Svyatoslavaraga
11.08.2013, 12:14:51
Допоможіть, не знаю вже до чого прикопатись. Двигун М30Б35 1991р. Заводиться на холодну з пів тику, на гарячу інколи потрібно покрутити довше. Що зроблено: ірідієві свічки Денсо, виставив зазор 0,8 (на нових 1.1), поміняні 10 тис назад. ВВ-проводи НЖК і катушку запалення Бош тільки поміняв. Трамблер і бігунок почищені, явних дефектів не виявлено... Присутні пропуски запалювання час від часу, причому на гарячу якось частіше.
З девектів є те, що 5-та свічка закручена не по різьбі, і недокручена десь на пів см., і маса на двигун підпорчена (ціла, але на ній відсутня ізоляція і вона сильно забруднена), ци можуть ці фактори впливати на пропуски, і хто у Львові шарить по М30-х щоб глянути?
З девектів є те, що 5-та свічка закручена не по різьбі, і недокручена десь на пів см., і маса на двигун підпорчена (ціла, але на ній відсутня ізоляція і вона сильно забруднена), ци можуть ці фактори впливати на пропуски, і хто у Львові шарить по М30-х щоб глянути?