PDA

Переглянути повну версію : E30 Перегрів двигуна м10


slide
25.07.2013, 09:01:49
Вчора поставив новий термостат і нові патрубки після чого двигун перегрівається стрілка валить далеко за середню поділку...всі патрубки гарячі крім нижнього який іде від термостата в радіатор...пічна дує холодним....може хтось підскаже що потрібно робити і в чьому причина? Систему не прокачував так як не зовсім розумію як це правильно потрібно робити...
Двигун м10

Stamp
25.07.2013, 10:08:55
- система заповнена охолоджувальною рідиною не повністю (залишилось повітря);
- як варіант перевірте чи ви не переплутали місцями верхній і нижній виходи термостата під час встановлення;

andriy320e30
25.07.2013, 10:26:51
попробуй чуть відкрути нижній патрубок щоб повітря вийшло .якшо не повітря то термостат

BOKSTER
25.07.2013, 10:43:30
Для розвоздушки системи задри морду якомога до гори, заведи і жомкай патрубками (патрубки пічки обов"язково).
Але наврядче це завоздушення. Більше схоже на відсутність церкуляції по двигуні. Помпу не міняв?

slide
25.07.2013, 10:46:31
Для розвоздушки системи задри морду якомога до гори, заведи і жомкай патрубками (патрубки пічки обов"язково).
Але наврядче це завоздушення. Більше схоже на відсутність церкуляції по двигуні. Помпу не міняв?
Помпу не міняв...жмакати на заведеному двигуні? кришку радіатора відкривати? в мене до цього стояв тупо корпус термостата без пружини в середині то пічка гріла добре...І ще яким чином витравиться воздух при жмакані? може отпустити трохи хомути?

BOKSTER
25.07.2013, 10:52:32
жмакати на заведеному, кришку відкрити. Повітря виходить за рахунок прокачування при жмаканні в радіатор.

Stamp
25.07.2013, 11:03:35
Можеш відкрутити патрубок тонший біля датчика температури, той, що йде в сторону ГБЦ , він найвище знаходиться і попробувати повітря з нього випустити.

slide
25.07.2013, 11:05:23
Ок! дякую буду пробувати!

slide
25.07.2013, 18:06:00
Пожмакав патрубки і гарячка пройшла! дякую! :drinks: