bagdalaz
07.12.2013, 17:25:13
Всім здоров!
Хлопці, допоможіть будь ласка якоюсь розумною порадою, бо я вже цілий тиждень сходжу з розуму.
Короче зіткнувся я з класичною проблемою БМВ - авто глохне (і не заводиться), коли в баку менше 15 л солярки (е39 525tds). Але як виявилося, вирішення проблеми - справа титанічна:biggrin:
Перечитав я купу сервісних інструкцій, всі російські і білоруські форуми. Таке враження, що розбираюся тепер в паливній системі БМВ краще, ніж німецькі інденери-механіки:rofl:
Так вот, проаналізувавши всі рекомендації в інетернеті, я поміняв топливний насос і топливний фільтр. Потратив 2000грн і це не вирішило проблему ніфіга! Машинка і далі глохне (не заводиться), коли в баку менше 1/4.
Як відомо, бак складається з двох частин - лівої і правої. В правій розміщений насос, а в лівій - клапан, який перекачує пальне з лівої частини в праву. Так от, коли менеше 15л в баку, вся солярка чомусь знаходиться в лівій його частині. Таким чином паливний насос в правій частині постійно сухий, тому машина не заводиться (пальне не поступає до двигуна).
Хто що думає з цього приводу? Фактично, більше міняти там нічого..кажуть, шо може бути негерметична система через то шо якісь трубки чи клапани забиті..як це перевірити взагалі?
дякую
Хлопці, допоможіть будь ласка якоюсь розумною порадою, бо я вже цілий тиждень сходжу з розуму.
Короче зіткнувся я з класичною проблемою БМВ - авто глохне (і не заводиться), коли в баку менше 15 л солярки (е39 525tds). Але як виявилося, вирішення проблеми - справа титанічна:biggrin:
Перечитав я купу сервісних інструкцій, всі російські і білоруські форуми. Таке враження, що розбираюся тепер в паливній системі БМВ краще, ніж німецькі інденери-механіки:rofl:
Так вот, проаналізувавши всі рекомендації в інетернеті, я поміняв топливний насос і топливний фільтр. Потратив 2000грн і це не вирішило проблему ніфіга! Машинка і далі глохне (не заводиться), коли в баку менше 1/4.
Як відомо, бак складається з двох частин - лівої і правої. В правій розміщений насос, а в лівій - клапан, який перекачує пальне з лівої частини в праву. Так от, коли менеше 15л в баку, вся солярка чомусь знаходиться в лівій його частині. Таким чином паливний насос в правій частині постійно сухий, тому машина не заводиться (пальне не поступає до двигуна).
Хто що думає з цього приводу? Фактично, більше міняти там нічого..кажуть, шо може бути негерметична система через то шо якісь трубки чи клапани забиті..як це перевірити взагалі?
дякую