PDA

Переглянути повну версію : E36 Чіп тюнінг на 316


Вася
05.11.2008, 11:08:06
Всім привіт
народ підкажіть де у Львові можна зробити чіп тюнінг на е36 1,6

adv0kat
05.11.2008, 11:49:33
Всім привіт
народ підкажіть де у Львові можна зробити чіп тюнінг на е36 1,6

Учись пользоваться поиском8-)

Здесь терлась тема по чип-тюнингу:
http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=145

Вася
05.11.2008, 12:00:47
Дякую я читав але мені потрібно телефон якщо є до тих хто це робить у Львові (чіп тюнінг )

G-power
05.11.2008, 12:06:39
Дякую я читав але мені потрібно телефон якщо є до тих хто це робить у Львові (чіп тюнінг )

А оно тебе надо? Все равно она не поедет так как ездят бмв с моторами 2.5 - 2.8 - 3.0. а бензина жрать будет как истребитель8-P Проще поменять машину:-)))

Just be
05.11.2008, 12:15:11
Вася, що ти хочеш отримати від чіпування ? Ціна чіпу в києві - 300$(в нас пока ніхто не чіпує), а результат на твому моторі буде в кращому разі 3-5 сил, воно того не варте.
Проще поменять машину

adv0kat
05.11.2008, 12:20:30
А оно тебе надо? Все равно она не поедет так как ездят бмв с моторами 2.5 - 2.8 - 3.0. а бензина жрать будет как истребитель8-P Проще поменять машину:-)))


8-)G-power что же ты человека так обнадеживаешь:-] может у него своя бензозаправка8-P. А вообще, если я не ошибаюсь у тебя стоит 4-х цылиндровый мотор с ремнем ГРМ. если так, то забудь про чип! Эти моторы умирают очень быстро и без чипа, а если к нему еще и рученки прикласть, то пипец (станеш грозой всех стрит-рейсеров)8-P

Just be
05.11.2008, 12:29:33
Вася, якщо хочеш більш-менш відчутної прибавки, то краще розглянь варіант заміни твого мотору на 1.8 м42 або м44.

Вася
05.11.2008, 12:35:48
Да от ви мене потішили :)
Дякую за відповіді
Прийдеться прощатися з тройкою :(

Just be
05.11.2008, 12:42:26
Прийдеться прощатися з тройкою
Так візьми 2.5-2.8 в 36 кузові і буде тобі щастя :-)))

adv0kat
05.11.2008, 12:43:21
Вася, Не расстраивайся так;-) Когдато и на твоей улице будет праздник, проедешь на М3 кабрио так, что все ахнут от зависти:-))).

Скоро вступят в силу новые штрафы, и поверь попавшись пару раз ментам и заплатив штраф ты начнешь ездить как ветеран (ВОВ) а отсюда следует - нах.... тебе этот чипLOL

Вася
05.11.2008, 12:47:37
что все ахнут от зависти.
Ти знаєш в мене вже не дуже і запальний вік ..
просто хочеться деколи дати на педаль а нема чим :(

BMW-ЮРА
05.11.2008, 12:52:15
Погоджуюсь з adv0kat, думаю точно скоро буде весело з штрафами.А щодо тюнінгу то краще продати авто і, або поміняти на потужніше!Думаю перекидати мотор в цьому випадку неваріант, то можна на Е30 робити шоб трохи заекономити бабла!

