Next
31.07.2013, 17:31:12
У Нью-Йорку, Лондоні та Пекіні відбулася світова прем'єра першого серійного електрокара BMW - i3.
491604916149162
З місця до «сотні» хетчбек прискорюється за 7,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на 150 км/год.
До складу силової установки входить 170-сильний електромотор (250 Нм), одноступінчата трансмісія і комплект літієвих батарей ємністю 22 кіловат-години. Запас ходу електрокара становить 130-160 км. При включенні режимів Eco Pro і Eco Pro + без підзарядки кілометраж збільшується до 200. Поповнити енергію батарей можна від побутової електромережі за 8 годин, а на спеціальних станціях «заправитися» на 80% водії зможуть за 30 хвилин.
В якості опції для моделі з'явиться 2-циліндровий 34-сильний мотор об'ємом 650 куб. см, який буде працювати тільки для підзарядки батарей під час руху і дозволить збільшити запас ходу до 300 км. Правда, ДВЗ вплине і на масу машини: вона зросте на 120 кг.
Стандартний електрокар важить на 170 кг менше BMW 116i - 1195 кг. Габаритна довжина новинки становить 3999 мм, ширина - 1775 мм, висота - 1578 мм. Розмір колісної бази електрокара досягає 2570 мм. В основі задньопривідного хетчбека i3 лежить алюмінієва рама, до якої кріпиться вуглепластиковий каркас кузова з зовнішніми панелями з армованого вуглеволокна пластику.
Збірка BMW i3 буде налагоджена на заводі в Лейпцігу. З листопада цього року модель надійде в продаж. Вартість «чистого» електрокара складе від 25 680 євро, а гібридного - від 28 830 євро.
491604916149162
З місця до «сотні» хетчбек прискорюється за 7,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на 150 км/год.
До складу силової установки входить 170-сильний електромотор (250 Нм), одноступінчата трансмісія і комплект літієвих батарей ємністю 22 кіловат-години. Запас ходу електрокара становить 130-160 км. При включенні режимів Eco Pro і Eco Pro + без підзарядки кілометраж збільшується до 200. Поповнити енергію батарей можна від побутової електромережі за 8 годин, а на спеціальних станціях «заправитися» на 80% водії зможуть за 30 хвилин.
В якості опції для моделі з'явиться 2-циліндровий 34-сильний мотор об'ємом 650 куб. см, який буде працювати тільки для підзарядки батарей під час руху і дозволить збільшити запас ходу до 300 км. Правда, ДВЗ вплине і на масу машини: вона зросте на 120 кг.
Стандартний електрокар важить на 170 кг менше BMW 116i - 1195 кг. Габаритна довжина новинки становить 3999 мм, ширина - 1775 мм, висота - 1578 мм. Розмір колісної бази електрокара досягає 2570 мм. В основі задньопривідного хетчбека i3 лежить алюмінієва рама, до якої кріпиться вуглепластиковий каркас кузова з зовнішніми панелями з армованого вуглеволокна пластику.
Збірка BMW i3 буде налагоджена на заводі в Лейпцігу. З листопада цього року модель надійде в продаж. Вартість «чистого» електрокара складе від 25 680 євро, а гібридного - від 28 830 євро.