PDA

Переглянути повну версію : E39 m52b28 поглинає масло)))


Hronik1710
04.09.2013, 09:07:56
Народ купив машину поїздив вроді все було добре, поміняв масло і почалось)))) масло валить 1л на 1тис км, шо порекомендуєте???? робити мотор чи купити другий???!!!! мотор знайшов за 700 доларів, робота мотора прикидаю десь 600 доларів з матеріалами але це я так прикидаю незнаю шо там може ше вилізти))))

andriy320e30
04.09.2013, 09:18:25
пора знати що мотор алюмінєвий неремонтопригодний .можна там кільця підкинути але то ненадвго .шукай бу без прбігу по україні.якшо повезе то може бути поломаний клапан картерних газів

Hronik1710
04.09.2013, 09:25:07
я знайшов але мотор вже десь рік часу стоїть, чи міг він вийти з ладу???

ValodjaE36
04.09.2013, 09:33:08
а чого після заміни він почав страшно їсти, можливо мастило не якісне?

andriy320e30
04.09.2013, 09:35:04
{ додано через 1 хвилину }
я знайшов але мотор вже десь рік часу стоїть, чи міг він вийти з ладу???
ні неміг .хіба якшо свічки відкручені і колектора зняті могли кольца чуть підржавіти але то нестрашно

Hronik1710
04.09.2013, 09:45:56
а чого після заміни він почав страшно їсти, можливо мастило не якісне?

Напевно попередній власник долив якусь присадку до масла.

{ додано через 2 хвилини }
І замітив що на штанах замість двох лямбд закручено два болти(((((
як буду міняти мотор краще поставити їх чи залишити так як є????

LC MONARCH
04.09.2013, 10:21:52
вже десь рік часу стоїть

якщо не помиляюсь:
коли мотор стоїть (не використовується) залягають кільця, спочатко погана компресія.
варто діагностувати

{ додано через 2 хвилини }
В мене подібна проблема з мотором.
мотор алюмінєвий неремонтопригодний

Ви це серйозно ???

То про ремонт - забути ???
Бо я планував все ж таки ремонтувати.

То якщо 52-й виходить краще замінити - купити в буржуїв донора з хорошим мотором!

andriy320e30
04.09.2013, 10:28:14
То якщо 52-й виходить краще замінити - купити в буржуїв донора з хорошим мотором!
так

{ додано через 1 хвилину }
Ви це серйозно ???

То про ремонт - забути ???
Бо я планував все ж таки ремонтувати.
можна гільзувати під менші поршні. але то пару тисяч буде коштувати ремонт

axel
04.09.2013, 10:31:42
Hronik1710, Перевірте клапан вентиляції картерних газів :)

LC MONARCH
04.09.2013, 10:36:26
andriy320e30, дякую!

{ додано через 3 хвилини }
Парочку другу мотористів попитати б.
Хто кого підкаже???

Хтось робив мотор в Романа - 067 вісім. 46 чотири. один. 33
(казали що в районі Мотозаводу знаходиться, чи десь поблизу).
Правда до нього ще не телефонував.

ValodjaE36
04.09.2013, 10:44:01
Перевірте клапан вентиляції картерних газів
це точно, тут навіть теми були з жором масла іза не справного клапана.

Hronik1710
04.09.2013, 11:05:16
а через ньго міг би бути такий печальний розхід масла???? І як його можна перевірити???

BMW-ЮРА
04.09.2013, 11:09:44
Hronik1710, а яке ти масло залив(замінив)? Причина може бути саме в "якісному" маслі!!!

Hronik1710
04.09.2013, 11:12:20
Texaco 10w40 Казали знайомі на заміні шо нормальне масло, я просто вже долив 2л мобіл 10w40 І 1л якогось чеського масла бо був в Чехії, це все десь на 3500км

tommy_boy
04.09.2013, 11:15:35
клапан 1л на 1тис не може давати... плюс його би труханило дико...
дим валить?

1. шоб перевірити клапан, відкрути дросельну заслонку, запхай шось в впускний колектор, якшо там купа масла, тоді це він...
2. перевір компресію зранку на холодну... подивись шо покаже...

заодно подивишся на свічки, мають бути в нереальному гамні при такому жорі...

LC MONARCH
04.09.2013, 11:57:23
Такі пропозиції можна розглядати як варіанти мотора:

(1)
http://www.autoscout24.com.ua/Details.aspx?id=236559454&cd=635115272740000000&asrc=st

(2)
http://www.autoscout24.com.ua/Details.aspx?id=232657967&cd=635044677770000000&asrc=st

(3)
http://www.autoscout24.com.ua/Details.aspx?id=235270810&cd=635090781380000000&asrc=st|fs

Hronik1710
04.09.2013, 12:07:29
клапан 1л на 1тис не може давати... плюс його би труханило дико...
дим валить?

1. шоб перевірити клапан, відкрути дросельну заслонку, запхай шось в впускний колектор, якшо там купа масла, тоді це він...
2. перевір компресію зранку на холодну... подивись шо покаже...

заодно подивишся на свічки, мають бути в нереальному гамні при такому жорі...

дим валить якшо добре газнути і то чорний.

axel
04.09.2013, 12:21:46
Texaco 10w40
:bad:

tommy_boy
04.09.2013, 12:34:31
дим валить якшо добре газнути і то чорний.
1. подивися в впуск
2. викрути свічки, поміряй компресію...

Hronik1710
04.09.2013, 15:55:40
був на діагностиці сказали залити нормальне масло bmw 10w40, але от питання навіть якщо масло не дуже чи стільки масла воно би брало(багато) чи то даремна трата грошей а висновок буде заміна мотора?! сказали 1л масла до 70грн

tommy_boy
04.09.2013, 16:05:59
спочатку поміряй те шо я написав!
якшо там шось не то, то міняй не міняй - один фіг...
саме гамняне масло так не може горіти

_andriy_
04.09.2013, 18:13:57
саме гамняне масло так не може горіти
може, на лєгке

LC MONARCH
05.09.2013, 10:27:02
сказали 1л масла до 70грн
я колись платив за літр bmw 10w40 90 грн.

як на мене, дійсно, при літрі на тисячу просто іншим маслом (навіть супер bmw-шним) проблему не вирішиш.

{ додано через 5 хвилин }
Texaco 10w40 Казали знайомі на заміні шо нормальне масло, я просто вже долив 2л мобіл 10w40 І 1л якогось чеського масла

Скажіть, будь ласка, а чи можна таке практикувати -
доливати різні масла ???
Щось мені видається, що таке робити - це жесть???

Hronik1710
05.09.2013, 10:50:38
Незнаю чи можна чи ні, але прийшлося долити шо було(((
Казали попробувати злити масло і залити в циліндри розчинника (каже може кольца заліпило від поганого масла або невчасного мінняня) думаю чи це реально чи то всьо фігня повна??!!!

Sergo
05.09.2013, 12:12:16
Якщо мотору дупа - ти хоч нанокераміку, хоч розчинник, хоч... йому краще не стане.. шукай мотор.

{ додано через 2 хвилини }
P.S. Який пробіг ?

Hronik1710
05.09.2013, 12:27:49
А хто його знає на щитку 240 тис але всі розуміють що це далеко не реальний пробіг)))

Sergo
05.09.2013, 12:36:54
Якщо з грошима туго - доливай, є можливість - міняй мотор.

{ додано через 1 хвилину }
може, на лєгке

+1 згідний

{ додано через 1 хвилину }
Для початку можеш залити добре масло, рекомендую мотюль 10в40 2100 (220 грн\4 літра), 4100 (300 грн\4 літра). Бо то масло, яке ти залив - я би в і трактор побоявся...

Karabas Barabas
05.09.2013, 12:41:16
двигун завжди встигнеш поміняти
попробуй кільця розкоксувати

ValodjaE36
05.09.2013, 13:47:32
якщо різко після заміни масла почало жерти, то дочого тут заміна мотора, спробуй для початку замінити мастило на нормальне, які присадки в маслі можуть зменшити жор масла я не знаю, попитай в попереднього власника що він заливав і де купував.

realnero
05.09.2013, 23:05:19
Недавно проводил ремонт м60 у ромы. Отличный мастер, я доволен!

LC MONARCH
06.09.2013, 11:01:53
у ромы

А контакти скажете?

tommy_boy
06.09.2013, 12:58:49
067-846-41-33

LC MONARCH
06.09.2013, 14:20:41
tommy_boy, дякую!

{ додано через 3 хвилини }
О, цей той Роман,
що я запитутав на першій сторінці
(http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=10876).

Теж чув про нього тільки хороше.
Дякую!

{ додано через 2 хвилини }
Недавно проводил ремонт м60 у ромы.
м60 - не алюмінієвий?
він ремонту піддається?

а м52 - ???

Hronik1710
07.09.2013, 20:15:15
поміряв компресію в всіх циліндрах 11, 12, а в четвертому 7-8 і свічки непонятного кольору(((

Hronik1710
09.09.2013, 14:25:23
запропонували купити промику від лікві молі, долити до старого масла щоб попрацювало 15 хв і залити нове масло.

ValodjaE36
09.09.2013, 14:39:49
ще є непогані присадки від лікві моллі в мастило, праджу почитати та підібрати собі але це в нове мастило доливають.

andriy320e30
09.09.2013, 14:44:53
м60 - не алюмінієвий?
він ремонту піддається?

а м52 - ???
блок не піддається там напилення .якшо є знос циліндра то всі ремонти ненадовго

LC MONARCH
09.09.2013, 14:48:01
andriy320e30, дякую!

andriy320e30
09.09.2013, 15:36:45
Немного об истории Алюсила и Никасила.
Вообще оба покрытия появились на рубеже 60ых и 70ых. Никасил был разработан для статоров роторных моторов типа Wankel, а Алюсил чуть позже. Суть никасила — это напыление, которое можно нанести на любой материал. Слой состоит из никеля и старого друга кремния. Но т.к. никасил не гуляет, а также кремний имеет несколько другую структуру (не осадка, как при литье, а можно сказать, закалённую структуру), то и покрытие получается намного более износостойкой и твердое! Поэтому поршни от никасила в принципе обычные, как для чугуна. Он до сих пор используется в гоночных моторах, а также в моторах Феррари, например. Но никасил не терпит серу в бензине, поэтому стекает в поддон. Т.к. топливо с серой — это бич Европы (и нашей страны), то где-то в 1971 году появляется Алюсил. И тогда же оба покрытия начинают серийно применятся на Porsche 911! То есть можно было купить как мотор с никасилом, так и с алюсилом. Но Порше в то время имел воздушное охлаждение и это было логичным решением! Так же цилиндры там были съёмные, поэтому ремонт Порше 911 не представлял особых проблем.
http://bmwcommunity.ru/viewtopic.php?f=16&t=31