G-power
05.11.2008, 12:59:27
Ти знаєш в мене вже не дуже і запальний вік ..
просто хочеться деколи дати на педаль а нема чим :(

А где давать по педалям? Дороги убитые в кашу:-o Лучше катайся как есть, а сэкономленые деньги дай детишкам (если есть) либо купи чтото полезное;-)

Shurikoff
05.11.2008, 13:01:58
Вася, хочешь тюнинг продай 316,купи 325 или 328 и не надо никакого чипа

ValodjaE36
05.11.2008, 13:32:29
Вася, а краще вихлоп спробуй порухати, дасть результат і затрати малі:-]

{ додано через 1 хвилину }
Тут уже полезные советы дают Васе, бедный Вася-хотел как лучше а получилось, как всегда...:-)))

Вася
05.11.2008, 14:09:52
а краще вихлоп спробуй порухати, дасть результат і затрати малі
Прямоток поставив ще рік назад і воздухан спортивний також поставив
погоджуюсь потужність зросла но не на багато. порівнював з такою самою але з каталізатором і простим фільтром різниця є.
Вчора їхав по Київській трасі і така сама 36 з наклейкою 316 так резво від мене втікла що я задумався або там тюнінг або багажнік з лейбою не той :)

Taras_
05.11.2008, 14:16:23
МІНЯЄМСЯ!!! Буде тобі мега-тюнінг - 1,6 плавно переросте у 2,8.

{ додано через 4 хвилини }
Думаю з 2.8 мало хто від тебе резво втіче. Швидше навпаки.

UKRMAIL
05.11.2008, 20:22:52
незнаю ... у меня была Е36 с М43 1.6 ... был доволен ею....
Економная ... И нифига она не медленная. . .Одноклассников с тем же объемом наказывает почти всех... Шел 210 на ней... ИМХО - хорошая машина, не для гонок конечно , но тем не менее. .

Taras_
05.11.2008, 21:01:48
Давайте порівняєм офіційні технічні дані (з сервісної книжки Е36):
Cедан Е36 316і / 328і
Потужність двигуна - 102 / 193 коні (момент 150 / 280 Nm)
Макс. швидкість - 195 / 236 км/год (На YouTube є відео де 328і Е36 пхне майже 260:-o)
Розгін від 0-50км/год - 4,2 / 2,5 сек.
від 0-100км/год - 12,7 / 7,3 сек.
Ну і передні та задні вентильовані тормозні диски !!! (у 328і)
Вот вам і тюнінг у заводському варіанті.
А свій тюнінг можна починати робити на 328і (збільшення коняк,//М ходова ...)
Або зразу взяти М3 LOL
Ну не бачу смислу у витисканні останніх соків з слабих моторів.
Хто мене поправить ???

BMW-ЮРА
05.11.2008, 21:02:22
Вчора їхав по Київській трасі і така сама 36 з наклейкою 316 так резво від мене втікла що я задумався або там тюнінг або багажнік з лейбою не той
То по трубі зразу видно, якщо рідна.В 1,6 там трубочка!

{ додано через 2 хвилини }
Taras_, Повністю згідний, хіба поставити на нього турбіну, тоді може 1,6 буде дьоргатись проти 2,8.

Taras_
05.11.2008, 21:08:33
А на 2.8 турбіну;-] ...або дві:-o

Або просто нічого не робити і залишити запас надійності авта ще на бааагааато кілометрів.

BMW-ЮРА
05.11.2008, 21:16:35
Taras_, То безспорно, шо 2,8 їде непогано.Їй і турбіни нетреба.Головне шоб стан двигуна був хороший.Але досить відступати від теми.Людину цікави чіп тюнінг 1,6.Тож давайте йому поможем.
Я наприклад знаю де в Києві чіпують, порядку 300 зелених, але на тому двигуні думаю неварто , нашо його і себе насилувати, поміняти на хочаб 2,0.Тоді буде в сам раз!

Anesteziolog
05.11.2008, 22:18:02
Так візьми 2.5-2.8 в 36 кузові і буде тобі щастя
100%
1.6 нема чого чіпувати. чіпувати треба потужніші мотори, а машини зі слабшим мотором краще продати і купити більш потужнішу, якщо ця вже не задовільняє. До речі в мене брат в Німеччині чіпнув свою е32 3.5 так казав шо вона попотужніше стала на пізніших оборотах, а витрата пального в загальному навіть знизилась. Так що треба ше знати що за чіпи.

