PDA

Переглянути повну версію : E34 радіатор, який краще??


case
10.01.2014, 21:57:24
всім привіт!
задумався над одним таким питанням. на кузов Е34 з мотором М50В25 ставились два види (по довжині) радіаторів. А саме 440мм і 520мм. Мені зараз попався під руки 520мм. а стоїть на машині 440мм. От задумався над таким питанням якщо поставити замість 440мм ->520мм то самій вискомуфті буде легше працювати? чи навпаки від більшої кількості антифризу який потрібно охолоджувати їй потрібно буде більше крутитись? Бо з другої сторони якщо площа обдуву більша то і антифриз охолоджується швидше?
Хто що думає...

BOKSTER
10.01.2014, 22:06:06
520-тий ставився в парі з кондюком або при експорті в країни з жарким кліматом. З ним літом буде менша ймовірність перегріву. Для муфти практично пофігу який стоїть. Я думаю картина не надто кардинально зміниться.

case
10.01.2014, 22:51:57
а що тоді виходить якщо на зиму то довше гріти з ранку мотор буде??

BOKSTER
10.01.2014, 23:23:35
Радіатор задіюється тільки тоді, коли температура двигуна вище робочої (антифріз циркулює по малому колу). Тому на прогрів не впливає.

case
11.01.2014, 07:10:59
а який об"єм антифризу циркулює по малому колу?

324disel
11.01.2014, 11:18:42
а який об"єм антифризу циркулює по малому колу?
та яка різниця ))), став такий , як у тебе має бути. Бо крім того треба і дифузор інакший.
Якщо треба , звертайся bibigroup.com.ua

case
11.01.2014, 13:20:15
став такий , як у тебе має бути
та суть в тому що і один і другий можуть там бути. і один і другий є з дифузором а от якщо поставити більший думав зарахунок того зменьшити нагрузку на віскомуфту.

BOKSTER
11.01.2014, 15:08:24
та суть в тому що і один і другий можуть там бути. і один і другий є з дифузором а от якщо поставити більший думав зарахунок того зменьшити нагрузку на віскомуфту.

став 520-тий.:ok:

KinG
11.01.2014, 15:50:38
Якщо э дифузор, то став 440, бо попадеш ше на ньому, а ще одне ліве нижнє кріплення і один патрубок довший треба(сам з цим зіткнувся). А з тих 60мм. різниці не відчуєш.