PDA

Переглянути повну версію : E39 Який двигун вибрати в е39


Вася
05.11.2008, 12:44:06
І прошу поради вашої
Хочу 39 кузов
з яким мотором краще брати ?

adv0kat
05.11.2008, 12:48:44
І прошу поради вашої
Хочу 39 кузов
з яким мотором краще брати ?


минимум для этого кузова - это 2.8 а в идеале 3.08-)

{ додано через 2 хвилини }
http://car4u.ru/pages.php?cid=1408

Vomont
05.11.2008, 13:37:04
4.4 однозначно

ValodjaE36
05.11.2008, 13:44:34
Ти чого на Е39 дивишся, бери 36 з 2.8 буде тобі літачок, 7 сек до 100 км.:)

Vomont
05.11.2008, 14:00:20
Ну ти чого вІд 39 відмовляєш людину?

adv0kat
05.11.2008, 14:08:50
Ну ти чого вІд 39 відмовляєш людину?

А он потянет обслуживание Е39?:-]

Вася
05.11.2008, 14:16:41
А он потянет обслуживание Е39?
Думаю да різниця не дуже суттева.
Чим більше я сідаю в інші машини тим більше мені подобається БМВ а особливо 39 :)

Taras_
05.11.2008, 14:22:08
А мені Х6 , але каси то нема :-[

{ додано через 3 хвилини }
4.4 однозначно

Підтримую, адназначна8-)

Vomont
05.11.2008, 14:26:35
Ребята,я розумію що людина просить поради в виборі авто а питання витрат не стоїть

BMW-ЮРА
05.11.2008, 14:30:36
Думаю на механіці оптимально буде 2,8.Але з ходовоб будуть проблеми,тому радив би брати 3,5- там ходова набагато надійніша!

Vomont
05.11.2008, 14:33:56
Знову таки по ходовій - 4.4

Вася
05.11.2008, 14:37:08
е39 бувають 4х4 ?

Vomont
05.11.2008, 14:39:42
обєм 4.4 літра

Shurikoff
05.11.2008, 14:44:49
Вася, в идеале надо брать 530 3,0 М54 231 л.с 300нм,конечно на ручке,отличный двигатель для этой машины

BMW-ЮРА
05.11.2008, 14:50:06
Вася, Нашо тобі ті попандоси по запчастинах, купи собі 36 і будеш їздити за копійки.А ше думаю при теперішніх ПДР тобі і 1,6 буде достатньо!Звичайно якшо хочеш більше комфорту і недорого, то 34 тоже непогана!

Vomont
05.11.2008, 14:55:20
Чому так всі не рекомендують 39? Супер комфорт,а з обємом 4.4 то взагалі,частково ходова від 38 - супер

BMW-ЮРА
05.11.2008, 14:59:47
Так як тиBest Mashine Wolodya, їздиш часто по дальніх рейсах, то тобі комфорт я неспорю шо потрібний, тут думаю і Е34, і Е39 непоганий варіант, а так шоб поганяти і по місту , то Е36 супер, влізеш де хочеш, маньоврена однако!
Я неспорю мені Е39 також дуже подобається, але моя Е36 мене влаштовує.

Vomont
05.11.2008, 15:09:50
Я особисто для їзди чи по місту чи по дальнім поїздкам тільки 39

BMW-ЮРА
05.11.2008, 15:11:42
А мене і Е36 влаштовує.

ValodjaE36
05.11.2008, 15:13:02
Best Mashine Wolodya, я не відмовляю, просто думав чувак хоче бомбочку а не авто класу бізнес, хай сам вирішу якшо питання касси не стоїть, а різниця в цінах по обслуговуванню на порядок;-)

BMW-ЮРА
05.11.2008, 15:16:46
Повністю згідний з ВолодьоюЕ36!

Taras_
05.11.2008, 15:31:58
Так як тиBest Mashine Wolodya, їздиш часто по дальніх рейсах, то тобі комфорт я неспорю шо потрібний, тут думаю і Е34, і Е39 непоганий варіант, а так шоб поганяти і по місту , то Е36 супер, влізеш де хочеш, маньоврена однако!
Я неспорю мені Е39 також дуже подобається, але моя Е36 мене влаштовує.

