Karabas Barabas
12.12.2013, 20:49:26
5193651948
Двигун, яким комплектуються нові спорткари, виявився лише трохи потужнішим, ніж той, що стояв під капотом М3 попереднього покоління. Проте, при розгоні до сотні нові автомобілі відіграють у своєї попередниці цілих півсекунди.
До моменту дебюту ні для кого вже не було секретом, що під капотом BMW M3 і M4 (у автомобілів в кузові купе тепер власний індекс) встановлено рядний 6-циліндровий двигун з двома турбінами. Він видає 431 к.с. і 550 Нм крутного моменту - потужність, таким чином, виросла всього на 11 к.с. (Плюс 2,6%), зате надбавка моменту склала разом 150 Нм (майже 40%). Причому на пік моменту двигун виходить вже на 1800 об/хв.
Схоже, саме за рахунок збільшення крутного моменту інженерам вдалося істотно поліпшити динаміку знаменитого баварського спорткара. Якщо у М3 попереднього покоління на розгін до сотні йшло мінімум 4,6 секунди, то у нового автомобіля - вже всього 4,1 секунди. Найшвидшою машиною в сімействі є версія з 7-ступінчастою роботизованою КПП з двома зчепленнями. Укомплектована 6-ступінчастою механічною коробкою машина відстає від своєї «сестри» на дві десятих секунди (всі динамічні показники актуальні і для М4).
У присвячених новинкам прес-релізах зроблений окремий акцент на просунутій системі охолодження, яка не дозволяє двигуну перегріватися навіть під час тривалих заїздів на гоночній трасі в бойовому режимі. На керованості нових "емок" повинен позитивно позначитися той факт, що вони в середньому на 80 кг легше своїх попередниць. До речі, налаштовувати машини інженерам допомагали професійні гонщики - канадець Бруно Спенглер (рік тому за кермом бойової М3 він виграв чемпіонат DTM) і німець Тімо Глок (на його рахунку кілька подіумів в "Формулі-1", а минулий сезон він також провів в DTM).
Представники BMW також відзначають, що нова М3 витрачає в середньому на 25% менше палива, ніж автомобіль попереднього покоління: в змішаному циклі двигун, працюючи в парі з роботизованою КПП, "вип'є" близько 8,8 л на 100 км.
M9lxrlXhOCU
5193751938519395194051941
5194251943519445194551946
5194751949519505195151952
5195351954519555195651957
51958519595196051961
Двигун, яким комплектуються нові спорткари, виявився лише трохи потужнішим, ніж той, що стояв під капотом М3 попереднього покоління. Проте, при розгоні до сотні нові автомобілі відіграють у своєї попередниці цілих півсекунди.
До моменту дебюту ні для кого вже не було секретом, що під капотом BMW M3 і M4 (у автомобілів в кузові купе тепер власний індекс) встановлено рядний 6-циліндровий двигун з двома турбінами. Він видає 431 к.с. і 550 Нм крутного моменту - потужність, таким чином, виросла всього на 11 к.с. (Плюс 2,6%), зате надбавка моменту склала разом 150 Нм (майже 40%). Причому на пік моменту двигун виходить вже на 1800 об/хв.
Схоже, саме за рахунок збільшення крутного моменту інженерам вдалося істотно поліпшити динаміку знаменитого баварського спорткара. Якщо у М3 попереднього покоління на розгін до сотні йшло мінімум 4,6 секунди, то у нового автомобіля - вже всього 4,1 секунди. Найшвидшою машиною в сімействі є версія з 7-ступінчастою роботизованою КПП з двома зчепленнями. Укомплектована 6-ступінчастою механічною коробкою машина відстає від своєї «сестри» на дві десятих секунди (всі динамічні показники актуальні і для М4).
У присвячених новинкам прес-релізах зроблений окремий акцент на просунутій системі охолодження, яка не дозволяє двигуну перегріватися навіть під час тривалих заїздів на гоночній трасі в бойовому режимі. На керованості нових "емок" повинен позитивно позначитися той факт, що вони в середньому на 80 кг легше своїх попередниць. До речі, налаштовувати машини інженерам допомагали професійні гонщики - канадець Бруно Спенглер (рік тому за кермом бойової М3 він виграв чемпіонат DTM) і німець Тімо Глок (на його рахунку кілька подіумів в "Формулі-1", а минулий сезон він також провів в DTM).
Представники BMW також відзначають, що нова М3 витрачає в середньому на 25% менше палива, ніж автомобіль попереднього покоління: в змішаному циклі двигун, працюючи в парі з роботизованою КПП, "вип'є" близько 8,8 л на 100 км.
M9lxrlXhOCU
5193751938519395194051941
5194251943519445194551946
5194751949519505195151952
5195351954519555195651957
51958519595196051961