошки поїзджу аж тоді починає йти гарячішше, може термостат ше поганий?????

Ko3a4oK
25.01.2014, 13:14:18
Hronik1710, зайди в тест №6 і подивись яка температура, а то може стрілка показувати 90 градусів, а насправді менша (один з варіантів)

yaroslav
25.01.2014, 18:23:27
Ще згадав одну штуку після того як поміняв щітки у помпі то повноцінно вона почала працювати десь через тиждень поки вони не притерлись добре до колектора. Так як при встановленні я їх притерти не зміг, дуже вже там все мініатюрне, може і тобі майстри поставили непритерті. І ще сама конструкція водоводів на клапанах така що на сторону водія іде подача з помпи пряма, а на пасажирську є два прямі кути тому трохи падає тиск у правому контурі, внаслідок чого треба виставляти 22 ліва і 24 права сторони.

temsky740
03.02.2014, 20:03:34
Блок IHKA діагностується Інпою і Дісом наура, можна зайти в тест блок і перевірити клапана, помпу, заслонки і т.д. і т.п. Систему прокачайте правильно.