PDA

Переглянути повну версію : E36 Кипить авто


Djava
14.06.2013, 20:35:18
Кипить моя машинка попробувавши гарячий радіатор дойшов висновку померла помпа
Купив помпу

Двигун М51

І саме головне

Як ту помпу зняти????????
допоможіть не вже всю морду треба розібрати????

guf
14.06.2013, 22:40:10
http://tis.bmwcats.com/doc22150/

Djava
14.06.2013, 23:26:23
я це бачив, проблема в тому що тут відразу відкритий перед
тобто знята вся морда, радіатори, вентилятор
пів машини треба розібрати((((

guf
14.06.2013, 23:42:05
Хто тобі таке сказав ? Ніяку морду знімати не треба!
http://www.e36club.ru/forum/showthread.php?t=240933

Shpuganich
14.06.2013, 23:43:03
Я на Е34 так все знімав нічого там розбирати не треба.

Djava
14.06.2013, 23:59:57
Дуже надіявся що тут щось підкажуть і неприйдеться завтра всю морду розбирати)))
дуже дякую, от я баран, і саме головне що на іншій такій же машині я вже міняв, правда з розібраним передом

emfive
15.06.2013, 00:12:23
не вже всю морду треба розібрати????
Ну, не знаю як в 36ій, а в 39ій відкручується вентилятор (ліва різьба!) -це на ямі або підйомнику, і РАЗОМ з дифузором знімається вверх. Далі за 10хв. знизу міняється помпа. Нічого більше не потрібно відкручувати.

guf
15.06.2013, 00:59:16
Там як два пальці, не розумію чо так тяжко тобі здається... ключ на 32.. зриваєш вентилятор з віскомуфтою там ліва різьба, знімаєш дифузор, береш ключик на 10 чи 12 і відкручуєш помпу.. перед тим не забудь злити антифріз :) А вгазалі на сервіс по таким поводам відаю, робота така коштує не більше 100 грн.

ValodjaE36
15.06.2013, 09:17:37
Дифузор знімаєш, лопості знімаєш, муфту фіксуєш, а щоб збити гайку інколи потрібно попотіти, так що без нервів зробиш і сам)

Djava
15.06.2013, 21:58:05
дякую всім
з великим трудом я поміняв без підйомника і ями

проблема була в тому що вентилятор відкрутити невдалось, як вверху на мануалі пише відкрутити болт на половину і короче болт зігнув а потім і другий

прийшлось розбирати так (награ**я ппц) потім прийшлось приварювати до помпи болт щоб відкрутити вентялятор

І після зборки чомусь вентилятор зразу з холодного мотора на дуже великих обертах працює. В чому справа?

ValodjaE36
15.06.2013, 22:29:29
На холодну вона може на 10-20 секунд блокуватись, а потім має попускати, після того коли стрілка переходить за 12 годину віна знову

guf
16.06.2013, 01:23:25
Швидше всього віскомуфта погана. По теорії там щеплення утворюється за рахунок силіконового масла, коли двигун нагрівається - нагрівається і масло, тим самим утворюючи щеплення і вентилятор крутиться на всю, коли мотор холодний - не повино бути щеплення, точніше мінімальне - щоб він трохи крутився і можна було зупинити наприклад скрученим куском газети. Якщо вона в тебе заблокувалась - треба рішати це питання, бо рано чи пізно може вистрілити.. буде дира в капоті :) Можеш попробувати залити масла, якщо сам підшипник нормальний.

ValodjaE36
16.06.2013, 07:23:43
після того коли стрілка переходить за 12 годину вона знов має блокуватись, якщо тільки на холодну блокується на короткий термін то це нормально, а якщо постійно заблокована то це вже кінець віскомуфті.

guf
16.06.2013, 16:19:45
ValodjaE36, наскільки я знаю - це погано, вона наоборот має бути "попущена" на холодну.