По місту і резво - тільки Е36. І по трасі ще під питанням Е36 чи Е39.
Для активної їзди і малих витрат Е36 м52в28 - для мене без варіантів.
Тому зупинився на великих витратах і можливій активній їзді Е39 М62 4.4

Вася
05.11.2008, 15:32:51
стільки порад що краще всього взяти Х5 :)

Just be
05.11.2008, 15:37:59
3.0 на ручці :) і буде в е39 щастя :)

Taras_
05.11.2008, 15:46:10
Я думаю реально визначитись "твоя" машина чи ні можна десь після півроку експлуатації. А витрати залежать від стилю їзди, твого бажання часто міняти все шо майстри скажуть і залишкової надійності агрегатів машини. Такшо троха лотерея, блін. Беруть малі двигуни (для економії) і голі машини, а потім то всьо чіпують і тюнінгують.Можна і так, якщо є час-гроші-натхнення і бажання "поебатса" з тим всім. Моя думка - заводський FULL і неушатанність.

{ додано через 1 хвилину }
3.5 - вроді з нього починається рульовий редуктор.

ValodjaE36
05.11.2008, 15:48:42
Taras_, +1

{ додано через 1 хвилину }
Вася, уявляю шо з тобою буде після Е36 на Х5... взлетиш від радості, але памятай там все іде в оригіналі;-]

adv0kat
05.11.2008, 16:03:07
Taras_, +1

{ додано через 1 хвилину }
Вася, уявляю шо з тобою буде після Е36 на Х5... взлетиш від радості, але памятай там все іде в оригіналі;-]

Че мелочиться, давайте Васька посадим на М5 и газу до отказу:-o Вот это радости будет:-)))

Вася
05.11.2008, 16:03:25
Вася, уявляю шо з тобою буде після Е36 на Х5... взлетиш від радості, але памятай там все іде в оригіналі
ну а помріяти не дорого :)

ValodjaE36
05.11.2008, 16:08:29
ясненько8-)

Taras_
05.11.2008, 16:16:59
Дуууже наболіла тема - Що краще/економічніше/надійніше ???
Що вибрати? (було б за що $)

adv0kat
05.11.2008, 16:25:11
Taras_, Мое личное мнение: чем больше объем двигателя, тем меньше он убивается. Да и расход, если не давить тапку нормальный. Копи пока $ а там чтото и подвернется:)

Taras_
05.11.2008, 16:36:06
Золоті слова!!!

CONFIG
05.11.2008, 17:06:50
І прошу поради вашої
Хочу 39 кузов
з яким мотором краще брати ?
Раджу брати 3.5 як мінімум по 2 причинах:
1. Нема рульової рейки
2. Більш надійніша ходова

Принаймні якби зараз міняв на Е39 то брав би саме з 3.5. Щоправда вона буде дорожча в обслуговуванні ніж варіанти з менш об'ємними моторами.

Vomont
05.11.2008, 17:06:52
Підтримую!

{ додано через 35 секунд }
А чому Ростик не 4.4?

Вася
05.11.2008, 17:48:02
ок дякую

LEgEnDA
06.11.2008, 00:38:08
2.0 маловато, але росхід в 10-11 по місту тішить, що до динаміки я б не сказав шо її нема, але не то...

Solidol
06.11.2008, 01:02:12
2.0 маловато, але росхід в 10-11 по місту тішить, що до динаміки я б не сказав шо її нема, але не то...
коли хочете динаміки і економічності зверніть увагу на 530d де буде
184 к.с./390 кгм при середньо спожитих 8л солярки на сотню

bmwe36petro
06.11.2008, 09:04:18
коли хочете динаміки і економічності зверніть увагу на 530d де буде
184 к.с./390 кгм при середньо спожитих 8л солярки на сотню
Особисто переконався як Е39 530d пхне, я не вірив, шо то дизель. CELNIK не дасть збрехати, в нього така зараз і саме він мені демонстрував динаміку і показував розхід (від 7,5 і вище). Тут головне взяти машину в хорошому стані, бо дизель більш примхливий і дорогий в обслуговуванні.

BMW-ЮРА
06.11.2008, 10:13:24
bmwe36petro, Але тут думаю зі мною всі погодяться, що якщо порахувати наскільки частіше і дорожче обслуговування дизеля, то економія зводиться на нуль.Да новий автомобіль з дизельним двигуном може і вартий уваги.А щодо б\у то на них товчуть жадні Німці, і там пробігт шалені.Та і взагалі дизель то трактор.В мене знайомий має, А6 2,5 тді, то від нього постійно як від тракториста ваняє солярою!