Roma-GT
09.11.2008, 17:38:48
Давайте порівняєм офіційні технічні дані (з сервісної книжки Е36):
Cедан Е36 316і / 328і
Потужність двигуна - 102 / 193 коні (момент 150 / 280 Nm)
Макс. швидкість - 195 / 236 км/год (На YouTube є відео де 328і Е36 пхне майже 260:-o)
Розгін від 0-50км/год - 4,2 / 2,5 сек.
від 0-100км/год - 12,7 / 7,3 сек.
Ну і передні та задні вентильовані тормозні диски !!! (у 328і)
Вот вам і тюнінг у заводському варіанті.
А свій тюнінг можна починати робити на 328і (збільшення коняк,//М ходова ...)
Або зразу взяти М3 LOL
Ну не бачу смислу у витисканні останніх соків з слабих моторів.
Хто мене поправить ???

Не треба цитувати технічні характеристики які всі знають на память або можуть знайти в інтернеті...
шо таке М ходова на 328? укорочені пружини і інші стойки вот і всьо...в М3 зовсім інше кіно на то воно і М3...
А вот чисто моя думка...БМВ ПОЧИНАЄТЬСЯ З 2 ЛІТРІВ ОБЄМУ....
хто хоче пуляти на 1,6 хай візьме хонду....і буде пуляти до першої сотні)LOL

Vomont
09.11.2008, 17:47:05
Сам на чому їздиш,друже?

Roma-GT
09.11.2008, 17:56:30
пішком хожу)

Vomont
09.11.2008, 18:02:13
Дуже шкода!
До речі,поскільки розумію що ти з Тернополя,є маленьке запитання:
- Чи проводяться у Тернополі змагання з драгрейсінгу?
Якщо так то кинь пару зсилок результатів.

Roma-GT
09.11.2008, 18:07:04
З слалому проводилися а з драгу ні...

Vomont
09.11.2008, 18:09:21
Де Ваші драгрейсери виступають?

Roma-GT
09.11.2008, 18:11:05
Тернопільські драгрейсери))) то шось нове)

{ додано через 4 хвилини }
Де Ваші драгрейсери виступають?

ти на 540-вій по драгу виступаєш?

Vomont
09.11.2008, 18:16:57
А,ну,ясно

Roma-GT
09.11.2008, 18:18:53
А,ну,ясно
Улибнуло):)

Vomont
09.11.2008, 18:21:39
Можна й так.

G-power
10.11.2008, 15:57:09
Roma-GT, Best Mashine Wolodya, Парни. Мы здесь чип обсуждаем или вы будете выяснять отношения между собой?:->

AlexFox
04.09.2010, 03:28:50
Чип-Тюнинг
BMW, Chevrolet, Daewoo..
+380980701021
Саша

Nema_nika
04.09.2010, 11:38:03
AlexFox, прокоментуй якось. Мены впринципы цікаво, але я шось ачкую трохи
Опис ситуації:

У спеціалізованих виданнях все частіше для дизельних двигунів BMW пропонується операція chip tuning, тобто збільшення потужності й крутного моменту двигуна в результаті маніпуляцій з системою управління двигуном.
Таке втручання, яке більшою частиною обмежується збільшенням кількості уприскуваного палива, здійснюється або зміною набору даних в ЕБУ системи DDE, чи спотворенням сигналу активізації виконавчого механізму ТНВД.

Сучасна конструкція дизельних двигунів BMW гарантує високу надійність і тривалий термін служби незважаючи на високу питому потужність. При цьому різні контрольні функції системи DDE з високим ступенем надійності запобігають перевищення максимально допустимого навантаження. Chip tuning анулює ці функції самозахисту DDE. У результаті значно знижується термін служби дизельних двигунів.