ValodjaE36
16.06.2013, 19:23:58
Djava, якщо після запуска за пару секунд муфту не попускає і вона заблокована, спробуй зробити так як радять тут (http://forum.b-m-w.ru/sistema-ohlagdeniya-obogreva-condicionirovaniya/i-snova-pro-viskomuftu-interesnoe-kino/) якщо фінанси не дозволяють її замінити.

positive
17.06.2013, 13:02:44
якщо буде потрібно муфту , маю хорошу ,0978969760

Djava
20.06.2013, 21:33:20
Питання вирішено тему можна закрити
Усім дякую

Yura Kosyura
20.06.2013, 22:18:37
якшо на холодну дуже сильно крутиться крильчатка значить гідромуфті ше недовго залишилося , в мене таке на М10 моторі було , відходила вона ще десь тисяч 30 і заклинила

guf
21.06.2013, 14:59:34
Djava, ти би хоч сказав, в чому була проблема!

{ додано через 41 секунду }
якшо на холодну дуже сильно крутиться крильчатка значить гідромуфті ше недовго залишилося , в мене таке на М10 моторі було , відходила вона ще десь тисяч 30 і заклинила

яка гідромуфта ?

ValodjaE36
21.06.2013, 15:22:10
віскомуфта
вонаж
муфту
також
гідромуфті

guf
21.06.2013, 16:19:30
Я думав, що була ще якась муфта.. а взагалі вязкість і гідродинаміка різні речі.

Djava
23.06.2013, 10:33:53
Проблема була...
помпу поміняв, вентилятор вже крутиться нормально

guf
23.06.2013, 15:50:11
Djava, хм.. а що звязує помпу і вентилятор ? Помпа клинила, чи що ?

ValodjaE36
23.06.2013, 20:46:22
Вона не клинить, в неї в середині є крильчатка, пластикова, інколи від старості або від перегріву вона тріскає і починає прокручуватись на шківу, в наслідок помпа не качає на гарячу, тим самим рідина не нагріває віскомуфту і не циркулює по мотору як слід.

guf
24.06.2013, 02:17:49
ValodjaE36, теоретично ти правий.. але вот.. віскомуфту приводить в дію температура навколо неї - частина підкапотного простору, якщо мотор гарячий - віскомуфта має блокуватись, а не від трубопроводу СО.

Djava
11.07.2013, 14:03:12
Допоможіть

Знімав торпеду відключав щиток приборів викл світла регулятори і подушки безпеки тепер зібрав все назад і невключається запалювання
лампочка аірбеків включається пробіг і всьо
і стартер включається але без толку

sergiy
11.07.2013, 14:36:52
Djava, може групу контактів недожав?

Anesteziolog
11.07.2013, 14:42:15
Блін і в мене почав кипіти в пробках. Майстер аж на другий тиждень зможе подивитись в чому причина:bad:

_andriy_
11.07.2013, 15:04:59
причин багато, вклинив термостат на малому колі, вязкомуфта навернулась, помпа не маслає, повітряна пробка, забитий радіатор іт.д.......

sergiy
11.07.2013, 15:09:44
Ще може бути пробка радіатора яка не стравлює надлишковий тиск

Anesteziolog
11.07.2013, 17:22:31
термостат і муфту міняв минулого року, пробка напевно мала б стравлювати тільки надлишковий тиск, якого б мало не бути. Більше думаю або на помпу або на те шо термостат глюкнув. Майстер розбереться, а я попаду :)

BOKSTER
12.07.2013, 02:00:50
Якщо тільки в пробках , то це не термостат. Якщо пробка не буде стравлювати, то десь щось порве (довго чикати не прийдеться). Тут або помпа, або муфта. Перевір спочатку муфту. В неті є інфа як це робити. Доречі не факт, що прийдеться попасти. Наприклад деякі муфти можна просто підрегуювати.

bmwe36petro
12.07.2013, 10:40:43
Ще дифузор може бути, точніше його відсутність.

Djava
12.07.2013, 18:38:35
справа в тому що замка запалювання я нечіпав

_andriy_
12.07.2013, 19:19:29
права в тому що замка запалювання я нечіпав
:( ????

Djava
13.07.2013, 01:26:27
проблему вирішив відійшли дротики від сікретки
правда до цього часу я знав що в мене є сікретка

LC MONARCH
12.08.2013, 15:42:20
Гріється в пробках М 52.

В листопаді минулого року (при пробігу 278 569) поставив новий водяний насос (HEPU - брав за 520 грн. в магазині "Вояж" на Замарстинівська, 118).
Грівся ще тоді, проблема не зникла.

В суботу (пробіг - 283 077) поміняв віскомуфту (назву зараз не пригадаю (така яка ж стояла) брав за 510 грн. там же - в магазині "Вояж" на Замарстинівська, 118). Ставив на Хімічній, тосолу долили, система не завоздушена, пічка гріє).

В неділю в корку стрілка температури знову вправо почала лягати (рятувався включенням пічки).

В чому може бути проблема? (чи куплена в "Вояжі" віскомуфта лева? чи водяний насос?
чи термостат потрібно міняти?
(як правильно визначити причину? - хочеться обійтись "малою кровю").

tommy_boy
12.08.2013, 16:17:37
віскомуфту можна спробувати зупинити газетою, коли машина нагріта...
термостат теж може вимахуватись,але рідко в пробках...
ще радіатор може бути засмічений, перевіряли?

LC MONARCH
12.08.2013, 16:43:40
ще радіатор може бути засмічений, перевіряли?
радіатор чистий.
на трасі (думаю, коли іде обдув зустрічного повітря) все ОК.

віскомуфту можна спробувати зупинити газетою, коли машина нагріта...
- може бути таке, що ця нова несправна?


термостат теж може вимахуватись,але рідко в пробках...
а коли термостат "вклякає" (вимахується)?
Дякую!

tommy_boy
12.08.2013, 17:41:00
ну з того шо я зустрічав, то зимою недогріває(найчастіше),
а якшо літом(рідше) то клинить в закритому або відкритому положенні...

{ додано через 25 секунд }
- може бути таке, що ця нова несправна?
може, треба перевірити...

LC MONARCH
12.08.2013, 20:00:55
ну з того шо я зустрічав, то зимою недогріває(найчастіше),
а якшо літом(рідше) то клинить в закритому або відкритому положенні...

судячи з Вами написаного, то термостат справно працює - зимою стрілка справно стояла по середині.

Дякую!

{ додано через 29 хвилин }
поміняв віскомуфту

в мене на руках стара.
якось можна її перевірити на справність ?

tommy_boy
13.08.2013, 10:51:30
можете перевірити ту шо на машині стоїть, на прогрітій машині акуратно спробуйте зупинити газетою...

якшо знята, сумніваюсь, шо можна її перевірити...

якшо вона справна, то треба дивитися на термостат і помпу.
термостат - патрубки всі гарячі мають бути(нижній особливо).
помпа вроді або паше або ні(теж патрубки холодні будуть, якшо поломало лопасті)

LC MONARCH
13.08.2013, 12:14:19
tommy_boy, дякую!

Vomont
13.08.2013, 15:43:05
А система часом не завоздушена? Нижн1й датчик температури справний?

LC MONARCH
13.08.2013, 16:18:03
А система часом не завоздушена? Нижн1й датчик температури справний?
(1) не завоздушена (впевнений на 99 %).
(2) за що відповідає той датчик?
З тої логіки, що я розумію:
коли їдеш на швидкості - обдув іде ззовні - і все ОК.
коли стоїш - має охолоджувати вентилятор...

може самому до тої муфти залізти - спробувати налаштовувати (як люди пишуть у посиланні, що вище по цій темі...

sergiy
14.08.2013, 16:52:40
LC MONARCH, дифузор на місці?

LC MONARCH
14.08.2013, 17:02:05
sergiy, так. Дякую!
(знаю, що без дифузора біда чорна (переконався на власній шкурі)).

LC MONARCH
16.08.2013, 19:41:13
Взято звідси:
http://forum.b-m-w.ru/sistema-ohlagdeniya-obogreva-condicionirovaniya/i-snova-pro-viskomuftu-interesnoe-kino/

Що скажете щодо нижчевикладеного:

Регулировка вискомуфты

Выход из строя вискомуфты определяется просто: при движении автомобиля, пока радиатор обдувается интенсивно температура в норме, а в пробках, когда радиатор должен обдувать вентилятор, температура ползет вверх. В этом случае выход один - замена вискомуфты.
Случается такое, что после замены вискомуфты на новую, двигатель все равно перегревается в пробках. Неработающей фирменной муфты просто быть не может. Рабочая муфта или нет проверить просто: покрутите корпус муфты относительно ее крепежной гайки. Чувствуете усилие? Значит, в муфте есть гель, а больше в ней и не чему не работать. В этом случае остается только одно: регулировка муфты.

Регулировка осуществляется путем отгибания биметаллической пластины наружу. В этом случае биметаллическая пластина при той же температуре, что и раньше будет отгибаться сильнее и муфта будет включаться при более низких температурах. Отгибать пластину лучше всего, не снимая с машины. Прогрейте двигатель до рабочей температуры, когда стрелка датчика температуры двигателя немного перевалила за середину, муфта должна сработать. Если этого не произошло, снимите диффузор радиатора и отверткой отогните пластину с одной или нескольких сторон в сторону радиатора. Отгибать пластину, если смотреть по ее центру нужно на 2-3 мм, не более. После этого ставите диффузор на место и заводите машину. Секунд через 30 муфта должна включиться (если температура по-прежнему больше середины). Если муфта не включилась, значит, операцию необходимо повторить. Возможно, операцию придется повторить несколько раз, прежде чем муфта начнет крутиться быстрее. Как только это произошло дальше отгибать муфту нужно совсем понемногу. Муфта считается рабочей, когда она включается и выключается в среднем положении стрелки. Почему необходимо повторять операцию многократно, вместо того, чтоб отогнуть пластину посильнее за раз. Невозможно сказать, насколько нужно отгибать пластину для каждой конкретной машины, для одной нужно отогнуть пластину чуть - чуть один раз, а для другой, операцию нужно повторить три раза. Если пластину отогнуть слишком сильно, то муфта может начать включаться при низких температурах. В этом случае после прогрева машины и открытии термостата муфта сразу начнет работать и не будет отключаться вплоть до полной остановки двигателя. А загнуть пластину обратно весьма проблематично. Но можно.


Как можно загнуть пластину обратно.

На Behr. Ничего снимать с муфты не нужно. Подсовываете под пластину у ее начала гвоздь (красный) или какую другую железяку, которая не даст пластине прогибаться вниз. И давите не пластину в 5мм от гвоздя, ближе к середине (синяя стрелка). Это позволяет выгнуть пластину в небольшой области. Операцию повторяем с другой стороны. После этого ставим все на место и гоняем двигатель, чтобы убедиться, что муфта включается когда надо. А надо, чтобы она включалась только после того как термостат открылся на полную. В зависимости от результата повторяем процедуру или отгибаем в другую сторону, если перегнули и муфта не включается.

LC MONARCH
19.08.2013, 17:52:49
Все ж таки проблема у віскомуфті. Не включається.

Можливо хтось останнім часом купляв, то скільки заплатили? і де брали?
(наперед вдячний!).

Можна розглядати варіант б/в? чи не варто?

Sergo
20.08.2013, 01:11:02
Б\в точно ні... вони і нові не завжди нормально працюють...

LC MONARCH
20.08.2013, 10:56:11
вони і нові не завжди нормально працюють

Дякую!

Підказали мені таке:
віскомуфта має правильно зберігатись/транспортуватись -
тільки в положенні доверху - на коробці показано стрілками.
Якщо коробка ставилась по іншому - то витікає рідина, яка і приводить її у дію.

Sergo
20.08.2013, 14:53:26
LC MONARCH, саме так... тільки якщо я не помиляюсь - не догори, а так ребром, як вона стоїть на машині.

LC MONARCH
20.08.2013, 15:58:43
тільки якщо я не помиляюсь - не догори, а так ребром, як вона стоїть на машині.
ні.
якщо я не помиляюсь :)
то не ребром, а в лежачому положенні - на картонній упаковці стрілками показується.