CONFIG
06.11.2008, 11:02:27
А чому Ростик не 4.4?
Та можна і 4.4, я написав з чого починати. Шо то шо то то вже топові моделі, єдине що залишається то питання розходу палива.

535i V8 32V (3498) - 180 kW (245 PS/241 bhp) @ 5800 - 345 N·m (254 ft·lbf) 1996–2003
540i V8 32V (4398) - 210 kW (286 PS/282 bhp) @ 5400 - 440 N·m (320 ft·lbf) 1996–2000

Особисто переконався як Е39 530d пхне
Пхне, але певно вже той новіший мотор..
530d I6 24V (2926) - 135 kW (184 PS/181 bhp) @ 4000 - 390 N·m (290 ft·lbf) 1998–2000
530d I6 24V (2926) - 142 kW (193 PS/190 bhp) @ 4000 - 410 N·m (300 ft·lbf) 2000–2003

BMW-ЮРА
06.11.2008, 11:26:40
Тут спорити можна довго на рахунок, дизеля чи бензини.Тут я думаю треба розрахувати можливості тратити на обслуговування і на розходні матеріали.
Думаю треба ще враховувати де і як буде використовуватись авто!

bmwe36petro
06.11.2008, 15:44:57
Пхне, але певно вже той новіший мотор..
так, в нього 2002рік
Та і взагалі дизель то трактор
Мушу таки тебе з Сашою звести, він вмить розвіє твої хибні думки про дизель.
В мене знайомий має, А6 2,5 тді, то від нього постійно як від тракториста ваняє солярою!
ну може в тій А6 і воняє солярою, але якшо все справне і ніде не підтікає, і заправляти на АЗС, а не з каністри з розливанням по всьому, то звідки ж взятися запаху соляри?

CONFIG
07.11.2008, 08:34:46
Дизель то тєма.. але не в нас, шкода попадати в ремонт. Зараз всі нові бімери довели до того що потужність при однаковому об'ємі що в дизеля що в бензину однакова, розгін однаковий, а розхід менший!

Vomont
07.11.2008, 09:08:38
Людина просить поради по 39 кузову. Бери 4.4 не пошкодуєш. З практики скажу що маючи 39 кузов 2.0 двигун розхід по місту 12-14 літрів а на 4.4 по місту можна і в 14-16 літрів вкластись.
Вирішуй!

Вася
07.11.2008, 12:41:49
Дякую

LEgEnDA
07.11.2008, 14:57:34
Best Mashine Wolodya, зробити на 2.0 14 літрів реально, не спорю, але то треба обороти менше 4 не опускати. В мене 10-11, коли катаюсь центр-сихів, зі всіма пробками і т.д., вночі 9.2-10.

Vomont
07.11.2008, 17:21:11
Для важкого кузова Е 39 2.0 потужності не хватає,тому і приходиться високо крутити.Все правильно.

Solidol
07.11.2008, 19:30:24
Та і взагалі дизель то трактор.В мене знайомий має, А6 2,5 тді, то від нього постійно як від тракториста ваняє солярою!
дозволю собі не погодитись, дизель BMW і дизель Audi це різні речі, перший дизельний мотор який появився ще на Е28 був найдинамічнішим та найтихішим серед серійних дизелів у свій час. В мене було три дизельних бехи (одна ще є досі) і
ароматами солярки "насолоджувався" лишень на заправці, в справному авто їх нема. Стосовно дорожнечі обслуговування дизелів то вона ненабагато різниться(експлуатую також 520і і тому можу порівнювати) від бензинової в основному за рахунок частішої заміни масла, ну тепер ще й соляра дорожча ніж бензин.

adv0kat
12.11.2008, 09:36:56
на 4.4 по місту можна і в 14-16 літрів вкластись.

Ну это ты пошутил дружищеLOL, этот расход можно разве что достичь если передвигаться на холостых оборотах:-))) у 4.4 - по городу минимум 18.0л./100км.

mahoni
12.11.2008, 10:02:18
3.5

Vomont
12.11.2008, 20:47:08
Ну это ты пошутил дружище, этот расход можно разве что достичь если передвигаться на холостых оборотах у 4.4 - по городу минимум 18.0л./100км.
Такого расхода достигал держа обороты по городу до 2500-3000

BOXER E38
04.03.2009, 01:47:20
Хм, поясніть мені, будь ласка, чому при більшому своєму об"ємі мотор менше вбивається? (:

Vomont
04.03.2009, 08:35:29
Тому що великий запас потужності у даного двигуна.

ValodjaE36
04.03.2009, 10:19:56
Менше потужності використовується для оптимального руху, та менші обороти для цього руху потрібні, тому ізнос менший, але якщо акуратно їздити та вчасно міняти якісне масло, то і з малолітражним об'ємом можна більше проїхати, а ніж наприклад на 3,0 літровому моторі;-)
як то там пишиться ІМХО^^

BOXER E38
04.03.2009, 12:09:42
менші обороти для цього руху потрібні, тому ізнос менший,
блін, а як цю фразу співставити з фразами тіпа "БМВ любить високі обороти"?..

ValodjaE36
04.03.2009, 12:23:27
співставити з фразами тіпа "БМВ любить високі обороти"?..
Думаю можна так - є великі або дуже великі обороти:-)))

Vomont
04.03.2009, 13:05:44
Хочеш драйвово їздити - крути більше, хочеш економити - крути менше. Все просто.

BOXER E38
05.03.2009, 01:12:47
Best Mashine Wolodya, ну та це зрозуміло 8)
Але ви кажете, шо БМВ любить високі обороти і паралельно пишете, шо менші обороти - менший знос (і логічно - мотор бережеться). Але шо тоді означає в такому випадку "любить"?.. Якшо любить суто через свій агресивний характер і спортивне призначення машин від БМВ, то згідний. А з суто технічної сторони?

П.с. Не думайте, шо просто так дойо*** тут вас, просто вивчаю характер бімерів для себе, так би мовити "з перших вуст" - від власників бімерів ;)

yurakushyk
05.03.2009, 09:00:40
BOXER E38, тут можна довго розказувати, прийди на зустріч я тобі дам попробувати і з меншими, і з більшими оборотами, ти сам все зрозумієшLOL

ValodjaE36
05.03.2009, 09:53:36
Але шо тоді означає в такому випадку "любить"?
Постараюсь пояснити :)
Якщо на БМВ їздити, помірно та рівномірно розганятись, не давити сильно на тапку, в такому режимі моторчик собі на рослабончику працює та не напрягається, в такому режимі загнати мотор майже не можливо) а машинка привикає до твого стилю їзди)))
При не високих температурах та малих обертах на свічках та робочих частинах циліндра утворюється нагар, такі собі відкладення, а особливо від нашого "якісного" палива і машинка трошка тупить, особливо на малих обертах...
В такому випадку даєш свому БМВ трошки просратись, щоб та вся "срань" вимилась та вигоріла в трубу і все, твій автомобільчик готовий до драгуLOL
Взагалі так говорять про всі бензинові мотори...
Але мотори від БМВ то особливі мотори, з немалим крутним моментом, потужністю та витривалістю, які з заводу готові до високих обертів та страшних нагрузок:-P

BOXER E38
05.03.2009, 10:17:29
При не високих температурах та малих обертах на свічках та робочих частинах циліндра утворюється нагар, такі собі відкладення, а особливо від нашого "якісного" палива і машинка трошка тупить, особливо на малих обертах...
За це я в курсі. Та й зрозуміло, шо на низьких на БМВ їздити це збоченство. Так хіба шо старі німецькі пердуни можуть... :)

На різних авто поїздив, а от на БМВ ше не пощастило...

А на зустріч... я ж не БМВіст поки шо (:

ValodjaE36
05.03.2009, 10:35:43
А на зустріч... я ж не БМВіст поки шо
головне бажання, а Юра тебе прокатає так, що ти на їнших машинках і не захочеш їздити:-)))
За це я в курсі. Та й зрозуміло, шо на низьких на БМВ їздити це збоченство. Так хіба шо старі німецькі пердуни можуть...
тут ти помиляєшся, хіба на 3,0 літровій 7-ці поносишся по місту, то машина не для гонок, чи на них їздити тільки пердуни можуть...
???