PDA

Переглянути повну версію : глохне і не заводиться, коли в баку менше 1/4 солярки


bagdalaz
07.12.2013, 17:25:13
Всім здоров!
Хлопці, допоможіть будь ласка якоюсь розумною порадою, бо я вже цілий тиждень сходжу з розуму.
Короче зіткнувся я з класичною проблемою БМВ - авто глохне (і не заводиться), коли в баку менше 15 л солярки (е39 525tds). Але як виявилося, вирішення проблеми - справа титанічна:biggrin:
Перечитав я купу сервісних інструкцій, всі російські і білоруські форуми. Таке враження, що розбираюся тепер в паливній системі БМВ краще, ніж німецькі інденери-механіки:rofl:
Так вот, проаналізувавши всі рекомендації в інетернеті, я поміняв топливний насос і топливний фільтр. Потратив 2000грн і це не вирішило проблему ніфіга! Машинка і далі глохне (не заводиться), коли в баку менше 1/4.
Як відомо, бак складається з двох частин - лівої і правої. В правій розміщений насос, а в лівій - клапан, який перекачує пальне з лівої частини в праву. Так от, коли менеше 15л в баку, вся солярка чомусь знаходиться в лівій його частині. Таким чином паливний насос в правій частині постійно сухий, тому машина не заводиться (пальне не поступає до двигуна).

Хто що думає з цього приводу? Фактично, більше міняти там нічого..кажуть, шо може бути негерметична система через то шо якісь трубки чи клапани забиті..як це перевірити взагалі?
дякую

LC MONARCH
07.12.2013, 17:46:18
З цією людиною можна поговорити:
Роман
нуль 67 8 чотири шість 41 три три

324disel
08.12.2013, 10:37:21
назви будь ласка нормально тему.

Gamal
08.12.2013, 11:17:08
1,5 л. ? :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

e@gle
09.12.2013, 10:58:15
якщо фільт з "обраткою" то або мала продуктивність насоса або сам фільтр.
якщо є насос в лівому бачку(той що перекачує), то дивись до нього.
якщо надоїло бавитися, їдь до Тараса на Навроцького - дешевше буде.

tommy_boy
09.12.2013, 13:16:35
якшо між двома половинками баку насос, то йому гайки... міняти бак. таке в е38

LC MONARCH
09.12.2013, 16:37:16
Роман
нуль 67 8 чотири шість 41 три три
Розмовляв з Романом.
Він рекомендував звернути увагу на справність підкачуючого насосу, що в баку.

Senator
09.12.2013, 17:44:31
рекомендував звернути увагу на справність підкачуючого насосу, що в баку.
100 %, мав в е39 таку ж проблему. Після заміни насосу питання знялось. Станом на 2009 рік ціна питання склала орієнтовно 600 грн плюс робота

Sergo
09.12.2013, 23:22:52
Щойно поремонтували таку ж проблему на е39, насос б\у 380 грн (з клубу) + робота.

bagdalaz
10.12.2013, 09:50:37
Паливний електронасос (той шо в правому баку) новий поставив, паливний фільтр теж замінив. Не допомогло! 1500 грн на вітер
Перекачний (підкачуючий) насос (той шо в лівому) це просто клапан (кусок пластмасової трубки), міняти його нема сенсу, хіба шо прочистити. Але як це зробити (як його зняти) я не уявляю, потрібно перебирати всю систему подачі палива.
Дякую за відгуки, спочатку думав сам розібратися. Але проблема не з простих, треба звертатися до хорошого майстра.

LC MONARCH
10.12.2013, 10:28:43
хорошого майстра
телефон вище (раджу).

Sergo
10.12.2013, 10:57:36
Провір тиск, який створює насос... може то такий "новий" насос.