PDA

Переглянути повну версію : E39 Зірвана різьба в блоці.


Oleg bmw39
27.07.2013, 10:46:49
Доброго дня, може щось порадите, при зніманні голови з блоку було зауважено що сьомий болт не затянутий, була надія що не дотянули, виявляеться перетянули, зірвали різьбу.... Що робити,
1)ставити втулки ( фотурки) ,де це можна зробити, і на скільки це надійно? 2)міняти блок , де шукати, яка приблизно ціна ?
3)Сверлити і нарізати різьбу під інші болти, чи витримають стінки блоку, і чи буде тримати ця різьба ?
Мотор м52, 2.8, один ванос, ( блок алюмінієвій).

Сергій м
27.07.2013, 14:13:45
Думаю 3-й варіант більш підійде, бо перетворюючи один розмір різьби на другий ( без фанатизму звичайно ;) ) - ви збільшуете лише по 1-1.5 мм в радіусі, що не може суттево вплинути на стінки блоку. Лишаеться знайти тільки відповідний болт, якій по своїм характеристикам замінить рідний, але з більшою різьбою.

Oleg bmw39
27.07.2013, 23:46:09
Думаю 3-й варіант більш підійде, бо перетворюючи один розмір різьби на другий ( без фанатизму звичайно ;) ) - ви збільшуете лише по 1-1.5 мм в радіусі, що не може суттево вплинути на стінки блоку. Лишаеться знайти тільки відповідний болт, якій по своїм характеристикам замінить рідний, але з більшою різьбою.

1)стандартний болт це 10, як що сверлити, нарізати то під 12, є така думка, що нарізати під 11 нема сенсу, буде слабенька ?
2)яким способом і де це можна зробити, різьба в блоці повина ж відповідати різьбі на болті, таку різьбу простим мєчіком не наріжеш ?

Сергій м
28.07.2013, 09:40:08
1) М11 ??? вас із дас ? )))) хоча є така, але .....
2) Якими розмірами відрізняються М10 та М12 ? ( я ж писав про радіуси, тобто в діаметрі Ви губите 2-3 мм. )
3) Робити звісно в майстерні де спеціалізуються на цьому, можна звісно блок закріпити на станку та зробити усе ідеально ( цей варіант суперовий якщо блок знятий з машини ), але можна і на авто.
4) Мєтчики усі стандартні і в професіоналів завжди знайдеться потрібний ( не беру до уваги майстрів з гаражів де набори з 3-4-х мєтчіків )))))
http://krep-west.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=47:2008-09-19-11-47-53&catid=37:2008-09-19-11-46-58&Itemid=61
А де зробити підсказати незможу, чесно незнаю, хоч і впевнений що майстерень таких знайдеться достатньо.

Oleg bmw39
28.07.2013, 10:41:53
( я ж писав про радіуси, тобто в діаметрі Ви губите 2-3 мм. )
стінки блоку вистарчить, хтось таке робив ? різниця в болтах для чугунного і алюмінієвого блоків є ?

можна звісно блок закріпити на станку та зробити усе ідеально ( цей варіант суперовий якщо блок знятий з машини ), але можна і на авто.
блок ще на машині, але вже за ради суперового варіанту, готові його зняти (блок у хорошому стані, масла не брав), робилась голова, а тут така халепа.

Сергій м
28.07.2013, 18:00:01
Усі болти ( навідь в дитячому конструкторі ) мають свої властивості - закалку, твердість, якість металу, на них написано, з такими же надписами й маешь знайти замінник.
В нарізанні різьби нічого склалного немае, лише відповідний інструмент, акуратність майстра,впевненість та головне знання того що він робить )))) корочше кажучі - майстра а не "що попало".
Спочатку знаходишь болт і під нього майстри роблять нову різьбу.
Я спитаюсь завтра в знайомих, може підкажуть куда під"їхати.

Oleg bmw39
28.07.2013, 22:03:01
Спочатку знаходишь болт і під нього майстри роблять нову різьбу.
Отже, болт повинен бути під алюмінієвий блок, і 12м, відповідної довжини.Я спитаюсь завтра в знайомих, може підкажуть куда під"їхати.
буду вдячний за допомогу,... а то 160 перглядів а толку......

Сергій м
29.07.2013, 15:54:44
Олег, вибач, точних адрес незнають, сказали десь на Кульпарківський ( якісь завод ) займаються розточкою, шліфовкою блоків і можуть зробити різьби, чи інші варіанти цього ремонту, та на старому Сихові ( кінець Зеленої ) - також треба шукати щось подібне.
Надіюсь можливо хтось щось чув тут на форумі і підскажуть точну адресу чи більш детально.

Vomont
29.07.2013, 18:00:30
Я питання задас по іншому:
що надійніше буде витримувати момент затяжки,болт чи шпилька через футорку?

VoVik
29.07.2013, 18:22:24
десь на Кульпарківський ( якісь завод ) займаються розточкою, шліфовкою блоків
http://www.vms.kiev.ua/cgi-bin/n_l.cgi?t=5&ide=8&lid=1
користувався їхніми послугами тричі -толкові та правельні люди...і обладнання спеціалізоване....що надійніше буде витримувати момент затяжки,болт чи шпилька через футорку?
однозначно що шпилька оскільки буде працювати в основному лише на розтяг,і частково на скручення,що позволить створити при необхідності значно більший момент затяжки...

Vomont
29.07.2013, 18:55:50
однозначно що шпилька оскільки буде працювати в основному лише на розтяг,і частково на скручення,що позволить створити при необхідності значно більший момент затяжки...
і я теж такої думки,цікаво почути думки інших

Oleg bmw39
29.07.2013, 21:17:58
Був я на Кульпарківській, саме в них робив голову,...хороші майстри і відповідне устаткування, але вони такого на жаль не роблять, в кінець зеленої (старий сихів) не радив би їхати нікому, у них станки ще СССР. Проблему вирішив за допомогою Ігора з Корольова , порадив людину, яка приїхала нарізала різьбу, на машині, під ремонтний болт М12, голову вже перетянув, ВСІМ ДЯКУЮ.