Трансмісія також розрахована на певний момент, що крутить, тому не виключені пошкодження МКПП, АКПП і редуктора заднього моста.
Також не виключено, що у автомобілів із зміненими калібруваннями значення токсичності ОГ, і особливо димності ВГ при повному навантаженні, перевищать встановлені законом значення.
Якщо факт збільшення потужності не відображено в документах на автомобіль, то забороняється експлуатувати автомобіль.
Якщо в результаті зміни калібровок буде пошкоджений двигун або інші компоненти автомобіля, то, як це має місце при інших видах тюнінгу, BMW AG не бере на себе зобов'язань з гарантійного і післягарантійного обслуговування.

Стосується:
Всі автомобілі BMW з дизельними двигунами

Примітка:

Це в цілому відноситься також до зміни калібровок у бензинових двигунів, а також і до інших видів тюнінга.

Дії:
Дана інформація повинна бути доведена до всіх співробітників СТО та відділу продажів.
Необхідно інформувати власника автомобіля з дизелем про вищевикладеному, якщо він підніме цю тему, або при бесіді під час продажу.

Рекомендується користуватися додається листівкою з інформацією для власника автомобіля. Див. Додаток.

Вимоги про гарантійне і післягарантійне обслуговування при намірі провести чип-тюнінг надолужити одразу відхиляти. Якщо не дивлячись на це проводяться операції тюнінгу, цю інформацію потрібно з зазначенням ідентифікаційного номера та обсягу тюнінгових операцій повідомляти в BMW AG, від. VS-31 або на німецькому ринку VS-13.

Додаток:

Інформація для клієнтів по темі "Чіп-тюнінг на автомобілях BMW з дизельним двигуном"

Мюнхен, березень 2007

Шановний покупець!

З приводу бездоганною працездатності і збереження цінності Вашого автомобіля BMW з дизельним двигуном ми хотіли б повідомити Вам наступне:

У спеціалізованих виданнях все частіше для дизельних двигунів BMW пропонується операція chip tuning, тобто значне збільшення потужності й крутного моменту двигуна. Це в більшості випадків досягається шляхом втручання у систему керування двигуном.

Сучасна конструкція дизельних двигунів BMW гарантує високу надійність і тривалий термін служби незважаючи на серійну високу питому потужність. Перевищення максимального навантаження надійно запобігає за допомогою цифрової електронної системи управління дизельним двигуном (DDE).
Chip tuning анулює ці функції самозахисту DDE. Тому поряд з передчасним зносом можуть виникнути пошкодження на двигуні, коробці передач і системи передачі крутного моменту, безперечно обумовлені операцією Chiptuning.
Як правило, в автомобілів із зміненими калібруваннями значення токсичності ОГ, і особливо димності ВГ перевищують встановлені законом значення.
Якщо Ви збираєтеся модифіковані Ваш автомобіль у цьому аспекті, Ви повинні мати на увазі, що для модифікації необхідна окрема приймання спеціальними органами.
BMW AG не поширює на відповідні деталі ні гарантійні, ні постгарантійне зобов'язання, так на заводі не проводилося ніяких дозволених змін. Це діє і в тому випадку, якщо є дозвіл відповідних органів на експлуатацію модифікованого автомобіля.
Якщо факт збільшення потужності не відображено в документах на автомобіль, то забороняється експлуатувати автомобіль.

За названим вище причин ми вкрай радимо Вам відмовитися від збільшення потужності у Ваших власних інтересах.

З повагою,

Bayerische MotorenWerke Aktiengesellschaft

Центральна служба сервісу
ЗИ букав багато, але прочитати можна)

ValodjaE36
04.09.2010, 12:18:50
Nema_nika, ну це ясно, жоден автовиробник не візьме на себе подальшу гарнтію авта, після втручання (інколи поганих тюнерів) а в загальному людей, які розбираються в чіпуванні, ти ж розумієш чому:biggrin:

а очкувати, чи не очкувати, то тобі вирішувати, я спробував і досі задоволений чіпуваням, до речі маю свій старий чіп, і при необхідності можу його поставити назад, що не є складно, а роботою двигуна задоволений на всі 100%:ok: