PDA

Переглянути повну версію : E30 Вступаю до Вас 320i coupe m20b20 motronic


Kroaton
03.05.2013, 10:00:56
Усім доброго здоров'я!!! Купив собі 2 лютого 2013р. Е30, поварену, пофарбовану але, пізніше, як я зрозумів - окрім кузовних робіт більш нічого не робилось :( Машинка 1983 року, двигун новіший (мабуть з 1987 р.). Перше, що трапилось - пробив піддон масляний, купив інший у відмінному стані - майстер мені його поставив та зробив захист. Після того, помітив що сильно гріються гальмівні передні диски - то були закисші супорти, купив ремкомплекти суппортів, колодки, диски... Замінили... Радувався :) .Не довго...:biggrin: А в перший день закрив бардачок, і більше відкрити не зміг, довго мучився і врешті зняв його (тепер іжджу без нього :) ). Поїхав до майстра, так просто, глянути зпереду ходову - сказав що наконечник лівий в аварійному стані... Я купив наконечники з тягами Ruville і замінив з другом. Шарові купив обидві зовнішні, але хочу купити ще внутрішні, і тоді поставити. Тепер почала троїти, свічки поміняв - результату ноль, поміняв коректор ХХ на старіший - ніби краще, але чи не почне ще більше жерти? Вона і так почала по місту 14л брати :( ! Розбирав ДМРВ, переставив лопатку (бігунок) на нове місце (старе місце було досить протерте), але кращого нічого не сталося, провіряв "подсос воздуха" - не знайшов. Хочу ще поміняти сайлентблоки задньої балки, та задніх ричагів. У кого проблеми з ДМРВ - є в Росії дядько, який робить плати ДМРВ (реостат) - ціна з доставкою у Львів 154 грн. Кого зацікавить - пишіть в ПП. Ось така історія... Треба буде якось з'їздити до вас на зустріч, цікаво мені :drinks: :) До того мав сієру 2.0 хетчбек, - БМВ краща :respekt:
https://lh3.googleusercontent.com/-fRysckYczDg/UWhhontzvAI/AAAAAAAAAPc/hHO2eguOsIY/s876/S6308185a.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-elcHXRySDyw/UVbLucV-kOI/AAAAAAAAAOs/D_Y7REt7FX0/s876/S6308188a.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-Ri3--SBrCiU/UWhhsSzoqqI/AAAAAAAAAPs/OMn4VC6QxVc/s876/S6308187.JPG

_andriy_
03.05.2013, 10:57:14
Вітаю на форумі! Задній бампер треба демобілізувати, якнайшвидше.....
маю деякі з.ч. до твоєї машини, якщо треба пиши в пп.
якщо кузов живий то решту підтянеш, успіхів!

DEZzErT
03.05.2013, 11:08:40
вітаю з покупкою! авто виглядає класно але як каже _andriy_, потрібно дешо ззаду зняти)))
Цікаво який в тебе салон? чи задні дискові гальма? пробіг? словом комплектація)))

зуб
03.05.2013, 11:55:49
розхід хай тебе не лякає в 2.0 він такий і є:)

Kroaton
03.05.2013, 16:26:35
гальма усі дискові, салон як салон :) я не зрозумів що мається на увазі... пробіг 313 000 км. начитався про добавляння ацетону до бензину, але в Україні ацетон не купиш в магазині, кажуть заборонений у чистому вигляді :)

{ додано через 9 хвилин }
ну і АБС є

Kroaton
05.05.2013, 10:30:25
Усіх зі святом! Смачної паски!!!

{ додано через 19 хвилин }
КУПЛЮ протитуманки і коврики під ноги (не резинові)

Gutty
05.05.2013, 11:51:26
Вітаю. Вадим Ви проходите класичний шлях молодого бійця Е30, наснаги та терпіння Вам:biggrin:. Проблема з піддоном та супортами також спіткала мене зразу після придбання авто.
Христос Воскрес.

Kroaton
05.05.2013, 13:34:25
Gutty Воістину Воскрес!
Народ, хто знає - де добре роблять копії ключів до дверей та до замка запалювання, а то в мене по одному і вже розвалюються :sorry:

andriy320e30
05.05.2013, 14:49:26
перехрестя кривчиці

KinG
05.05.2013, 17:23:13
До того мав сієру 2.0 хетчбек, - БМВ краща
Це - однозначно)))

_andriy_
05.05.2013, 22:11:45
До того мав сієру 2.0 хетчбек, - БМВ краща
Шо то таке сієра? Це такий автомобіль?:shok::unknw:

DEZzErT
05.05.2013, 22:17:08
Хфорд))))))))))

ValodjaE36
05.05.2013, 22:37:17
задньопривідне авто таке)

DEZzErT
05.05.2013, 22:57:52
АБС і дискові по кругу-це класно :ok: якщо передні вентильовані це теж +
На рахунок ацетону думаю головне щоб сальники клапанів та іншу гуму не порозїдало

редуктор з блоком, ЄСП, гідропідсилювач керма, спортсидіння, кермо-я це мав наувазі:)

Kroaton
07.05.2013, 14:46:04
якщо передні вентильовані це теж +
На рахунок ацетону думаю головне щоб сальники клапанів та іншу гуму не порозїдало

редуктор з блоком, ЄСП, гідропідсилювач керма, спортсидіння, кермо-я це мав наувазі
передні вентильовані, ацетон не розїсть (його кількість мізерна - на 10л бензи - 25 мл. ацетону, який ніде не продається :) ) Диференціал нажаль без самоблоку, але як добре газу даю - всеодно обидва задні крутяться ))) . ЄСП вроді теж нема, гідропідсилювача теж нема, але мені і без нього добре, сієра теж без ГП була - звик уже, біцепси накачав :biggrin: спортсидіння - нема, є тільки якісь убиті і калічні, я їх чехлами понакривав, щоб не стидно було. Кермо звичайне, 4 спиці.

{ додано через 5 хвилин }
https://lh6.googleusercontent.com/-C_aRi3I6HZ0/UYjee4N6BsI/AAAAAAAAAQg/BWJPzyD1LGY/w876-h657-no/S6308134.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-E9pyd1CnG_c/UYjehTWYTrI/AAAAAAAAAQs/pJIv11wiS7I/w876-h657-no/S6308135.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-1Tq49jSUrpI/UYjeiOvaTuI/AAAAAAAAAQw/h-3Pht61fc8/w876-h657-no/S6308136.JPG

{ додано через 42 хвилини }
_andriy_, от така була сієра
https://lh5.googleusercontent.com/-0xvB1s4wcNg/UORcEZdjFJI/AAAAAAAAADY/RqbrensUWaw/w876-h657-no/S6307367.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-mOV3_s0eKBI/UORcF3-RiUI/AAAAAAAAADg/Xn9ScFdsXHA/w876-h657-no/S6307368.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-LtQ-HUHbJMA/UORcG7m607I/AAAAAAAAADk/pvnVQjhc8VE/w876-h657-no/S6307369.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-IKK1LaYt9sE/UORcTalw-JI/AAAAAAAAAEU/3aLHapaQ2Ns/w876-h657-no/S6307374.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-G-dROlnbtM4/UORczNoQRxI/AAAAAAAAAE4/aU2zWp0Zm6M/w876-h657-no/S6307380.JPG

{ додано через 3 хвилини }
після аварії була відновлена

Kroaton
07.05.2013, 16:13:59
Сьогодні прийшла цяцька )))
https://lh4.googleusercontent.com/-DO3ToQStwuI/UYj95oppcpI/AAAAAAAAARM/m33646WgtLs/w876-h657-no/S6308219.JPG

bmwe36petro
07.05.2013, 16:30:13
в Україні ацетон не купиш в магазині
найдешевша рідина для зняття лаку з нігтів ніщо інше як ацетон

Gutty
07.05.2013, 17:55:38
то та сієра боком їздила :)

Kroaton
07.05.2013, 19:03:00
Gutty, ага )))

KinG
07.05.2013, 22:16:36
то та сієра боком їздила
Точно боком))) правої сторони - нема)))

DEZzErT
08.05.2013, 09:43:46
ех дріфтери)))) ...... але як добре газу даю - всеодно обидва задні крутяться )))......
в мене теж гідрака нема але на широкій гумі трудно то все йде)))
через убіті сідухи думаю багато хто пройшов...
проте маєш хорошу базу і впевнений що доведеш до ладу то все :victory:

як знайдеш і випробуєш ацетон відпишись про враження :)

Kroaton
08.05.2013, 10:04:44
проте маєш хорошу базу і впевнений що доведеш до ладу то все
теж на це дуже сподіваюсь! якщо коштів вистарчатиме...

{ додано через 2 хвилини }
як знайдеш і випробуєш ацетон відпишись про враження
недавно залив 647 розчинник - їхала трохи краще, але з першого разу нічого не скажеш, потрібно декілька раз так зробити, ну а потім - побачу - відпишу!

{ додано через 48 секунд }
тільки розчинник вже лити не буду ))) Якщо вже кажуть ацетон , то краще ацетон!

{ додано через 6 хвилин }
Народ, з вихлопної бензином повонює, і їсть від 14 до 16 на 100км. - що це, лямбда? :( І ще питання - як в неї працює насос - при увімкненому запалюванні він закачує бензин, чи тільки коли стартер крутиш?
Руль закусує... Є натерті місця на кардані руля... То кардан може бути? чи рейку на реставрацію?

KinG
08.05.2013, 17:36:15
і їсть від 14 до 16 на 100км.
А ти береш до уваги манеру їзди(якщо вона не повільна) та затори?

Kroaton
08.05.2013, 18:30:21
А ти береш до уваги манеру їзди
Так. Найспокійніша їзда - 14л.

{ додано через 4 хвилини }
Сьогодні нарешті купив балончик з карб.очисником і почистив дросельну заслонку і коректор хх. Питання: цей коректор ХХ у книжці написано, що якщо контакти (роз'єм) від'єднати - оберти повинні підрости до 2000, в мене так через раз. Коли підключаю роз'єм - отвір закривається, коли відключаю - як йому захочеться... То коли я відключаю, він повинен відкриватись? Там якась пружина?

Bipyc
08.05.2013, 19:58:48
Бачив сьогодні твою трицаху на іскрі, зроби шось з заднім бамфером. А так виглядає нічо, то м20и20 карбіратор??? вона трошки забагато пє, має по місті до 11. А взагалі все залежить як іздити))))

melkij
08.05.2013, 20:28:48
Машинка гарна але здається шо там більше буде пасувати бампер від 30 а не від 36:)

Kroaton
08.05.2013, 20:44:19
то м20и20 карбіратор??? вона трошки забагато пє, має по місті до 11
М20Б20 інжектор Мотронік останній.

{ додано через 3 хвилини }
melkij, агаааа, то це в мене бампер від е36?!!! Я то думаю, шо це за фігня. Хочеться поміняти, але до бампера ще далеко... Треба по ходовій, рульовій і двигуну розібратись, а потім вже лампочки, бампера, бардачки і т.ін.

Bipyc
08.05.2013, 21:03:55
як сказав TheWikihow з АнтИ-Тестдрайву, BMW продаються або в убітому стані або в стані "під відновлення" і нічого з цим не зробиш. До речі що по ходовій тобі потрібно робити?

_andriy_
08.05.2013, 22:32:14
має по місті до 11
на 6 баняках...ти жартуєш, в нього норма 13літрів, 11л то хіба якщо бабусю до склепу возеш і боїшся щоб в неї не випала вставна щелепа по дорозі........

axel
08.05.2013, 22:34:15
_andriy_, о то всадив :rofl:

Kroaton
08.05.2013, 23:16:45
:lol:

{ додано через 5 хвилин }
До речі що по ходовій тобі потрібно робити?
Сайленти задніх ричагів і балки, зпереду - шарові всі, ззаду супорти почистити і поставити ремкомплекти, задні диски з колодками і зпереду амортизатори здохли. По двигуну планую: почистити форсунки (ПІДСКАІТЬ ДЕ КРАЩЕ то зробити!), можливо поміняти лямбду (треба діагностику зробити - теж не знаю де роблять якісно і недорого), і поставити (а спочатку замовити і купити) плату ДМРВ. Це список того, що я сам задумав і підозрюю, а що вилізе при огляді спеціаліста - хто зна... :sorry:

bmwe36petro
08.05.2013, 23:39:54
почистити форсунки (ПІДСКАІТЬ ДЕ КРАЩЕ то зробити!), можливо поміняти лямбду (треба діагностику зробити - теж не знаю де роблять якісно і недорого)
До Павла на Вулецьку Check-Engine (http://check-engine.lviv.ua/)

Bipyc
09.05.2013, 07:17:20
на 6 баняках...ти жартуєш, в нього норма 13літрів, 11л то хіба якщо бабусю до склепу возеш і боїшся щоб в неї не випала вставна щелепа по дорозі........
ну в мене була м20б20 14 літрів вона не пила десь біля 11, зараз маю 323 то вона теж в районі 11 пє, хоча ти правий їжджу в "в економ режимі" хоча на світлофорах люблю подьоргати пациків на тазіках). А шо за плата ДМВР?
Kroaton, ти вже вирішив які аморти будеш ставити? мені теж треба міняти от в активному пошуку так сказати.

andriy320e30
09.05.2013, 07:49:57
ну в мене була м20б20 14 літрів вона не пила десь біля 11,
значить тобі повезло .бо в мене м20б20 брав мінімум 14 л.а змішаний 11л виходив

Kroaton
09.05.2013, 10:13:19
и вже вирішив які аморти будеш ставити? мені теж треба міняти от в активному пошуку так сказати.
газомасляні

DEZzErT
09.05.2013, 10:34:25
також як і bmwe36petro, раджу поїхати до Павла на діагностику!!!

Kroaton
09.05.2013, 10:47:09
До Павла на Вулецьку Check-Engine
О, супер! То не далеко від мене :ok:

{ додано через 3 хвилини }
Класно що всі відгукуюсться на запитання. Вдячний усім!!! Думаю, що доведу до ладу свою 30-ку.

Yura Kosyura
09.05.2013, 12:09:41
теж собі брав плату на росходомір, тільки у мому випадку вона не дуже допомогла , якшо росходомір надто підуставший або лопатка має виробітку то вона точно уже не допоможе , з бюджетних варіантів радив краще б пошукати інший росходомір хоча і це лотерея , мій другий б-у прослужив півтора року приблизго 40 тис км , дав я за нього 50$

andriy320e30
09.05.2013, 12:18:32
в наші часи важко найти нормальний розходомір .якшо для себе то краще переходити
на емулятор або на електронний розходомір .від цього напряму залежить розхід.

Yura Kosyura
09.05.2013, 12:41:34
підтримую , якшо плануєш іздити на машині довший час то кращий варіантом буде емулятор , але ціна його не дуже радує 250$, навіть як для BMW, зате забудеш про усілякі там росходоміри надовго

ValodjaE36
09.05.2013, 13:07:04
Павло майстер від Бога як то кажуть, він тобі і порадить як перебороти цей розхід, і взагалі є паспортні данні авта, там вказаний нормальний розхід.
Гарна 30ка!
і бампер від Е36 можеш продати а взамін собі купиш ІМХОвський)

Kroaton
09.05.2013, 14:33:49
Гарна 30ка!
Дякую!

andriy320e30
09.05.2013, 18:04:54
там вказаний нормальний розхід.
Объем топливного бака
55

55

55

55
Время разгона (0-100 с)
12.1 (14.1)

10.8

10.6 (12.3)

8.3 (9.9)
Максимальная скорость
182 (177)

187

197 (195)

218 (212)
Расход топлива на шоссе л./100км.

6.7 (6.9)

6.7

7.5 (7.7)

7.2 (7.3)
Расход топлива в городе л./100км.

10.3 (10.5)

10.3

13 (13.4)

12.9 (13.3)
Расход топлива Смешанный цикл

8.6 (8.8)

8.6

9.5 (9.7)

9 (9.2)

передостанні цифри то 320. .короче по книжці 13 на мех .+літру сміло додаєм.
як бачим остання 325 менше бере всюда і в селі і в місті і розгін до 100 на дві сек кращий

_andriy_
09.05.2013, 19:00:52
325і вещь, я б хотів таку навіть на павуку

andriy320e30
09.05.2013, 20:33:58
_andriy_, тепер добрий кузов майже нерально найти .на твому місці я би свапнув м50б25 якшо розхід не страшить.всетаки там голова і привід грм набагато кращі по конструкції .хоча навіть добрий 2.5 павук то круто бо ніякого колгоспу

Kroaton
09.05.2013, 20:54:19
вибачайте, але я двигун точно міняти не зможу :( То для мене закруто

{ додано через 1 хвилину }
andriy320e30, дякую!!!!

{ додано через 3 хвилини }
Їздив вчора на геометрію коліс, чувак сказав:"Мав теж 30-ку... шкодую що продав :( " Цитував без матів :)

Bipyc
09.05.2013, 22:05:15
передостанні цифри то 320. .короче по книжці 13 на мех .+літру сміло додаєм.
як бачим остання 325 менше бере всюда і в селі і в місті і розгін до 100 на дві сек кращий
це ыза того що двыжок потужныший ы йому менше треба тиснути газу щоб вын ъхав. Одного разу розмовляв з власником 518 е34 так в нього розгід по місті був такийже як в моєї 530 е34, іза того що машина важка і мотор постійно потрібно було крутити і притому той мотор аж стонав в тому кузові бо не стягував. От я собі думаю якщоб дійсно свапнути м50б25, то думаю розгід карденально не зміниться оскільки двіжку менше газу потрібно буде давати. Але самий оптимальний варіант це м42.:wow:

Kroaton
09.05.2013, 22:33:27
я люблю "павук"! Хоть трісни! Павук витриваліший ніж плита м50! Просто його до ладу треба довести! Як приклад: теперішні тачки точно не доживуть до таких років як наші тридцятки чи 34, чи 36!!!! Хіба я не правий?! Колись головне слово було інженера, а тепер - економіста... Чуєте різницю? :) На шевроле камаро, чи інший масл-кар чомусь не ставлять зарас двигун від субару, а ставлять старий добрий відтюнінгований карбюраторний 454ss двигун http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb98pgKEEZ1qea0ljo1_1280.jpg

ValodjaE36
09.05.2013, 22:39:10
Павук витриваліший ніж плита м50!
простіший точно...

_andriy_
09.05.2013, 22:47:44
м20 файний, але м50 все ж кращий, як мінімум тим що має ланцюг і більшу потужність
м30 мене теж пре, кажуть вбити його важко

andriy320e30
10.05.2013, 00:46:42
Павук витриваліший ніж плита м50!
ніколи :nea:блок хоча той самий але голова набагато краща і простіша .там тупо розпредвал тисне на компенсатор і клапан нема коромисел менше розбиваються направляючі багато опор розпредвала менш чутливий до перегріву і більший ресурс за рахунок широкої голови і більшої кількості масла яке менше гріється і тд :wink:

Bipyc
10.05.2013, 08:14:44
ну м30 вроді як дійсно досить надійний даже миколи 3-3.5 літрові скупляє, теж казав шо двіжки ті неубієнні.

Kroaton
10.05.2013, 09:04:00
andriy320e30, хм... переконливо!

andriy320e30
10.05.2013, 10:02:53
ну м30 вроді як дійсно досить надійний
ну м30 непоганий для важких машин .за рахунок великого моменту з холостих його не крутять сильно .але розхід такий шо за рік на м50 можна з економити .для є30 він за важкий я вже ставив пробував навіть нехочу згадувати

Kroaton
13.05.2013, 00:24:08
Їжджу вже 1,5 місяця з покажчиком температури на поділці після середньої (та що перед червоною зоною), сьогодня їхав 170 км/год. стрілка перейшла в червону зону! Потихеньку доїхав додому, почали з другом дивитись. перше - варили термостат, він робочий (відкривається і закривається, температура написана на ньому 80 градусів), Друге - розвоздуш. систему, всі патрубки гарячі (при прогрітому двигуні), ще при викрученому термостаті і знятому з того місця патрубку прокрутили стартером (глянути, чи ПОМПА качає) - тосол хлинув добряче (вирішили що помпа качає :) ) Коли заливали воду при розвоздуш. - кришка стравлює (зі шланга що під кришкою зтікала "лишня" рідина), масла, розводів у тосолі не було. Радіатор нагрітий рівномірно. Теми прочитав і в нашому форумі, і в дуже багатьох інших. Єдине - віскомуфта мабуть здохла, бо при прогрітому двигуні вентилятор крутиться з однаковою швидкісю (газуй, не газуй - йому пофіг). Мої висновки (хоча ці висновки мені самому не подобаються!): 1. Промити радіатор ззовні. 2. Промити радіатор всередині. 3. Заблокувати віскомуфту, щоб постійно вентилятор крутився з обертами двигуна (для експерименту). Хоча при швидкості 170 км/год. потік повітря шалений, і по-моєму, віскомуфта з вентилятором на такій швидкості ні на що не впливає. ДОПОМОЖІТЬ. У кого які ще версії?

{ додано через 4 хвилини }
пічка працює добре!

{ додано через 2 хвилини }
може сам термодатчик глючить (той що для покажчика температури двигуна на приборній панелі)?

Bipyc
13.05.2013, 08:08:26
віскомуфту блокувати мені здається погана ідея двіжок не буде прогріватись до робочох температури, хоча зараз літо може і буде а от зимою точно не буде.

melkij
13.05.2013, 08:21:26
Попробуй з віськомуфтою побався ну а якщо непоможе то може бути підозра на прокладку головки блока в мене колись така фігня була правда на іншому авто.

Kroaton
13.05.2013, 10:40:15
коли пічку включаю (на гарячу) - то двигун не перегрівається. Не дай Бог щоб то була прокладка ГБЦ!

{ додано через 1 хвилину }
то дорого (заміна прокладки ГБЦ)? Чи в такому випадку капіталка робиться?

tommy_boy
13.05.2013, 10:42:48
спробуй зупинити віскомуфту газетою, скажімо,

на не прогрітому моторі і потім на прогрітому. якшо зупиняється, знач не паше...

при 170 потік шалений звичайно, але обороти в тебе теж мабуть шалені були, тому це не показник...

melkij
13.05.2013, 10:55:59
о дорого (заміна прокладки ГБЦ)? Чи в такому випадку капіталка робиться?
та чого капіталка просто береш знімаєш башку і міняєш прокладку і все для чого капіталити якшо все інше в нормі то непотрібно

andriy320e30
13.05.2013, 11:04:37
прокладка неможе бути .тоді б масло в воду або вихлоп в воду попадав і дим би був .
тут інше .радіатор оригінальний?віскомуфту треба обовязково замінити

Kroaton
13.05.2013, 11:30:11
презерватив хтось одягав на розширювальний бачок? Кажуть, якщо заводиш авто і презерватив надується - прокладці гбц гаплик!

tommy_boy
13.05.2013, 11:39:10
патрубки би рвало... і масло було б в тосолі...

Kroaton
13.05.2013, 12:26:12
Значить промити радіатор і заблокувати віскомуфту (на перших порах, поки літо попереду, а на зиму треба буде купити).

{ додано через 1 хвилину }
Сьогодні має Павло з Вулецької подзвонити в районі 16:00. Може він щось підскаже. Терпіння вже нема, коли подзвонить!:biggrin:

{ додано через 31 хвилину }
радіатор оригінальний?
не вкурсі. стоїть криво. Якщо дивитись зверху, то виглядає так \ Х
Де \-це радіатор, Х-вентилятор.

andriy320e30
13.05.2013, 13:32:33
Х- то ху-ово:biggrin:.зроби фотки того всього подивимся

Gutty
13.05.2013, 17:18:24
на ньому серійний номер, виробник мав би бути вказаний, якщо криво стоїть - то не виключено що була бита в "лоб" і при заміні "телевізора" не виставлено відповідно не вкурсі.

Kroaton
13.05.2013, 20:48:16
Був я в Павла на Вулецькій. Помилок нема зовсім, двигун працює класно. Перегрів - не знає (каже, можлово гальма десь затиснуті чи супорти закисші), розхід - каже, як хочеш - можеш сам форсунки провірити, може пропускає десь. Прокладка ГБЦ тут нідочого, каже що він отразу би помітив. Компресія у 1,2,3,4,6 циліндрах = 11. А у 5-му циліндрі 9-10. Тиск у паливно-провідній системі як книжка пише. Свічки гарненькі. Лямбда працює. ДМРВ сказав що теж працює (хоча дмрв на компі не висвічує). Ще пропонував перевірити осцилографом і всякою технікою мозги, але треба було лишати авто від сьогодні до завтра до обіду, а я не міг по часу. Та й думаю що це лишнє було б... Ще сьогодні постукав по вискомуфті вентилятора і підігнув пластинку на ній - то вже ніби запрацювала... На далеких дистанціях перевірю, сьогодні вже пивка випив - далеко їздити не хотів (тільки по Пасіках 2-3 км намотав, не перегрівалась!). Тепер фотки двигуна та положення радіатора. І ще одне - кожуха від радіатора до вентилятора немає, він мабуть теж досить добрий би ефект охолодження давав?!

{ додано через 2 хвилини }
https://lh5.googleusercontent.com/-eDfhdIObKTE/UZEkBj0Vn5I/AAAAAAAAAR8/T3CtzXz3SPQ/w876-h657-no/S6308319.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-ofTDtzGOtqM/UZEkDI8h9NI/AAAAAAAAASE/mnWG6kHG0dc/w876-h657-no/S6308320.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-NsYD2qNNVVo/UZEkzqLIAQI/AAAAAAAAASQ/3KXKjzIjtOk/w876-h657-no/S6308321.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-KmbzFQIc6Fk/UZElnn2aJdI/AAAAAAAAASc/4obKtE-CfFE/w876-h657-no/S6308322.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-LdL5HvKKxss/UZEmahZz1DI/AAAAAAAAASk/a7PTpi-p-vA/w876-h657-no/S6308323.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-r-k1l2nPuU8/UZEm4iVkWDI/AAAAAAAAASs/Hkhet0MBiaw/w876-h657-no/S6308324.JPG

ValodjaE36
13.05.2013, 20:48:54
Кожух виручає мотор це точно, інакше його б там не було!
Дже дивна позиція радіатора, добре що не боком стоіть так би взагалі не охолоджував..

Kroaton
13.05.2013, 21:01:29
І радіатор сьогодні сам помив (на подвірї під напором зі шлангу)


Дже дивна позиція радіатора
то не позиція а халтура! :biggrin:

Але там на радіаторі є пластмаска, то і є кожух? чи кожух має накривати вентилятор?

{ додано через 5 хвилин }
Короче, треба буде якось по-людськи поставити той радіатор, якщо це можливо...

Svyatoslavaraga
13.05.2013, 21:07:24
Але там на радіаторі є пластмаска, то і є кожух? чи кожух має накривати вентилятор?
В мене на М30 вентилятор заходить в кожух, і мені здається що радіатор трохи задалеко стоїть від віскомуфти... І ще першим ділом промий радіатор керхером, а то по фотках здається що соті забиті.

ValodjaE36
13.05.2013, 21:10:40
Якщо поставити рівно радіатор то кожух мав би стояти по заводу, ну так по фото здається, але крехером акуратно бо може погнути соти

andriy320e30
13.05.2013, 21:15:51
для початку треба радіатор нормально поставити .кожух мусить накривати вентилятор.і то непонятно чи він заводський .з тим колгоспом треба щось робити бо перегрієш трісне голова

bmwe36petro
13.05.2013, 21:39:18
з тим колгоспом треба щось робити бо перегрієш трісне голова
+1, причина тільки в кожуху і приколхоженому радіаторі.

Kroaton
13.05.2013, 22:22:56
по фотках здається що соті забиті
вони не забиті, просто трохи деякі загнуті, а коли промивав звичайним напором то вода виходила з іншого боку радіатора.


завтра попробую відкрутити радіатор і поставити на штатне місце! Якщо він туди влізе... В мене є підозра, що по заводу - на мому кузові стояв менший радіатор, а коли поставили м20б20 і його радіатор, то він просто не влазив у кузов (у штатне місце)... Чи радіатори однакові? По ВІНу моя машинка 316і .


Як завжди, усім щиро ДЯКУЮ за відгуки і допомогу!!!

324disel
13.05.2013, 22:47:42
Кузов один для всіх двигунів. Радіатори різні, у 1.6 він разом з розширювальним бачком і дифузор великий.
То або не той радіатор, хоча він схожий на рідний, або на телевізорі чогось не вистачає.

Svyatoslavaraga
14.05.2013, 14:29:51
Ось так має виглядати
www.vsemotory.ru/motors/?q=M214068

Kroaton
14.05.2013, 17:32:00
Мучився я сьогодні, познімав усі кріплення радіатора крім одного, а для цього треба знімати передній бампер :( Щось не хотілось мені бампер знімати сьогодні.

{ додано через 1 хвилину }
Народ, а щоб форсунки перевірити (знімуться напевно лише з рампою) потрібно знімати "павук"?

KinG
14.05.2013, 17:35:49
Народ, а щоб форсунки перевірити (знімуться напевно лише з рампою) потрібно знімати "павук"?
Ні не треба, мені так витягали

Kroaton
14.05.2013, 19:31:20
ДЕ ЧИСТЯТЬ ФОРСУНКИ? скільки коштує?

Karabas Barabas
14.05.2013, 20:05:04
радіатор або не рідний, або кріплення поламані

Svyatoslavaraga
14.05.2013, 22:52:11
ДЕ ЧИСТЯТЬ ФОРСУНКИ? скільки коштує?
Я сам чистив карбклінером, але так не перевіриш чи однаково лиють, тільки побачиш чи розпилюють чи лиють... Результат був відчутний.

Bipyc
15.05.2013, 07:01:55
чистять форсунки на СТО Шкода бічна луганської але там краще буде якщо ти принесеш інжекторну планку з форсунками, мені чистили в 530 заплатив щось вроді 200 грн, ще чистив в своїй попередній 320, на Варшавській. то там платив щось біля 350 грн але мені ще і форсунки розточували, до речі машина після цього стала резвіша і перла краще але бензи на літру стала і більше їсти. Павук потрібно знімати однозначно щоб добратись до інжектора.

Kroaton
15.05.2013, 21:51:48
Зняв сьогодні форсунки (знімаються легко, хоч і перший раз)! Почистив (чистили мені на стенді). Поставив. Зразу новий паливний фільтр (knecht) поставив. Троїть не ритмічно, а як коли. :sorry: Може дроти пробивають?

KinG
15.05.2013, 22:09:14
І кришку розподільника зніми подивись

Kroaton
15.05.2013, 22:17:12
І кришку розподільника зніми подивись
А що там я маю побачити? Мені не приходилось ніколи знімати кришку розподільника. Знаю тільки що там треба дивитись на кришку, бігунок і якийсь датчик холла.

KinG
15.05.2013, 23:00:37
Наприклад в мене контакти вже ніякі (підпалені) та декілька полос, від пробивання. Вже замовив нову.
Зніми, протри сухенько, глянь... за стільки років, вона може бути ще рідна) В мене ще з завода

Kroaton
16.05.2013, 11:06:47
Кришка чиста всередині, контакти були підгорівші, я їх почистив. Ніякого результату :(

{ додано через 9 хвилин }
а форсунки немає значення як вставляти (послідовність)? Бо дроти підєднав правильно, вони пронумеровані.

KinG
16.05.2013, 11:28:56
В мене теж трохи троїть, не троїть, а якось детонує на спуску. Зараз заміню кришку, якщо не зміниться, буду дивитись бігунок, може щось з кутом запалення. Його сам не перевіриш, треба стробоскоп.

{ додано через 11 хвилин }
Хоча, книжка пише, що там кут запалення, не регулюється. Та на його стан глянути всеодно можна.

Kroaton
16.05.2013, 15:08:03
Короче, треба буде замінити ремінь ГРМ, ролик, ремінь генератора, і підозрюю що бензонасос здихає (чути як він завиває, не гудить а виє тихенько).

Ну і клапана би відрегулювати, якщо це реально ще.

Pashagym
16.05.2013, 15:40:29
Kroaton, Здаров.Знайома машинка,ти її купив в Олега що живе Ямельні?

KinG
16.05.2013, 16:07:42
і підозрюю що бензонасос здихає (чути як він завиває, не гудить а виє тихенько).
Перевір його на стенді

Kroaton
16.05.2013, 19:49:16
Pashagym, В Бориславі купив. А до того що в Бориславі мав її ще один пацан, може то і був Олег.

Kroaton
16.05.2013, 22:35:07
Народ, якщо збиратемось у цю пятницю, чи можна у когось взяти і попробувати регулятор ХХ на місці, попробувати.... ? Якщо хтось буде з м20б20 :)

tommy_boy
17.05.2013, 10:20:27
не впевнений шо в когось є такий мотор...

Kroaton
18.05.2013, 09:36:21
почалась жара на дворі, почав руль скрипіти і туго крутитись :( скрип більше на резиновий схожий. куда пшикати ВД-шкою? :)

yaroslav
18.05.2013, 09:55:02
[QUOTE=Kroaton;119702]почалась жара на дворі, почав руль скрипіти і туго крутитись скрип більше на резиновий схожий. куда пшикати ВД-шкою?
Перевірте наконечники, хрестовинки рульової і опорні підшипники, ті що в стаканах може якийсь підклинює (при повороті керма шток амортизатора повинен крутитись на опорному підшипнику).
Пшикати все одночасно не раджу бо тяжко буде знайти причину, краще поступово вилучаючи окремі вузли.
У мене минулого літа був схожий скрип на хрестовині. При тому, що люфтів не було руль також туговато крутився, ВДешка помагає не надовго.

_andriy_
29.05.2013, 13:09:34
http://auto.ria.ua/auto_bmw_320_11255748.html

а шо такое?

andriy320e30
29.05.2013, 14:05:44
_andriy_, не тягнуть люди є30. в таких машинах за 3к треба міняти все крім документів:wink:

_andriy_
29.05.2013, 14:44:45
andriy320e30, нормальні донори коштуть не мало. Думаю що років через 3-4 в клубі залишиться максимум 4 Е-30

Bipyc
29.05.2013, 15:51:21
http://auto.ria.ua/auto_bmw_320_11255748.html

а шо такое?

Машинка стара ломиться все, і просто люди купляють е30 і потім реально розуміють шо тільки то і роблять що вкладають грошики. А ще якщо возять до майстрів то шей за роботуплатять. Тай розуміють нафік таке щастя.:)

Karabas Barabas
29.05.2013, 16:14:50
"BMW не для слабаків" - Nikola

Bipyc
29.05.2013, 18:26:14
100% я свою сам кручу іто сил вже ніяких не хватає. А якзо щей комусь платити .то то взагалі ріпа

Next
29.05.2013, 22:14:26
Bipyc, може вже на зустріч приїдеш?

KinG
29.05.2013, 22:17:05
Bipyc, може вже на зустріч приїдеш?
От до крутить, і приїде))

Bipyc
12.06.2013, 08:26:15
Вчора бачив тебе на сихові, гдунак ходе ходуном, закріпи йго шолі.

bmwe36petro
12.06.2013, 11:23:50
гдунак
:shok:

Next
12.06.2013, 20:37:23
bmwe36petro, :) він напевне мав на увазі глушак:)

Bipyc
13.06.2013, 07:28:17
Ага точно глушак. Пишу з телефона, незручно трошки.

Kroaton
17.06.2013, 20:11:45
Народ, я не знаю до чого братись :( Був мокрий ковролін... Зняв... Два відра води вибрав з підлоги :( Підлога - не гнила, класна. А от зпереду (між моторним відсіком і салоном) - викруткою легко просунути крізь метал. П....ць, завтра буду знімати передню панель, подивлюся, чи щось ще можна поварити, чи нема до чого варити :( . Ходову зпереду всю треба робити. Двигун довго заводиться (холодний чи гарячий) після простою більш ніж 10 хвилин :( Я б хотів її залишити собі. На продаж просто виставив, є така звичка в мене - купив авто, і зразу на продаж :) .

{ додано через 1 хвилину }
думаю, якщо вложити в неї ще 3 000 у.е. - тоді буде все ок :)

{ додано через 1 хвилину }
Вчора бачив тебе на сихові, гдунак ходе ходуном, закріпи йго шолі. Та я би без нього їздив :) Звук класний в М20 коли глушака нема!

andriy320e30
17.06.2013, 21:23:03
подивлюся, чи щось ще можна поварити,
там є слабе місце але проводка варити мішає

_andriy_
17.06.2013, 22:10:51
Закінчились хороші 30ки на вторринку(((((((

Bipyc
18.06.2013, 13:55:13
якщо машина підлягає поварці це ще пів біди все не так погано. Передню ходову робити впоинципі теж нескладно сайлент блови від 36 бери вони кращі, шарові мабуть краще відреставруй. Я свої реставрував.

_andriy_
18.06.2013, 18:57:00
сайлент блови від 36 бери вони кращі
Чим?

Bipyc
18.06.2013, 20:30:43
Вони міцніші

_andriy_
18.06.2013, 21:39:56
то нічого що вони різні по конструкції?

Bipyc
19.06.2013, 07:50:48
нічого я собі такі поставив.:biggrin:

Kroaton
19.06.2013, 08:56:11
сайленти в мене ще хороші, шарові маю ті що меньші (тільки поміняти), більші - нормальні. А от стойкам гаплик - дорогуваті вони, зараза :( І через ті стойки не хочеться шарові ставити - розібються швидко мабуть. Ще треба нові наконечники подивитись, бо недавно два рази вскочив у яму що два рази титан погнув :( З мотором треба до електрика, бо подьоргується і тупить (Петро на Вулецькій розводить руками). І хто придумав ту дибільну трапеційну нішу для склоочисників? Там фіг-що повариш, а гниє страшно!!! Чи можна ті решітки повністю закрити? Хоча б одну. Які будуть наслідки (пічка не здохне?) ??? Уся вода в салоні була через ті ніші для склоочисників! Причому як зліва так і справа!

Народ, скільки підкрильники коштують? Спочатку хоча-б задні поставити!

_andriy_
19.06.2013, 10:21:28
Забудь за підкрильники, вся волога буде збиратись під крилом, а вона має випаровуватись нормально і порожнини провітрюватись.....

andriy320e30
19.06.2013, 11:51:37
хто придумав ту дибільну трапеційну нішу для склоочисників? Там фіг-що повариш, а гниє страшно!!! Чи можна ті решітки повністю закрити? Хоча б одну. Які будуть наслідки (пічка не здохне?) ??? Уся вода в салоні була через ті ніші для склоочисників! Причому як зліва так і справа!

там доступ э з низу але треба знімати панель і проводку задню.повір як розбереш там роботи найдеться нормально

{ додано через 54 секунди }
Чи можна ті решітки повністю закрити? Хоча б одну
одну можна але шо тобі дасть.

Yura Kosyura
20.06.2013, 00:14:52
Якщо справа у тому що через решітки підтоплює то це нічого страшного , я як купив свою то мене топило з усіх чотирьох сторін хоча дно було в непоганому стані , одразу й не зрозумів звідки саме але поступово питання вирішилось . Як зняли коврик то його вага була кілограм десь під 40