PDA

Переглянути повну версію : E39 Немає тяги


Prizrak
05.09.2013, 11:13:21
Мотор 2.8 при натисканні на газ мотор виє як пилосос а розгону фактично нема, таке враження що в машині не 193 к.с. а навіть половини з того немає. Підключали комп'ютер показує пропуски запалювання третього та п'ятого циліндрів. Сказали поміняти свічки але то малоймовірною допоможе, читав дуже багато що тільки не міняли ніяких змін. Є підозри на датчики колінвалу та розпредвалу але поки вони не загинуть зовсім то діагностика не покаже. Ще як варіант підсос повітря.
Що скажете? Які версії?

Sergo
05.09.2013, 11:41:42
До Павла на Вулецьку... або починай міняти... свічки.. провода... катушки... все-таки свічки я би спочатку поміняв.. і подивився чи не пробивають катушки\провода.

Prizrak
05.09.2013, 11:50:43
Заводиться що на холодну що на горячу з пів оберта, на холостих працює ідеально.
Розхід 16 літрів по місту і 12 літрів по трасі. На швидкості більше 100 при натисканні на газ до поліка ніякої реакції, якщо плавно натискати то швидкість повільно набирає, про обгони можна забути.

{ додано через 6 хвилин }
На Вулецькій був, запхали кілька дротиків в діагностичний роз'єм і до компа. Це називається комп'ютерна діагностика? Це порнографія.
Я бачив діагностичне обладнання для БМВ, це далеко не кілька дротиків.
А міняти все підряд багато розуму не треба.

Karabas Barabas
05.09.2013, 11:55:35
Prizrak, Про Павла з вулецької ти даремно так пишеш, це один з найкращих діагностів львова (якщо не кращий з усіх)

Який діагноз поставили?

Sergo
05.09.2013, 12:03:43
На Вулецькій був, запхали кілька дротиків в діагностичний роз'єм і до компа. Це називається комп'ютерна діагностика? Це порнографія.
Я бачив діагностичне обладнання для БМВ, це далеко не кілька дротиків.
А міняти все підряд багато розуму не треба.

В тебе стара машина, що ж ти хотів ? Щоб тобі ICOM підключали ? :)
Хороший діагност може обійтись і без ПК.

P.S. Все ж таки.. коли останній раз міняв свічки\катушки\ВВ дроти ?

Prizrak
05.09.2013, 12:11:38
Соррі був не на Вулецькій а в електриків Наукова-Стрийська.

Sergo
05.09.2013, 12:21:24
Prizrak, в тебе дорестайл, розєм круглий під капотом ?

Karabas Barabas
05.09.2013, 12:42:53
Prizrak, поїдь на вулецьку і буде тобі щастя

Prizrak
05.09.2013, 12:54:25
Так дорестайл круглий роз'єм під капотом

_andriy_
05.09.2013, 14:53:36
Є підозри на датчики колінвалу та розпредвалу
коли вмирає датчик розпредвала, то машина погано заводиться, якщо обидва так само але ще чути назойливе цокання в районі форсунок.... думаю якщо проблема в пропусках запалювання то поопробуй підставити завідомо робочі катушки....
Найкраще звернутись до Павла!

IGOR ALPINA
05.09.2013, 21:49:06
Була в мене така проблема, заводилась гарно, працювала рівно ніяких збоїв перебоїв, тільки ніфіга не їхала якби прицеп з цеглою хтось прицепив, поїхав до дідульки на компютер сказав дачик розпредвалу поміняв і все як рукою зняло, дачик мені обійшовся в районі 90 євро...

Karabas Barabas
05.09.2013, 22:14:39
ще варіант - забиті каталізатори

Prizrak
06.09.2013, 10:59:46
якби прицеп з цеглою хтось прицепив
Один в один як в мене

Prizrak
06.09.2013, 16:26:24
Їздив до Павла, підключали комп помилок немає, міряли тиск бензину на рейці 3.5
Все грає і співає тільки дуй.
В кого така сама машина? Дайте попробую як їде, може то я гоню шо вона немає тяги :biggrin:

andriy320e30
06.09.2013, 20:33:41
Prizrak, в мене тоже нема тяги мушу турбіну ставити:biggrin:

Karabas Barabas
06.09.2013, 21:57:07
Prizrak, попробуй зняти каталізатори
..майстри казали що колись на гаражах машина з забитими кат. на естакаду не могла заїхати

Prizrak
06.09.2013, 22:02:25
Як їх зняти? Їх вирізати треба, потім перешивати мозги на безкат прошивку

axel
07.09.2013, 00:30:58
тільки ніфіга не їхала якби прицеп з цеглою хтось прицепив, поїхав до дідульки на компютер сказав дачик розпредвалу поміняв і все як рукою зняло, дачик мені обійшовся в районі 90 євро..
Не працює датчик - не працює ванос, от тому і не їде. Я в себе міняв, тепер їде.

Prizrak
08.09.2013, 18:03:52
Хто у Львові прошиває блок EGS? Хочу зробити як пишуть тут http://bmw5erclub.ru/forum/showthread.php?t=39745

Prizrak
11.09.2013, 16:12:27
Таки добився я покращення їзди, все банально просто. Почитав вчора форуми і знайшов цікаву річ, ось ссилка http://www.autoprospect.ru/bmw/E39/6-2-5-regulirovka-privoda-gaza.html
Зробив сьогодні як описано там, так от при повному натисканні на газ ричаг дросельної заслонки мав ще приблизно сантиметр вільного ходу, тобто тросік сантиметр провисав. Коли відрегулював натяг тросіка і зліквідував провал в сантиметр вийшло шо при натисканні газу в підлогу дросельна заслонка відкриваеться максимально, але вийшло одне але оберти двигуна на ХХ 2500.
Тоді попустив тросік до обертів 760-780. Виникає питання як скинути оберти двигуна до потрібних при правильно відрегульованому тросіку і заслонці?
Як варіант хтось туда лазив до мене тому що тросік пришпилений хомутом якого там бути не має.
Після даних процедур педаль газу стала інформативна, натиснув їде і коробка перестала пихатись тому що все почало більш менш синхронно працювати.
Думаю замінити тросік газа на новий тому що мій явно розтягнутий, про що не одноразово читав на форумах що в 528ій тросік має властивість розтягуватись.

Prizrak
11.09.2013, 17:26:08
Перевіряв по секундоміру сьогодні розгон до 100 км.
Drive 9.40 сек. - 100 км.
Sport 8.88 сек. - 100 км.

Just be
11.09.2013, 17:36:32
Тоді попустив тросік до обертів 760-780. Виникає питання як скинути оберти двигуна до потрібних при правильно відрегульованому тросіку і заслонці?
На твому моторі холостий хід це повністю закрита дросельна заслонка, якщо ти тросом її натянув то це вже не ХХ :) ХХ регулюється блоком управління і ніяких адаптацій йому не треба.

Vomont
11.09.2013, 22:07:23
Перевіряв по секундоміру сьогодні розгон до 100 км.
Drive 9.40 сек. - 100 км.
Sport 8.88 сек. - 100 км.
можеш до цього додати\відняти як мінімум 0,5с. Це зовсім не точно

Prizrak
11.09.2013, 22:33:10
Та мені навіть якщо за 10 сек. буде сотня то нормально.

Vomont
12.09.2013, 07:17:12
ну тоді,в тебе все в нормі:biggrin: