PDA

Переглянути повну версію : E30 Пічка дує холодним =(


slide
03.09.2013, 13:39:17
Після заміни термостата зі всіма патрубками була проблема з перегрівом, вирішив цю проблему жмаканням патрубків...тепер температура тримається стабільно! З настанням осені виникла друга проблема, пічка щось не дує теплом =/ і прогрівається машина довго...В чьому проблема? Термостат?

MO3OK
03.09.2013, 14:23:02
попробуй повітря вигнати з системи...

Tq E30
03.09.2013, 14:38:35
зніми патрубок вехній з пічки і подивись чи там не сухо...
якшо так,то доливай тосол,поки він не потече звідти,потім вже діло техніки...прогрівати,доливати...

slide
03.09.2013, 14:41:32
попробуй повітря вигнати з системи...

зніми патрубок вехній з пічки і подивись чи там не сухо...
якшо так,то доливай тосол,поки він не потече звідти,потім вже діло техніки...прогрівати,доливати...
ок! попробую!

Yura Kosyura
03.09.2013, 20:23:41
мало ймовірно що коли будеш доливати тосол то шось зміниться - сам через це пройшов. В першу чергу це може бути термостат , якшо будеш і надалі доливати тосол то він попросту витече з системи через стравлюючу трубку і залишиться той рівень який був до того. Повітряну пробку уже б давно вигнало з системи якшо б доливав кілька раз тосол . У своій Е30 термостат міняв 3 рази і то результат був не найкращий після 3-го разу, термостати усі були вахлери , нові , ціна зараз десь приблизно 180-200 грн.

slide
04.09.2013, 08:52:20
мало ймовірно що коли будеш доливати тосол то шось зміниться - сам через це пройшов. В першу чергу це може бути термостат , якшо будеш і надалі доливати тосол то він попросту витече з системи через стравлюючу трубку і залишиться той рівень який був до того. Повітряну пробку уже б давно вигнало з системи якшо б доливав кілька раз тосол . У своій Е30 термостат міняв 3 рази і то результат був не найкращий після 3-го разу, термостати усі були вахлери , нові , ціна зараз десь приблизно 180-200 грн.
Після прокачки тосол більше не доливав так як через горловину видно що його там достатньо...Термостат купував тоже "вахлер"...Я не розумію чому така проблема з термостатом якщо він новий? Кст нижній патрубок холодний...Які є норм фірми термостатів щоб знати що все буде добре? Чи це треба як мінімум 3 шт. купити?

BOKSTER
04.09.2013, 12:05:08
Перед тим як купувати інший, перевір той що в тебе вже є. Опусти в ємність з водою і закип"яти. Термостат не повинен торкатись стінок ємності. Возьми звичайний мультіметр з термопарою і прослідкуй при якій температурі він починає відкриватись. Частіше за все проблема з розвоздушкою, а не з новим термостатом. Також може навернутись клапан пічки. В тебе патрубки пічки холодні?

slide
04.09.2013, 12:17:21
Перед тим як купувати інший, перевір той що в тебе вже є. Опусти в ємність з водою і закип"яти. Термостат не повинен торкатись стінок ємності. Возьми звичайний мультіметр з термопарою і прослідкуй при якій температурі він починає відкриватись. Частіше за все проблема з розвоздушкою, а не з новим термостатом. Також може навернутись клапан пічки. В тебе патрубки пічки холодні?
Ну впринципі якби він не правильно відкривався то був би перегрів....так же ж? чи ні? Патрубки пічки мав вчьора глянути і забув...сьогодні перевірю!

BOKSTER
04.09.2013, 12:47:06
в мене був випадок з 30-кою, що клапан термостату заклинив на середині ходу. Перегріву не було. Розігрівався мотор довше. І пічка відповідно також. На трасі майже не гріла. Але це так, до слова. В тебе такого бути не може, бо новий термостат.

{ додано через 8 хвилин }
Я б на твому місці поступив би так:
Розігрів мотор, і став би під хорошу горку. Погазував і пожомкав патрубками пічки. Саме так правельно її розвоздушувати (при цьому не забути включити тепле повітря на панелі :) )
Якщо не допомогло, перевірив клапан пічки і радіатор (подути в один із патрубків пічки, при цьому з іншого повинно видувати)
Далі прокип"ятив термостат (якщо б були претензії до прогріву мотора)
А далі помпа. Якщо в вище згаданому не було проблем

slide
04.09.2013, 13:27:58
BOKSTER,
По розвоздушуваню я саме так і робив але це було літом коли пічка не потрібна була, тоді таким чином вирішував проблему перегріву.
Проблеми з прогрівом двигуна також є...довго прогрівається особливо на холостому.
При перевірці клапана пічки тосол зливати, да?

slide
05.09.2013, 09:00:15
Вчьора прокачав ще раз систему, дує теплом но не гарячим... Попробував долити тосолу і тут був здивований тим що він льється до самої горловини а потім витікає через трубку О_о
Раніше рівень був десь 1-2 см від сотих і більше не доливався бо витікав через трубку...
Ось тепер я не розумію чи це в мене десь щось забилось чи це навпаки так і має бути, тому що раньше в мене стояв не термостат а кукла тобто в середині не було нічого тільки корпус.
Пробував патрубки пічки - нижній більш гарячий за верхнього

sergiy
05.09.2013, 17:19:51
Пробував патрубки пічки - нижній більш гарячий за верхнього
напевно ще десь повітряна пробка є, бо за теперішньої температури повітря ти б не мав відчувати різниці температури в вихідному і вихідному патрубку пічки

324disel
05.09.2013, 21:35:34
Коли машина нагріта - патрубки тверді? Чи є тиск в системі?

slide
05.09.2013, 22:14:03
Коли машина нагріта - патрубки тверді? Чи є тиск в системі?
Не дуже м'які...тиск відчувається.
Все таки це напевно термостат бо вже не нагрівається до 12 годин...стрілка вище 11 не піднімається після того як долив тосол...начну з термостата бо вже жмакав як міг но всеодно не то...